Ajax-ADO Den Haag 27-9-2009
Moderator: mods
Ajax-ADO Den Haag 27-9-2009
Ik heb zelf samen met m'n broertje en een maat van me drie seizoenskaarten. Komend weekend is m'n vader in het land en die wil ook graag mee. Mocht er nou iemand zijn die vier kaarten heeft waarvan er eentje vrij is, zou die persoon dan misschien voor één wedstrijd zijn vier plekken tegen mijn drie plekken willen ruilen? Uiteraard ben ik bereid die vierde plek te vergoeden. Het is een beetje een ingewikkeld voorstel met zoveel mensen, maar mocht iemand er toe bereid zijn, stuur me dan even een privé berichtje.
-
- AT Toto winner 15/16
Re: Ajax-ADO Den Haag 27-9-2009
Welk vak zit je dan? Je mag die van mij wel lenen (426) dan zou 1tje van jullie apart moeten zitten.
Ik zit in 411. En bedankt voor het vriendelijke aanbod, BZ. M'n broertje en ik willen alleen graag met onze pa naar de wedstrijd en ik vind het nog een beetje moeilijk om aan m'n maat te vragen of hij ergens in z'n eentje wil gaan zitten kijken.
Dat kun je toch best vragen voor zo'n gelegenheid? En als je je toch een beetje schuldig voelt. Kijk dan of je misschien een mooie losse plaats voor 'm kunt kopen op de 1e ring lange zijde of zo. Voor de wedstrijd en na afloop samen een drankje doen en je hebt allemaal een leuke dag!
Nil volentibus arduum
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Is dit de oplossing, Enganche?Enganche schreef:Ik zit in 411. En bedankt voor het vriendelijke aanbod, BZ. M'n broertje en ik willen alleen graag met onze pa naar de wedstrijd en ik vind het nog een beetje moeilijk om aan m'n maat te vragen of hij ergens in z'n eentje wil gaan zitten kijken.
Ik moet potdomme weer werken, dus het zal wel weer 6-0 worden...De kaartverkoop voor het Eredivisieduel tussen Ajax en ADO Den Haag is verruimd. Seizoenkaarthouders en Clubcardhouders kunnen voor de wedstrijd van zondagmiddag 12.30 uur 2 kaarten op vertoon van hun seizoen/clubcard aanschaffen.
In het stadion zullen geen supporters van ADO Den Haag aanwezig zijn, waardoor de Amsterdam ArenA volledig rood en wit gekleurd kan zijn. Zorg dat je erbij bent!
Zondag vindt er stadionverkoop plaats. De kassa's bij de ArenA zijn open vanaf 10.30 uur. Tot ongeveer 13.00 uur is het mogelijk een toegangsbewijs aan te schaffen.
Er zijn al kaarten verkrijgbaar vanaf € 15,50.
www.ajax.nl
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Wat ik weer niet begrijp is waarom zo'n pot op het onmenselijke tijdstip van 1230 gespeeld moet worden terwijl er geen ADO-fans bij zullen zijn....
Victory over oneself is the greatest of victories-Plato
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Tsja... over die logica verbaas ik me al jaren niet meer. Net zomin dat het me niet gaat verbazen dat je zondag ook de nodige ME-busjes zal zien.
Op naar de vierde ster!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Twijfel een beetje. Zou eerst niet gaan, maar nu heb ik toch ook wel weer zin.
Dat heb je toch wel over voor je cluppie?!Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Is dit de oplossing, Enganche?Enganche schreef:Ik zit in 411. En bedankt voor het vriendelijke aanbod, BZ. M'n broertje en ik willen alleen graag met onze pa naar de wedstrijd en ik vind het nog een beetje moeilijk om aan m'n maat te vragen of hij ergens in z'n eentje wil gaan zitten kijken.
Ik moet potdomme weer werken, dus het zal wel weer 6-0 worden...De kaartverkoop voor het Eredivisieduel tussen Ajax en ADO Den Haag is verruimd. Seizoenkaarthouders en Clubcardhouders kunnen voor de wedstrijd van zondagmiddag 12.30 uur 2 kaarten op vertoon van hun seizoen/clubcard aanschaffen.
In het stadion zullen geen supporters van ADO Den Haag aanwezig zijn, waardoor de Amsterdam ArenA volledig rood en wit gekleurd kan zijn. Zorg dat je erbij bent!
Zondag vindt er stadionverkoop plaats. De kassa's bij de ArenA zijn open vanaf 10.30 uur. Tot ongeveer 13.00 uur is het mogelijk een toegangsbewijs aan te schaffen.
http://www.ajax.nl

IK GELOOF!!!!!!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Eredivisie Live zal de dader zijn , denk ik?Deli schreef:Wat ik weer niet begrijp is waarom zo'n pot op het onmenselijke tijdstip van 1230 gespeeld moet worden terwijl er geen ADO-fans bij zullen zijn....
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Ze hadden vorige week een wedstrijd die er toe deed om 12.30 moeten laten spelen.
IK GELOOF!!!!!!
Haha. Bussen vol ME voor al die niet naar Amstrdam komende Ado Supporters. Of zullen er een paar toch zo gek zijn om weer te proberen Ajax een kunstje te flikken? Tijdstip blijft echter onbegrijpelijk. Ik ben er in ieder geval weer een keer bij. ik zeg 3-0... en de 2e helft ook.Pride of Amsterdam schreef:Tsja... over die logica verbaas ik me al jaren niet meer. Net zomin dat het me niet gaat verbazen dat je zondag ook de nodige ME-busjes zal zien.

