Amsterdam Tournament
Moderator: mods
Re: Amsterdam Tournament
Hoewel er slecht verdedigd wordt, liggen bij 2 goals de eigenlijke fouten bij Emanuelson en Rommedahl, die volkomen onnodig de tegenstander inpassen.
PS. Sulejmani speelde helemaal niet onaardig.
PS. Sulejmani speelde helemaal niet onaardig.
En als er voor het centrum ook een aankoop komt...Ajaciedjuh schreef:Ik hoop dat hij die toch op de plaats van Wielaert gaat zetten.Enganche schreef:Vertonghen is geen back. Zou me niets verbazen als die een zwaar seizoen tegemoet gaat onder Jol.
Verder heeft nog geen enkele centrumverdediger z'n stek verdiend bij Ajax, lijkt mij zo.
On a positive note: Sulejmani ziet er slank uit en is al bij meerdere gevaarlijke momenten betrokken geweest.
Klopt, maar beide goals hadden daarna nog voorkomen kunnen worden.Benji schreef:Hoewel er slecht verdedigd wordt, liggen bij 2 goals de eigenlijke fouten bij Emanuelson en Rommedahl, die volkomen onnodig de tegenstander inpassen.
Rommedahl maakt een blunder, maar maakt ook een goal en versiert een pingel, dus was toch nuttig.
Urby maakt een blunder, en buiten dat is hij mij niet opgevallen. Triest.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik zie de hand van de trainer niet, hoor. Die verdediging was zo lek als een zeef en dat was 'ie de afgelopen jaren ook al. Alhoewel, zo lek als 'ie vandaag was, was 'ie zelden. Mijn hemel, wat een basisfouten.
Het systeem is me wel duidelijk en vanaf de middenlijn vind ik het ook wel aardig. Demy de Zeeuw ten opzichte van Sno is een vooruitgang en ik vond vdWiel in aanvallend opzicht ook heel aardig. 2 spitsen werkte ook aardig, zeker met de steekbal. Sowieso werd er bij balverlies wel getracht om gelijk druk te zetten. Deed me goed.
Al met al ben ik niet zo positief, eigenlijk. Ik had verwacht dat het, bij balverlies sowieso, een stuk beter zou staan.
Het systeem is me wel duidelijk en vanaf de middenlijn vind ik het ook wel aardig. Demy de Zeeuw ten opzichte van Sno is een vooruitgang en ik vond vdWiel in aanvallend opzicht ook heel aardig. 2 spitsen werkte ook aardig, zeker met de steekbal. Sowieso werd er bij balverlies wel getracht om gelijk druk te zetten. Deed me goed.
Al met al ben ik niet zo positief, eigenlijk. Ik had verwacht dat het, bij balverlies sowieso, een stuk beter zou staan.
Eens met Peter, de verdediging behoeft nog een boel verbetering.
Zeker. Met een aankoop voor het centrum van de verdediging erbij moet er sowieso iemand vertrekken. Op dit moment staat het al zo:Duke schreef:Lijkt me ook, op het middenveld zal het in ieder geval dringen worden.Enganche schreef:Vertonghen is geen back. Zou me niets verbazen als die een zwaar seizoen tegemoet gaat onder Jol.
Stekelenburg/Vermeer/Verhoeven
Van der Wiel/Silva--Oleguer/Wielaert--Alderweireld/Vertonghen--Atouba/Vertonghen
De Zeeuw/Vertonghen/Lindgren/Anita
Enoh/Gabri/Sarpong/Anita--Emanuelson/Vertonghen/Lindgren
Aissati/De Jong/Sarpong
Suárez-Sulejmani/Cvitanich
Met een switch naar 4-3-3 komen spelers als Rommedahl, Kennedy en Sarpong wellicht weer in beeld als fringe spelers voorin. De verdere conclusie lijkt me dat niemand centraal achterin zeker kan zijn van z'n plek, dat Lindgren of Vertonghen het dit seizoen heel zwaar gaat krijgen om zich in het elftal te spelen, dat Anita beter verhuurd kan worden en dat Ajax voor een 4-4-2-systeem nog een spits nodig heeft. Met 4-4-2 offert Ajax een aanvaller op en dus moet Jol zorgen dat hij vanuit het middenveld wel zorgt voor voldoende dynamiek en scorend vermogen. Enoh/Gabri/Anita-Lindgren op de halfposities lijkt dus al onmogelijk.
Kan De Zeeuw niet op rechts spelen?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ook nog, inderdaad.
