Je bent voor Internetscouting wat James Lovell voor boy scouting was.Feest schreef: Welnee. Ik ben maar een verkenner.

Tim Borowski, Juve ja of nee?
Moderator: mods
Je bent voor Internetscouting wat James Lovell voor boy scouting was.Feest schreef: Welnee. Ik ben maar een verkenner.
Nee. Bij 3-0 en een murw gebeukte opponent kan iedereen wel wat.Ajaciedjuh schreef:Ik zie weer een paar flitsen van Sulejmani. Hij zal toch niet ......
Hij was echt heel goed. El Ham en hij maken er minimaal 60 dit seizoen samen.MOTM zonder meer Suarez. Wat een klasse.
Ik loop je te sucken.Feest schreef:Leuk. Zzzzzz. Je plaat blijft al jaren hangen. Kom een keer mee naar een wedstrijd en wellicht steek je er wat van op.
Spreek het in op band, denk ik dan.Feest schreef:Tuurlijk wel. Ik wil gewoon een keertje lekker achterover kunnen leunen terwijl jij je suf schrijft.
Bayern onder 15 - Hertha onder 15, lijkt me wel wat.wimpey schreef:
Ik regel kaartjes voor Bayern - Ajax ergens in Oktober in het kader van de CL, okay?!
wimpey schreef:Nee. Bij 3-0 en een murw gebeukte opponent kan iedereen wel wat.Ajaciedjuh schreef:Ik zie weer een paar flitsen van Sulejmani. Hij zal toch niet ......
Mooi om te zien.Ajaciedjuh schreef:Luis houdt echt van AjaxDe kleine met een Ajax-shirtje aan.
Mwah, ik was wel aan een pot valium toe na 93 minuten plankgas gejakker van Ajax. Begrijp me goed, de drive was geweldig. Inderdaad een goed tempo, veel druk, beweging. Prima. Maar temporiseer alsjeblieft van tijd tot tijd ook eens in een wedstrijd. Dit tempo en deze energiesmijterij houden ze nooit een seizoen lang vol.wimpey schreef:Goed tempo, veel druk, beweging. Niet altijd zuiver, maar wel goed aan te zien i.m.o.
Zekers, Robben is verdomde belangrijk (geweest?) voor Ludwig. Maar ook dan nog is er qua teamspel in enkele maanden tijd wel het een en ander veranderd bij Bayern. Zie ook wat Ludwig deed bij AZ in het kampioensjaar.Rishi schreef:Die lul heeft Robben...
Klopt, maar Martin Jol is een goede trainer, Louis van Gaal is een top trainer. Hopelijk zien we hem ooit nog eens terug bij Ajax!Zuidema schreef:Zekers, Robben is verdomde belangrijk (geweest?) voor Ludwig. Maar ook dan nog is er qua teamspel in enkele maanden tijd wel het een en ander veranderd bij Bayern. Zie ook wat Ludwig deed bij AZ in het kampioensjaar.Rishi schreef:Die lul heeft Robben...
Het zal ook wel een kwestie van kwaliteit van de spelers zijn, maar het wil er bij mij niet in dat de spelers van Ajax niet ietsiepietsie meer gogme kan worden bijgebracht in hun positiespel enz.
Wordt tijd dat Ajax een buitenspeler gaat aantrekken... Alles maar door het midden en lekker vol daar allemaal...D_skilled schreef:Treffende analyse van Jan van Halt over de verdediging. Zowel Vertonghen als Alderweireld hebben alleen oog voor de bal en zijn hun man al tot twee maal kwijt, terwijl je op een lijn speelt achterin. Dat is natuurlijk vragen om problemen.