Inderdaad, dus als F. met 1-0 achter staat. Je hebt gelijk, Jesse.

Moderator: mods
Zuidema schreef:Ik verwacht dat F. gaat proberen op alle mogelijke manieren het grootste gevaar te elimineren. Ik denk dat ze daar pas mee stoppen als de achterstand al hopeloos is geworden.
Hehehe...Zuidema schreef:Ik verwacht dat F. gaat proberen op alle mogelijke manieren het grootste gevaar te elimineren. Ik denk dat ze daar pas mee stoppen als de achterstand al hopeloos is geworden.
Tja, FCD was weer zo'n tegenstander waar geen eer tegen te behalen valt. Niet erg inspirerend natuurlijk. Ik verwacht dat Ajax vandaag qua scherpte en drive uit een ander vaatje zal tappen en dat we dus een wezenlijk ander Ajax te zien zullen krijgen. Alleen erger ik me vaak wel aan die onnauwkeurige passing over grote delen van een wedstrijd, ongeacht tegen welke tegenstander. Zoveel unforced errors. Vind ik echt onbegrijpelijk.Donkey Shot schreef:Ik heb geen goed gevoel bij deze pot...![]()
FCD heeft een paar gaten in mijn vertrouwen geschoten.
Geeft dus aan dat Ajax niet zo vreselijk goed is en niet op zeventig procent kan spelen. Dan blijft er meteen niets meer over.Zuidema schreef:Alleen erger ik me vaak wel aan die onnauwkeurige passing over grote delen van een wedstrijd, ongeacht tegen welke tegenstander. Zoveel unforced errors. Vind ik echt onbegrijpelijk.
Inderdaad, we hebben helaas niet de kwaliteiten en de automatismen om dan die 30% te compenseren. Dit Ajax zal er elke wedstrijd weer vol voor moeten gaan. Maar ik denk dat dat qua motivatie vandaag niet zo'n probleem zal zijn. Tenzij de heren te gemakkelijk op voorsprong komen. Zodra ze dan ook maar wat de teugels laten vieren en de tegenstander terug laten komen in de wedstrijd, is het vaak direct weer mis bij Ajax.joey schreef:
Geeft dus aan dat Ajax niet zo vreselijk goed is en niet op zeventig procent kan spelen. Dan blijft er meteen niets meer over.
Ziet er inderdaad niet slecht uit. F. zoals verwacht afwachtend op de eigen helft en loerend op een counter. Ajax dat vaak goed druk zet op man en bal en al een paar keer vrij gemakkelijk weet door te komen. Het zit bij F. duidelijk niet potdicht achterin.Thafunk schreef: Ajax begint goed!