Ajax - Vitesse 21-2-2010

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Lionel

Re: Ajax - Vitesse 21-2-2010

Bericht door Lionel » di feb 23, 2010 9:26 am

Eens met GP. Zo boeiend waren de reddingen niet... Maar fouten heeft hij ook niet gemaakt. Dus gewoon een 6.
IK GELOOF!!!!!!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di feb 23, 2010 11:47 am

Het enige Nederlandse alternatief voor Stekelenburg loopt in Manchester rond. Krul ken ik niet goed genoeg. Neemt niet weg dat Stekelenburg maar een modale keeper is.

Lionel

Bericht door Lionel » di feb 23, 2010 12:22 pm

Er zijn verbeterpunten. Vd Sar zou mooi zijn.. Maar die gaat het niet worden.
IK GELOOF!!!!!!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » di feb 23, 2010 12:26 pm

Stekelenburg gaan we hier pas waarderen als hij straks verkocht is.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Lionel

Bericht door Lionel » di feb 23, 2010 1:15 pm

Denk het ook. Tenzij ze Romero kopen.
IK GELOOF!!!!!!

Rachid

Bericht door Rachid » di feb 23, 2010 1:18 pm

Ajaciedjuh schreef:Stekelenburg gaan we hier pas waarderen als hij straks verkocht is.

Ja, maar alleen omdat de kans groot is dat de scouting / leiding faalt om een bekwame opvolger te halen. Iemand waarmee Ajax er op vooruit gaat; dat zou normaliter geen 'uitdaging' moeten zijn in dit geval.
Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?

999

Bericht door 999 » di feb 23, 2010 1:29 pm

Rachid schreef:
Ajaciedjuh schreef:Stekelenburg gaan we hier pas waarderen als hij straks verkocht is.

Ja, maar alleen omdat de kans groot is dat de scouting / leiding faalt om een bekwame opvolger te halen. Iemand waarmee Ajax er op vooruit gaat; dat zou normaliter geen 'uitdaging' moeten zijn in dit geval.
Noem jij dan is wat haalbare, direct er staan, namen ?.
Blij met de punten ...

Rachid

Bericht door Rachid » wo feb 24, 2010 12:22 am

999 schreef:
Rachid schreef:

Ik ben geen scout van beroep.

999

Bericht door 999 » wo feb 24, 2010 1:00 am

Rachid schreef:
999 schreef:
Rachid schreef:

Ik ben geen scout van beroep.

Dat is dan vreemd, zeker als je schrijft " Iemand waarmee Ajax er op vooruit gaat; dat zou normaliter geen 'uitdaging' moeten zijn in dit geval. " . maar afijn, de zoveelste die " tettert " maar geen " haalbare " namen heeft ..
Blij met de punten ...

Rachid

Bericht door Rachid » wo feb 24, 2010 4:49 pm

999 schreef:

Dat is dan vreemd, zeker als je schrijft " Iemand waarmee Ajax er op vooruit gaat; dat zou normaliter geen 'uitdaging' moeten zijn in dit geval. " . maar afijn, de zoveelste die " tettert " maar geen " haalbare " namen heeft ..

Er is niks vreemds aan om dat te beweren zonder daarbij namen op te noemen. Ik hoef helemaal niet specifiek te zijn om er vanuit te gaat dat er betere keepers rondlopen die haalbaar moeten zijn voor Ajax. Stekelenburg is geen bijzondere keeper, punt uit.

Het staat er misschien wat gechargeerd, voor de rest snap ik je punt niet.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo feb 24, 2010 8:20 pm

Verwacht nog niet dat dat zo simpel is. Ik vind Stekelenburg tot de beste twee keepers van de Eredivisie behoren. Ook internationaal is het bij tijd en wijle behelpen.

