Ajax kan er niks aan doen dat ze over twee wedstrijden moeten voetballen; en Ajax - feyenoord in Amsterdam? Dat boycot ik NOOIT!GangstaRiB schreef:Als dit plan doorgaat (2 wedstrijden) dan moeten zowel Ajax supporters als feyenoord supporters beide wedstrijden keihard boycotten en niet naar het stadion gaan. Er zullen misschien 10.000 bobo's zitten. Laat dat maar aan het Nederlandse publiek zien. AANFLUITING.
Ajax-Feyenoord (25-4-10) Feyenoord-Ajax (6-5-10) BEKERFINALE
Moderator: mods
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Re: Feyenoord - Ajax (25-04-2010) BEKERFINALE !
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
-
Ik vind Ajax-feyenoord zonder feyenoord supporters echt geen klote aan.... Laatste keren was er totaal geen sfeer in het stadion te krijgen.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ajax kan er niks aan doen dat ze over twee wedstrijden moeten voetballen; en Ajax - feyenoord in Amsterdam? Dat boycot ik NOOIT!GangstaRiB schreef:Als dit plan doorgaat (2 wedstrijden) dan moeten zowel Ajax supporters als feyenoord supporters beide wedstrijden keihard boycotten en niet naar het stadion gaan. Er zullen misschien 10.000 bobo's zitten. Laat dat maar aan het Nederlandse publiek zien. AANFLUITING.
Whitey on the moon.
Ik hoop godverdomme dat Ajax én Feyenoord zich terugtrekken uit het bekertoernooi. Bekijk het maar, wij doen niet meer mee. Niet alleen voor nu, maar definitief. Noem het maar lekker de provinciecup of de zachte g-bokaal, en succes zonder de inkomsten die de grootste clubs van Nederland jullie brengen.
Met dank aan idioten als die beheerders van afca.nl. Je kan nu wel naar Aboutaleb wijzen, maar waarom zou de gemeente Rotterdam weet ik hoeveel geld moeten investeren om de veiligheid tijdens zo'n evenement te waarborgen?
-
- AT Toto winner 15/16
Ik ook never nooit niet, dan maar inconcequent van mijn kant. Ik moet er toch niet aan denken dat ik op zondagochtend wakker wordt, o ja AJAX -fnoord is vandaag maar ik blijf maar thuis.. NOT! Trouwens dan zit er wel iemand anders op mn plek en AJAX en de KNVB is dan alleen maar blij want die hebben liever thialf publiek dan fanatiek publiek.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ajax kan er niks aan doen dat ze over twee wedstrijden moeten voetballen; en Ajax - feyenoord in Amsterdam? Dat boycot ik NOOIT!GangstaRiB schreef:Als dit plan doorgaat (2 wedstrijden) dan moeten zowel Ajax supporters als feyenoord supporters beide wedstrijden keihard boycotten en niet naar het stadion gaan. Er zullen misschien 10.000 bobo's zitten. Laat dat maar aan het Nederlandse publiek zien. AANFLUITING.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Dit is toch een ongelofelijk verlies voor het voetbal. In 2002 waren er 15.000 Utrechters en 15.000 Ajacieden in Rotterdam, ging ook goed. Juist door die mediadruk gaat ineens iedereen lopen stressen en wordt de KNVB-Beker zo de nek omgedraaid.
Straks krijgt Ajax de Cup in de Kuip en dan is er niemand om het mee te vieren...
Straks krijgt Ajax de Cup in de Kuip en dan is er niemand om het mee te vieren...
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
-
- AT Toto winner 10/11
Die lui van AFCA zijn uiteraard gestoord, maar ze krijgen nu wel veel te veel eer.Enganche schreef:Met dank aan idioten als die beheerders van afca.nl. Je kan nu wel naar Aboutaleb wijzen, maar waarom zou de gemeente Rotterdam weet ik hoeveel geld moeten investeren om de veiligheid tijdens zo'n evenement te waarborgen?
Waarom Aboutaleb zoveel geld moet investeren? Omdat zijn stad graag de finale wil organiseren. Omdat zijn stad in 2018 graag de finale had willen organiseren. Dat kost nu eenmaal geld. Ze willen wel de lusten, maar niet de lasten. Dit is echt een mietjes oplossing. Afgelast zonder dat er ook maar één klap is gevallen. Belachelijk.
-
- AT Toto winner 15/16
Omdat ze de organisatie op zich genomen hebben. En sinds wanneer kunnen 3 man die achter een website zitten er voor zorgen dat het hele land in rep en roer is. Echt, elk zichzelf respecterend land lacht hierom wat hier gebeurd.Enganche schreef:Met dank aan idioten als die beheerders van afca.nl. Je kan nu wel naar Aboutaleb wijzen, maar waarom zou de gemeente Rotterdam weet ik hoeveel geld moeten investeren om de veiligheid tijdens zo'n evenement te waarborgen?
- Daily Blind
wat stond er op die website?
-
- AT Toto winner 15/16
Een foto van de bombardementen uit wO2 en dat ze hoopten dat die kutstad 25/4 weer plat zou gaan.
Die website was maar een voorbeeld.
Maar inderdaad, als je de organisatie op je neemt dan hoort een mogelijke finale Feyenoord-Ajax er ook bij. Daar hebben jullie gelijk in. Denk overigens dat de KNVB dit heeft aangespoord, gezien de slecht verlopen kaartverkoop.