- peter
Bij 4-4-2 nog een spits nodig? Bij 4-3-3 nog een spits nodig, zou ik zeggen. Aangezien de meeste spitsen gewend zijn om in 4-4-2 te spelen is het niet zo'n probleem ook. We hebben hoe dan ook nog wat nodig daar.
Vertonghen krijgt het vooral lastig bij 4-4-2. Jol kiest voor lopers op de halfposities en dan kom je al gauw uit bij Urby, wie trouwens heel matig speelde. Voor 4 krijg je dan de Zeeuw en Aissati is dan onze 10. Bij 4-3-3 zie ik nog wel ruimte voor Vertonghen, maar dan gaat het weer ten koste van Urby.
Luxebezetting. Nu nog de bezetting achterin, want daar is het open huis.
Vertonghen krijgt het vooral lastig bij 4-4-2. Jol kiest voor lopers op de halfposities en dan kom je al gauw uit bij Urby, wie trouwens heel matig speelde. Voor 4 krijg je dan de Zeeuw en Aissati is dan onze 10. Bij 4-3-3 zie ik nog wel ruimte voor Vertonghen, maar dan gaat het weer ten koste van Urby.
Luxebezetting. Nu nog de bezetting achterin, want daar is het open huis.
Leuke wedstrijd van Ajax tegen een sterke tegenstander. Jammer van die persoonlijke fouten van Emanuelson en Rommedahl, verder eigenlijk nauwelijks iets weggegeven en zelf behoorlijk wat afgedwongen. Ik zie het wel zitten.
Nog wakker, Doccie? Bedankt voor de sjippies
Nog wakker, Doccie? Bedankt voor de sjippies
I think I lost my fucking headache
- SylvievdVaart
En leuk om te zien dat Spooky zo'n grote Ajaxfan is, Doc
Ik heb ook een leuke wedstrijd gezien, met wel wat fouten inderdaad. Maar ik heb echt zoveel vertrouwen, ik voel gewoon dat we kampioen worden. Makkie
En Suarez wordt héél belangrijk, Lucas

Ik heb ook een leuke wedstrijd gezien, met wel wat fouten inderdaad. Maar ik heb echt zoveel vertrouwen, ik voel gewoon dat we kampioen worden. Makkie

En Suarez wordt héél belangrijk, Lucas

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Vond het wel een aardige wedstrijd. Gezien het wedstrijdbeeld is een gelijkspel verdiend te noemen. Wel makkelijke pingel natuurlijk door Dennis. Of is dit tactiek? Dennis gaat zich veelvuldig laten vallen zodat de aandacht van Suarez wordt afgeleid.
Zie het wel zitten. Kijk op zich iets minder op tegen zondag als ik me tussen het dagjesvolk ga begeven.
Zie het wel zitten. Kijk op zich iets minder op tegen zondag als ik me tussen het dagjesvolk ga begeven.
Op naar de vierde ster!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ja, was wel een aardig wedstrijdje. Beetje zomeravondvoetbal, wat leuke acties, niet heel bijzonder maar soit.
Maar ik ben kapot, ik ga slapen.
Maar ik ben kapot, ik ga slapen.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Ajax speelt gelijk tegen Atletico
Uitgegeven: 24 juli 2009 23:17
Laatst gewijzigd: 24 juli 2009 23:48
AMSTERDAM - Ajax heeft zich vrijdagavond met een gelijkspel tegen Atletico Madrid op het Amsterdam Tournament aan het thuispubliek gepresenteerd. Luis Suarez voorkwam in de slotminuut met een benutte strafschop dat de Spanjaarden zegevierden (3-3).
Ajax speelde bij vlagen aardig, maar verdedigde voor rust tweemaal slordig. Atletico Madrid strafte fouten van doelman Maarten Stekelenburg en Gregory van der Wiel genadeloos af.
Invaller Dennis Rommedahl eiste na rust een hoofdrol voor zich op. Hij maakte eerst gelijk (2-2) en veroorzaakte vervolgens de strafschop die Suarez benutte (3-3).
Contouren
Ruim een week voor de eerste competitiewedstrijd bij FC Groningen werden de contouren van het Ajax van trainer Martin Jol aardig zichtbaar.
Maarten Stekelenburg verdedigde het doel. Hij vormde een defensie samen met Gregory van der Wiel, Toby Alderweireld, Rob Wielaert en Jan Vertonghen.
Foto: ANP | Jan Verthongen schermt de bal af voor Kun Agüero.
Atouba
De laatstgenoemde Belg startte als linksback omdat de van Hamburger SV overgekomen Thimothée Atouba nog een trainingsachterstand heeft.
