Oh nee, wacht dit is omdat we al riant voor staan. Dan overkomt je zoiets.

Moderator: mods
Mag ik? Wielaert wijf wijf wijf.Peter schreef:Wielaert man man man.
wimpey schreef:Mag ik? Wielaert wijf wijf wijf.Peter schreef:Wielaert man man man.
Faggot ass defending.
Je bedoelt dat ie expres tegen de keeper aanschoot zodat De Jong kon scoren?LucaS schreef:Dat deed Cvitanich toch erg goed bij ons doelpunt. Hoeveel staat het?
Atouba is de moeite van het vermelden niets eens waard.corkey schreef: de waarheid mag gezegd worden.
toch is atouba nog slechter.
Dat kan toch niet AJAX is geen RM die bakken met geld te verteren hebben, eerst die andere tien losers zien te slijten om het salaris plafond naar beneden te halen .wimpey schreef:Atouba is de moeite van het vermelden niets eens waard.corkey schreef: de waarheid mag gezegd worden.
toch is atouba nog slechter.
Ik tel 0 verdedigers bij Ajax. Alderweireld kan er ook geen reet van. Oleguer is nog net iets minder slecht dan die overige losers.
Zó mislukt dus iedere trainer bij Ajax. Ze halen liever een Luque, Urzaiz, Sno of Koef naar Ajax dan dat ze wat aan de defensie doen. Eigen schuld.
Mee eens. Kijk z'n goals van vorig seizoen er maar op na, vrijwel allemaal na ballen vanaf de zijkant.LucaS schreef:Nee, ik bedoel dat hij prima voor zijn man kwam en de eerste paal opzocht en hem vervolgens dusdanig goed binnen tikte dat de keeper hem niet goed kon verwerken.
Even van de paddestoelen afblijven, Martijn!martijn401 schreef:Ajax begint goed en geconcentreerd aan de 2e helft.
Jouw nieuwe idool haalt Atouba en beloont die snurker met 1.4 mio euro per seizoen. Prutser onder de prutsers. Maakt ook niet uit, als die extra aanvaller er maar komt. Defensief komt het vanzelf wel in orde.999 schreef: Dat kan toch niet AJAX is geen RM die bakken met geld te verteren hebben, eerst die andere tien losers zien te slijten om het salaris plafond naar beneden te halen .
Even van de paddestoelen afblijven, Martijn!Thijs schreef:martijn401 schreef:Ajax begint goed en geconcentreerd aan de 2e helft.
Dat achteruit rennen is echt ultra storend, ja. F*ck me, de kakkies hebben een betere defensie dan wij. Zelfs Bahia zou bij ons nog een sterkhouder zijn.Steef schreef: ...en Robbie loopt een beetje naar achteren zonder iets af te dekken.
Was het niet jij die in die andere kamer zat te lullen dat Jol maar met deze spelers aan de slag moest gaan.En nu wil je er al 2 nieuwe verdedigers er bij dat salaris plafond mag ineens nu wel blijven .. .. Mijn nieuwe idool ?.Weer wat geleerd ..wimpey schreef:Jouw nieuwe idool haalt Atouba en beloont die snurker met 1.4 mio euro per seizoen. Prutser onder de prutsers. Maakt ook niet uit, als die extra aanvaller er maar komt. Defensief komt het vanzelf wel in orde.999 schreef: Dat kan toch niet AJAX is geen RM die bakken met geld te verteren hebben, eerst die andere tien losers zien te slijten om het salaris plafond naar beneden te halen .