Ajax-ADO Den Haag 27-9-2009
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Re: Ajax-ADO Den Haag 27-9-2009
Wat een schijts. Ik dacht geeft hij eindelijk eens voordeel, maar hij fluit helemaal niet als Ajax geen voordeel blijkt te hebben.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
Wat een stel matennaaiers. De schijts kan beter een geel/groen shirtje aantrekken.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Wat een opbouwende kritiek van het publiek zeg. 

- InnerHarbour
Kunnen ze die belgisch blinde weer een rotschop terug geven, laat hij maar zijn eigen kut competitie verpesten.
YNWA
De toeschouwers schelden de scheidsrechter uit? Die moeten vanavond goed opletten bij Studio Sport.
Hopelijk een betere tweede helft. Hier word ik niet vrolijk van.

Hopelijk een betere tweede helft. Hier word ik niet vrolijk van.

Het stinkt aan alle kanten!
Dat was voor de scheidsrechter, slimpoot ..Harm schreef:Wat een opbouwende kritiek van het publiek zeg.
Blij met de punten ...
Dan had Ajax met 1-0 achter gestaan en stonden er 9 slechte voetballers en Suarez op het veld.Ajaciedjuh schreef:Wat een stel matennaaiers. De schijts kan beter een geel/groen shirtje aantrekken.
het ligt echt niet aan de scheids dat ajax zo bagger speelt...
gooi aisatti naar het midden en haal enoh eruit en sullie op links... dan krijgen we veel meer breedte, misschien rommel erin voor kennedy en dan zal het wel goed komen!
gooi aisatti naar het midden en haal enoh eruit en sullie op links... dan krijgen we veel meer breedte, misschien rommel erin voor kennedy en dan zal het wel goed komen!
- Ajaciedjuh
Aisatti en Dario eruit svp.
Tuurlijk. Verder zijn ze ontzettend verwend de afgelopen 45 minuten.999 schreef:Dat was voor de scheidsrechter, slimpoot ..Harm schreef:Wat een opbouwende kritiek van het publiek zeg.
- InnerHarbour
Tieft op strontboerHarm schreef:Dan had Ajax met 1-0 achter gestaan en stonden er 9 slechte voetballers en Suarez op het veld.Ajaciedjuh schreef:Wat een stel matennaaiers. De schijts kan beter een geel/groen shirtje aantrekken.
YNWA
En dat uit de mond van een psv'er. Ga eens wat anders doen of zo.Harm schreef:Tuurlijk. Verder zijn ze ontzettend verwend de afgelopen 45 minuten.999 schreef:Dat was voor de scheidsrechter, slimpoot ..Harm schreef:Wat een opbouwende kritiek van het publiek zeg.
- Ajaciedjuh
Ondanks het zeer slechte voetbal van Ajax, staan ze natuurlijk wel terecht voor. En die goal van ADO was volgens mij gewoon buitenspel (al was het maar net).Harm schreef:Dan had Ajax met 1-0 achter gestaan en stonden er 9 slechte voetballers en Suarez op het veld.Ajaciedjuh schreef:Wat een stel matennaaiers. De schijts kan beter een geel/groen shirtje aantrekken.
Schijts heeft hetzelfde nivo als Ajax.
Ajax speelt bedroevend, basta. Staat los van de ook beroerde scheids.
Dat ga ik zeker doen. Op dit moment wordt er toch geen fatsoenlijke voetbalwedstrijd uitgezonden.
De enige momenten dat jij je hier komt vertonen ben je altijd aan het zuigen .. Ik sluit me voor deze keer bij InnerHarbour aan.Harm schreef:Tuurlijk. Verder zijn ze ontzettend verwend de afgelopen 45 minuten.999 schreef:Dat was voor de scheidsrechter, slimpoot ..Harm schreef:Wat een opbouwende kritiek van het publiek zeg.
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Buitenspel dus. 

- Ajaciedjuh
Sluit ik me ook bij aan.999 schreef: De enige momenten dat jij je hier komt vertonen ben je altijd aan het zuigen .. Ik sluit me voor deze keer bij InnerHarbour aan.

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Is die Tan een beetje maf ofzo? OK het is dus buitenspel, maar daar vlag je toch niet voor?
Zzzz.
Zzzz.
Hoezo? Wat doet Harm verkeerd? Ajax speelt slecht, dat mag best gezegd worden.999 schreef:|De enige momenten dat jij je hier komt vertonen ben je altijd aan het zuigen ..
Het stinkt aan alle kanten!
Dus blijft er een echte kans voor ADO over ..
Blij met de punten ...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Inderdaad, zeg. Het is zelfs bedroevend slecht. Vooral heel erg sloooom ook.joey schreef:Hoezo? Wat doet Harm verkeerd? Ajax speelt slecht, dat mag best gezegd worden.999 schreef:|De enige momenten dat jij je hier komt vertonen ben je altijd aan het zuigen ..
Daarvoor hebben we toch geen psv'er nodig? Snap gewoon niet dat dit soort gasten hun eigen club niet gaan steunen.joey schreef:Hoezo? Wat doet Harm verkeerd? Ajax speelt slecht, dat mag best gezegd worden.999 schreef:|De enige momenten dat jij je hier komt vertonen ben je altijd aan het zuigen ..