Maar inderdaad, als je de organisatie op je neemt dan hoort een mogelijke finale Feyenoord-Ajax er ook bij. Daar hebben jullie gelijk in. Denk overigens dat de KNVB dit heeft aangespoord, gezien de slecht verlopen kaartverkoop.
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Ook goeiemorgen hahaha.Zlatan Son of God schreef:wat stond er op die website?
Maar speciaal voor jou. Een foto van het bombardement van R'dam. Met de tekst: "45 jaar na dato moet die k%^rstad weer plat. Bommen op Rotterdam."
Op naar de vierde ster!
- Daily Blind
Ja ik kijk dat soort websites nooit.Pride of Amsterdam schreef:Ook goeiemorgen hahaha.Zlatan Son of God schreef:wat stond er op die website?
Maar speciaal voor jou. Een foto van het bombardement van R'dam. Met de tekst: "45 jaar na dato moet die k%^rstad weer plat. Bommen op Rotterdam."
Maar ik denk dat Thomas gelijk heeft.. heeft vast te maken met de tegenvallende verkoop van de tickets.
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Ik ook niet, maar het kwam zelfs in Studio voetbal op zondagavond. Peter R. de Vries zou zijn columns niet meer schrijven voor ze. Vond het gewoon grappig dat je dat niet had meegekregen.Zlatan Son of God schreef:Ja ik kijk dat soort websites nooit.Pride of Amsterdam schreef:Ook goeiemorgen hahaha.Zlatan Son of God schreef:wat stond er op die website?
Maar ik denk dat Thomas gelijk heeft.. heeft vast te maken met de tegenvallende verkoop van de tickets.
Op naar de vierde ster!
Ongelofelijk, wat een puinhoop.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
25 april in Amsterdam, 6 mei (RIP) in Rotterdam. Feestje zonder supporters dus.
Face your fears and live your dreams, No Fear
RIP?
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
-
- AT Toto winner 10/11
Niet voor jou. Voor jou waarschijnlijk eerder een feestdag.Boabdil schreef:RIP?

Vreemd trouwens dat de eerste wedstrijd nu opeens in Amsterdam gespeeld lijkt te worden, terwijl je zou zeggen dat het logischer is om die eerste wedstrijd gewoon op de oorspronkelijke locatie te laten plaatsvinden. Zal wel de enige manier zijn geweest om Feyenoord akkoord te laten gaan.
Hoe zou het nu gaan lopen met de kaartverkoop voor de wedstrijd in de Arena?
Hoe zou het nu gaan lopen met de kaartverkoop voor de wedstrijd in de Arena?
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Is gewoon het voordeel van de thuisgelote ploeg (feyenoord) dat ze de beslissende wedstrijd thuis spelen.Enganche schreef:Vreemd trouwens dat de eerste wedstrijd nu opeens in Amsterdam gespeeld lijkt te worden, terwijl je zou zeggen dat het logischer is om die eerste wedstrijd gewoon op de oorspronkelijke locatie te laten plaatsvinden. Zal wel de enige manier zijn geweest om Feyenoord akkoord te laten gaan.
Hoe zou het nu gaan lopen met de kaartverkoop voor de thuiswedstrijd?
Op naar de vierde ster!
- Daily Blind
Studio voetbal kijk ik ook al enkele maanden niet meer, aangezien het niveau van dat programma dramatisch is. En het FC Twente propaganda praatje van Youri Mulder hangt me al een half jaar de strot uit. Analysten horen neutraal over voetbal te praten.Pride of Amsterdam schreef: Ik ook niet, maar het kwam zelfs in Studio voetbal op zondagavond. Peter R. de Vries zou zijn columns niet meer schrijven voor ze. Vond het gewoon grappig dat je dat niet had meegekregen.
En Peter R de Vries Columns waren al tijden terug van een laag niveau dat ik besloten heb ook daar geen tijd meer aan te verspillen.
6 mei gaat mij overigens ook niet lukken.. tenminste ik ga er vanuit dat de wedstrijd in de avond gehouden gaat worden.
Gewoon thuis direct met 4-0 winnen, en dan eens kijken hoeveel supporters ze in 010 nog in het stadion weten te krijgen 

Iedereen heeft recht op mijn mening ....
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ik heb inderdaad een deja-vu van de playoffs in 2005-2006 haha. Thuis boem 3-0, uit liep iedereen al weg in de 30e minuut. Bam 0-3, en na de 1-3 nog jennend het 'I will survive' zingen.Mars schreef:Gewoon thuis direct met 4-0 winnen, en dan eens kijken hoeveel supporters ze in 010 nog in het stadion weten te krijgen
MAAR SCHANDALIG DAT FC TWENTE-FAN, TUKKER IN HART EN NIEREN KESLER ONS DIT FLIKT, EN VOORAL FEYENOORD. (Graag iedereen deze zin even herhalen, en op andere fora posten. Even die feyenoorders hersenspoelen zodat iedereen Kesler/Twente zondag een loer wil draaien)
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Een verstandige zet. Geen gezeik en iedereen tevreden. En boycotten? No fucking way! Als Ajax een beetje gas geeft is de uitwedstrijd nog maar een formaliteit!
Inderdaad verstandig dit. Nu is de kans gewoon nihil dat wij die prijs niet winnen! En wat is nou mooier dan twee keer tegen die kakkerlakken spelen?
IK GELOOF!!!!!!