Het is mooi weer voor 6-0.
-
- AT Toto winner 15/16
WK wielrennen is zondag ook he..Peter schreef:Twijfel een beetje. Zou eerst niet gaan, maar nu heb ik toch ook wel weer zin.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Klopt inderdaad. Was het even vergeten, maar de wedstrijd is natuurlijk wel vrij gunstig gepland tov het wielrennen.
Wellicht wel, ja. Zal wel geen storm lopen, toch? Koop ik twee nieuwe kaarten voor m'n maat en iemand om hem te vergezellen en ga ik gewoon op mijn plekken zitten met m'n pa en broertje.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Is dit de oplossing, Enganche?Enganche schreef:Ik zit in 411. En bedankt voor het vriendelijke aanbod, BZ. M'n broertje en ik willen alleen graag met onze pa naar de wedstrijd en ik vind het nog een beetje moeilijk om aan m'n maat te vragen of hij ergens in z'n eentje wil gaan zitten kijken.
Gelukkig spelen er 2 belgen in het elftal , maar vaak zijn dit drama fluiters maak niet uit tegen wie we spelen.Belgische arbitrage bij Ajax-ADO
24-09-09
Goed nieuws voor de Vlaamse friettenten op Noord. Ajax-ADO zal komende zondag in handen zijn van Belgische scheidsrechters. Paul Allaerts zal de fluit hanteren en zal worden geassisteerd door zijn grensrechters Gilon en Huens. De plaats van vierde official zal worden ingenomen door de heer Bultynck.
Ik kan met m'n eigen seizoenskaart die twee kaartjes aanschaffen voor m'n maat, toch?Rishi schreef:Moet je zondag ook een clubcard hebben?
Welke scheidsrechters vind jij eigenlijk wel goed?Toppie schreef:Gelukkig spelen er 2 belgen in het elftal , maar vaak zijn dit drama fluiters maak niet uit tegen wie we spelen.Belgische arbitrage bij Ajax-ADO
24-09-09
Goed nieuws voor de Vlaamse friettenten op Noord. Ajax-ADO zal komende zondag in handen zijn van Belgische scheidsrechters. Paul Allaerts zal de fluit hanteren en zal worden geassisteerd door zijn grensrechters Gilon en Huens. De plaats van vierde official zal worden ingenomen door de heer Bultynck.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
-
- AT Toto winner 15/16
Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig. Waarom geeft die vriend van je niet gewoon uit zichzelf zn kaart zodat jij samen met je broer en je pa een keer een wedstrijd samen kunnen bezoeken.Enganche schreef:Wellicht wel, ja. Zal wel geen storm lopen, toch? Koop ik twee nieuwe kaarten voor m'n maat en iemand om hem te vergezellen en ga ik gewoon op mijn plekken zitten met m'n pa en broertje.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Is dit de oplossing, Enganche?Enganche schreef:Ik zit in 411. En bedankt voor het vriendelijke aanbod, BZ. M'n broertje en ik willen alleen graag met onze pa naar de wedstrijd en ik vind het nog een beetje moeilijk om aan m'n maat te vragen of hij ergens in z'n eentje wil gaan zitten kijken.
Weinig, zag je afgelopen dinsdag weer , ben jij er toevallig 1Beloki schreef:Welke scheidsrechters vind jij eigenlijk wel goed?Toppie schreef:Gelukkig spelen er 2 belgen in het elftal , maar vaak zijn dit drama fluiters maak niet uit tegen wie we spelen.Belgische arbitrage bij Ajax-ADO
24-09-09

Haha, dat valt wel mee hoor. Ik heb hem de situatie overigens nog niet voorgelegd. En ik voel me er zelf niet helemaal goed bij om hem te vragen of hij zondag thuis blijft zitten of in z'n eentje gaat kijken. Ik zal hem zo even bellen.brigade zuid schreef:Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig. Waarom geeft die vriend van je niet gewoon uit zichzelf zn kaart zodat jij samen met je broer en je pa een keer een wedstrijd samen kunnen bezoeken.Enganche schreef:Wellicht wel, ja. Zal wel geen storm lopen, toch? Koop ik twee nieuwe kaarten voor m'n maat en iemand om hem te vergezellen en ga ik gewoon op mijn plekken zitten met m'n pa en broertje.
-
- AT Toto winner 10/11
Misschien heel stom, hoor, maar waarom koop je niet gewoon één extra kaartje voor je vader in het vak waar jij, je broertje en die vriend ook zitten? Ik bedoel, er is toch altijd ruimte zat op in het stadion tegen kleinere clubs. Je kunt dan toch gewoon prima naast elkaar zitten?Enganche schreef:Haha, dat valt wel mee hoor. Ik heb hem de situatie overigens nog niet voorgelegd. En ik voel me er zelf niet helemaal goed bij om hem te vragen of hij zondag thuis blijft zitten of in z'n eentje gaat kijken. Ik zal hem zo even bellen.brigade zuid schreef:Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig. Waarom geeft die vriend van je niet gewoon uit zichzelf zn kaart zodat jij samen met je broer en je pa een keer een wedstrijd samen kunnen bezoeken.Enganche schreef:Wellicht wel, ja. Zal wel geen storm lopen, toch? Koop ik twee nieuwe kaarten voor m'n maat en iemand om hem te vergezellen en ga ik gewoon op mijn plekken zitten met m'n pa en broertje.
Geen idee. In ons vak zit het naar mijn idee meestal wel vrij vol.
M'n maat vind het ok om in z'n eentje te zitten, maar het liefst neemt hij natuurlijk nog iemand mee. Iemand die toevallig twee seizoenskaarten over heeft? Ik wil er anders wel een vergoeding tegenover zetten hoor.