Wouter

Bericht door Wouter » wo feb 24, 2010 8:38 pm

Maar dat maakt hem nog geen Ajax materiaal. Velthuizen is voor Vitesse een prima keeper. Mijn opmerkingen zijn bedoeld voor de mensen die Stekelenburg vaak bekritiseren, en Velthuizen als waardig alternatief bestempelen. Dat is lachwekkend.
Oh, OK. Stekelenburg is op dit moment natuurlijk beter, maar Velthuizen is wel een talent. Zou in ieder geval zo in de subtop mee kunnen.

Een 6 vind ik trouwens wel erg mager. Velthuizen verdiende zeker een 8.

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » wo feb 24, 2010 8:53 pm

Peter schreef:Verwacht nog niet dat dat zo simpel is. Ik vind Stekelenburg tot de beste twee keepers van de Eredivisie behoren. Ook internationaal is het bij tijd en wijle behelpen.
Dat idee heb ik ook. Het sentiment is sowieso altijd vrij negatief rond keepers. Tenminste, rond keepers die bekend zijn. Er is namelijk vrijwel niemand die met meer dan 3 namen van keepers kan komen die beter zijn dan Stekelenburg en waarvan het ook realistisch is dat ze komen (dus geen keeper uit Engeland, Spanje, Duitsland, Frankrijk, Italië of een gewild toptalent).

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » wo feb 24, 2010 8:58 pm

Verhoeven!!! :headbang.gif: En die hebben we al!!! :headbang.gif:
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Rednose

Bericht door Rednose » wo feb 24, 2010 10:48 pm

goodfella schreef:
Peter schreef:
Jol is duidelijk nog zoekende, hoor. De hier verguisde de Jong is daar een mooi voorbeeld van. Die jongen krijgt nu de kans en doet het naar behoren, maar dat kan over twee weken zo maar weer helemaal anders zijn. Urby idem dito, maar die wordt wel verkocht na dit seizoen.
In november zijn we de Jong en Lindgren vergeten en in februari zijn beiden weer basisspeler. In januari roept Jol dat Eriksen binnen 6 maanden goed, groot of legendarisch is om vervolgens een week later ene Lodeiro te kopen. Er zit geen enkel idee achter wat Jol doet. Misschien is Gabri over 4 weken wel een basisspeler, wie zal het zeggen.
Meen je dit nu echt of sliep je die nacht slecht?
Van mij hoef je niet gelukkig te zijn met Jol, maar ik snap dit gewoon niet. Een elftal is een puzzel en als er spelers uitvallen dan moet je dat soms oplossen met spelers die geen kans hadden gekregen in een situatie dat iedereen er is.
Vervolgens doen ze het goed, zelfs beter dan verwacht. Een voorbeeld vind ik De Jong. Binnen gehaald als groot talent, maar gaat een tijd echt minder. Dan opeens toch beter dan dat vele adviseurs aan de kant (zoals ik in dit geval) hadden verwacht. Dan is het wel Jol die gewoon die keuze maakt en probeert de puzzel op te lossen met het materiaal dat hij heeft.
Ik vind je dus heel negatief, en deze opmerking -"een week later ene Lodeiro te kopen"- begrijp ik al helemaal niet.
Ga je nog wel met plezier naar voetbal?
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!

999

Bericht door 999 » do feb 25, 2010 1:39 am

Rachid schreef:
999 schreef:

Er is niks vreemds aan om dat te beweren zonder daarbij namen op te noemen. Ik hoef helemaal niet specifiek te zijn om er vanuit te gaat dat er betere keepers rondlopen die haalbaar moeten zijn voor Ajax. Stekelenburg is geen bijzondere keeper, punt uit.

Het staat er misschien wat gechargeerd, voor de rest snap ik je punt niet.
Volgens mij zou je juist wel specifiek moeten aangeven wie er dan moet komen om Stekelenburg te vervangen zeker als jij schrijft dat dat niet zo moeilijk moet zijn. .Misschien dat je het nu snapt ...

Lees anders de reactie van Scherrer maar, die verwoord het precies ...
Blij met de punten ...

Plaats reactie