Alle goedkope kaarten zullen ook wel uitverkocht zijn Thijs en die andere vakken zijn gewoon nog steeds duur vind ik hoor.. of ben ik nu ook aan het zeuren?Thijs schreef:Nou, niet bepaald. Afgelopen vrijdag stond de teller op iets van 16.000 verkochte passe-partouts en 3/4.000 losse kaarten voor donderdag. Er wordt verwacht zo op de 22.000 uit te komen.Wie kent Cees de Wolf nog schreef: Weet iemand trouwens of het een beetje vol zit? Thijs?
Vooral het lage aantal passe-partouts vallen mij enorm tegen eigenlijk. Altijd zeuren dat de prijzen zo hoog liggen, dat 'als de prijzen omlaag gaan het automatisch voller wordt' en nu blijkt dat (buiten de vaste groep van 20.000 man die altijd komt) iedereen het alsnog laat afweten. Ofja, het is natuurlijk 'klotetijd, krap in 't geld, crisis, studie, werk, moet m'n moeder nog uit bad halen', alles waar díe supporter geen last van heeft als Fiorentina of AS Roma op bezoek komt.
Ik vind het erg, erg jammer.

Als je niet achter het doel zit ben je 100 euro of meer kwijt. Voor mn eigen vak (426) zou ik 72,50 kwijt zijn.