Willem II -Ajax 14-04-2010
Moderator: mods
Re: Willem II -Ajax 14-04-2010
Als Ajax een 'makkie' heeft, dan hou ik altijd mijn hart vast. Ado was vooraf ook een makkie. Sparta-thuis ook, 40 doelpogingen en er niet in gaan. Dordrecht en Kozakkenboys ook. Ajax kan beter tegen een wat zwaardere tegenstander loten dan tegen een 'makkie'. Ik hoop dat Jol de spelers goed voorbereid dat Willem II moét winnen om degradatie te ontlopen. En dat hij Donald en vd Heijden heeft laten weten dat ze volgend jaar CL kunnen spelen 

Als u niets goeds te doen hebt, blijf dan in bed en verslaap uw tijd. Dat is beter dan opstaan en iemand kwaad doen
Ooh is dat het motto???
Die van mij is voor vanavond veel simpeler: Winnen!!
of het nu in de eerste of laatste minuut is, mij maakt het niet uit!!
Achteraf gezien dan tenminste, tijdens de wedstrijd scheelt het me grijze haren.
Die van mij is voor vanavond veel simpeler: Winnen!!
of het nu in de eerste of laatste minuut is, mij maakt het niet uit!!
Achteraf gezien dan tenminste, tijdens de wedstrijd scheelt het me grijze haren.
Is 1995 echt zolang geleden??
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
gelukkig van dit schrijven nog maar 1,5 uur...
Weer op zoek naar een Interim coach..
Hij bedoelt ook niet dat ze het ons graag gunnen.....in tegendeel!! Hij zit alleen iedere week in het stadion en ziet het spel van Willem 2. Hij bedoelt dan vooral dat Willem 2 speltechnisch niet veel in te brengen zal hebben, als ajax ten minste niet zo speelt als tegen Ado. Hij is helemaal niet onder de indruk van Willem 2 dit seizoen....daar doelde hij meer op. Ben ook paar keer mee geweest naar Willem 2 - Ajax met hem, en ik kan je verzekeren dat ze ook in Tilburg iedereen liever kampioen hebben dan Ajax!GangstaRiB schreef:Daar geloof ik niks van. Net zoals Ko al zei: 2 jaar geleden toen we het kampioenschap op een doelpunt mistte, waren de Willem 2 spelers weg heel erg blij dat Ajax het niet redde. Ze bleven die wedstrijd als een bezetene rondrennen.WitteKaas schreef:Oud collega van me met seizoenkaart bij W2 heeft me verzekerd dat we ons geen zorgen hoeven te maken, hij gelooft er namelijk niks van dat ze het Ajax moeilijk kunnen maken vanavond. Heb hem terug gemaild dat ik toch maar even door ging stressen op mijn werk vandaag......heb in ieder geval niet gek veel gedaan..hahah..tenminste niets waar de baas wat aan heeft.
Ik geloof niet in cadeau's. Ajax moet tot het bittere eind vechten voor de punten.
"The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men"
- Ajaciedjuh
Rommedahl speelt i.p.v. Urby. Daarnaast Enoh weer terug. Donald en VD Heijden spelen beide.
------------ Stekelenburg
- VD Wiel - Toby - Vertonghen- Anita
-- De Zeeuw ------------ Enoh
-------------- Siem
- Rommedahl - Pantelic - Suarez
------------ Stekelenburg
- VD Wiel - Toby - Vertonghen- Anita
-- De Zeeuw ------------ Enoh
-------------- Siem
- Rommedahl - Pantelic - Suarez
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Opvallend dat Jol er voor kiest om niet Eriksen maar Rommedahl als vervanger van Urby te brengen. De laatste tijd kan Eriksen niet zo vaak meer op een basisplaats rekenen.
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects
-The Usual Suspects
ik kan anders best leven met deze opstelling. Dennis doet het ook gewoon goed. Die mag van mij best een basisplaats. Eriksen/Lodeiro kunnen er voor mooi in de plaats komen als die zijn werk gedaan heeft.

"The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men"
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
En Suk is helemaal uit beeld verdwenen.Marijn schreef:Opvallend dat Jol er voor kiest om niet Eriksen maar Rommedahl als vervanger van Urby te brengen. De laatste tijd kan Eriksen niet zo vaak meer op een basisplaats rekenen.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
We hebben nu zijn handtekening ook al......Marijn schreef:Opvallend dat Jol er voor kiest om niet Eriksen maar Rommedahl als vervanger van Urby te brengen. De laatste tijd kan Eriksen niet zo vaak meer op een basisplaats rekenen.

Die zal er zondag wel weer bij zijn als we thuis spelen, al is het alleen maar om het publiek op te zwepen....Wie kent Cees de Wolf nog schreef:En Suk is helemaal uit beeld verdwenen.Marijn schreef:Opvallend dat Jol er voor kiest om niet Eriksen maar Rommedahl als vervanger van Urby te brengen. De laatste tijd kan Eriksen niet zo vaak meer op een basisplaats rekenen.
- Ajaciedjuh
Ik heb nog geen melding op Ajax.nl gezien.WitteKaas schreef:We hebben nu zijn handtekening ook al......Marijn schreef:Opvallend dat Jol er voor kiest om niet Eriksen maar Rommedahl als vervanger van Urby te brengen. De laatste tijd kan Eriksen niet zo vaak meer op een basisplaats rekenen.
Hopen op een snelle voorsprong en dan snel de wedstrijd naar huis spelen. Zou wel lekker zijn voor mijn (onze) rust.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Wellicht is het goed dat Eriksen niet zoveel speelt zolang hij zijn handtekening niet heeft gezet. Zo speelt hij zich in ieder geval niet in de kijker en krijgt hij niet het idee dat hij al klaar is bij Ajax.Ajaciedjuh schreef:Ik heb nog geen melding op Ajax.nl gezien.WitteKaas schreef:We hebben nu zijn handtekening ook al......Marijn schreef:Opvallend dat Jol er voor kiest om niet Eriksen maar Rommedahl als vervanger van Urby te brengen. De laatste tijd kan Eriksen niet zo vaak meer op een basisplaats rekenen.
Hopen op een snelle voorsprong en dan snel de wedstrijd naar huis spelen. Zou wel lekker zijn voor mijn (onze) rust.
Just a thought.
- Ajaciedjuh
Voor het volledige beeld:
Ajax.nl schreef:Opstellingen Willem II - Ajax
14 april 2010
Dennis Rommedahl is de vervanger van de geblesseerde Urby Emanuelson in het basiselftal van Ajax vanavond tegen Willem II. Vanaf 19.00 uur probeert Ajax het gat van vier punten op FC Twente terug te brengen tot een. Lees hier de opstellingen en straks de hoogtepunten van de wedstrijd.
Scheidsrechter: Van Boekel
Willem II: Aerts; Schenkel, Swinkels, Van der Struijk, Bruma; Donald, Boutahar, Van der Heijden; Zijler, Demouge, Nijland.
Wissels: Mäenpää, Janse, Akgün, Deul, Biemans, Reniers, Pereira
Ajax: Stekelenburg; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita; Rommedahl, De Zeeuw, De Jong, Enoh; Pantelic, Suarez
Wissels: Vermeer, Oleguer, Sulejmani, Gabri, Kennedy, Eriksen, Lodeiro.
Godgloeiende, hoe is het mogelijk? Ik heb toch al heel wat meegemaakt in mijn leven en ik heb buikpijn van de zenuwen....
Zou ik dan toch een echte AJACIED zijn?

Zou ik dan toch een echte AJACIED zijn?

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ha de favoriete voetballer van joey is er op! 

Ik ook, geen trek en ik heb het koud..... begint de wedstrijd waarschijnlijk ook nog een kwartier later vanwege het feit dat de Ajax supporters in de file staan!Neefkens schreef:Godgloeiende, hoe is het mogelijk? Ik heb toch al heel wat meegemaakt in mijn leven en ik heb buikpijn van de zenuwen....![]()

Als u niets goeds te doen hebt, blijf dan in bed en verslaap uw tijd. Dat is beter dan opstaan en iemand kwaad doen
Mijn god. Lindenbergh kwam nog even in beeld. Die hadden we ook nog. 

Het klinkt in ieder geval als de Arena. 

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Eredivisie Live. Galasek loopt een paar daagjes stage bij Ajax.LucaS schreef:Waar op?
Waarschijnlijk gaat hij Eriksen begeleiden om hem het befaamde tikkie breed te leren.
Ik heb nauwelijks zenuwen. Het is gevaarlijk, maar deze wedstrijd voelt aan als een formaliteit. Gisteren was het een ander verhaal.Laudrup schreef:Ik krijg geen hap door mijn keel van de zenuwen....
Heeft iemand nog zo'n mooi linkje zoals gisteren waar ik stiekem kan kijken? 

Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Vrijblijvend.combanjavi schreef:Heeft iemand nog zo'n mooi linkje zoals gisteren waar ik stiekem kan kijken?
Come on!