Jol liet zich de laatste weken echter ontvallen dat Jan Vertonghen in zijn ogen net als nieuwkomer Demy de Zeeuw uitstekend als verdedigende middenvelder uit de voeten kan. Op deze positie begon nu nog Evander Sno.
Middenvelders
Kennedy Bakircioglü, tegen Atletico Madrid nog rechtshalf, zal moeten concurreren met De Zeeuw en de nu nog geblesseerde Eyong Enoh en Gabri.
Middenvelders Ismaïl Aissati en Urby Emanuelson mogen zich wel tot de eerste keus van Jol rekenen.
Foto: ANP | Ismaïl Aissati speelde een goede wedstrijd op het middenveld.
Twee spitsen
Ajax begon net als bijna de hele voorbereiding met twee spitsen. Aanvoerder Luis Suarez is onomstreden in Amsterdam.
Hij werd tegen de nummer drie van Spanje gekoppeld aan Dario Cvitanich, die de voorkeur boven Miralem Sulejmani kreeg. Cvitanich opende op aangeven van Suarez al na acht minuten de score: 1-0.
Blunder
Ajax begon redelijk tegen de Spaanse club die met spelers als Kun Agüero, Diego Forlan, Maxi Rodriguez, Simao en ook John Heitinga acteerde. Een blunder van Stekelenburg leidde in de 29e minuut de gelijkmaker van Simao in.
De keeper, die vorig seizoen de concurrentiestrijd met Kenneth Vermeer verloor, tikte de bal voor de voeten van de aanvaller van Atletico Madrid (1-1). Agüero strafte in de 41e minuut een fout van Gregory van der Wiel af, die te laat voor buitenspel stapte (1-2).
Foto: ANP | Oud-Ajacied John Heitinga in duel met verdediger Toby Alderweireld.
Flankspelers
Trainer Jol liet zijn elftal na rust met drie spitsen spelen. Met Sulejmani en Rommedahl op de flanken kwam de thuisclub in de 71e minuut op gelijke hoogte.
Rommedahl kopte op aangeven van Sulejmani raak (2-2). Maxi Rodriguez bracht Atletico Madrid even later weer op voorsprong (2-3), waarna Suarez de eindstand bepaalde.
© ANP
http://www.nusport.nl/
Volop lichtpuntjes bij Ajax ondanks gelijkspel tegen Atletico Madrid
GOLF VAN GELOOF
AMSTERDAM, zaterdag
Ajax heeft tijdens de eerste avond van het Amsterdam Tournament reclame voor zichzelf en het toernooi gemaakt. Met Marco van Basten als aandachtig toeschouwer legde het elftal van zijn opvolger Martin Jol tegen Atletico Madrid met name in de beginfase een enorme gedrevenheid aan de dag. De ’wave’ die al na een kwartier door het stadion rolde, symboliseerde de golf van geloof in nieuwe successen bij het thuispubliek. Het onnodige 3-3 gelijkspel deed daar niets aan af. ,,Het duel met Atletico is de eerste echte test voor onze ploeg. Het is fijn dat we dit weekend twee keer kunnen oefenen. Dan hebben een goed beeld van hoe we er voor staan. Ik heb het idee dat we een goede voorbereiding hebben gehad”, gaf de in de ArenA debuterende Jol het belang van de wedstrijd tegen de Spaanse grootmacht aan. Over ruim een week wacht de eerste competitiewedstrijd, in en tegen Groningen.
Net als Jol en aanwinst Demy de Zeeuw kreeg oud-publiekslieveling John Heitinga een warm welkom in de Amsterdam ArenA. Een klaterend applaus werd gevolgd door het Amsterdamse volkslied ’Oh Johnny’, dat speciaal voor de Atletico-verdediger uit de luidsprekers schalde. Met een klein stukje bewondering, maar vooral vol ergernis zal ’winnaar’ Heitinga hebben gezien dat Ajax vanaf minuut één domineerde.
De drie kansen en het ene doelpunt binnen twaalf minuten, vertelden veel over de verhoudingen. Dario Cvitanich testte de Spaanse keeper Sergio Asenjo voor het eerst, waarna Toby Alderweireld uit een vrije trap van Ismail Aissati net naast kopte. Op het moment dat Luis Suarez in het zijnet volleerde, stond Ajax al met 1-0 voor. Aissati gaf een geniaal balletje op Suarez, die – op het randje van buitenspel vertrokken – het overzicht behield en Cvitanich de score liet openen.
Het 4-4-2-systeem, waarin Jol zijn manschappen weer liet opereren, lijkt Ajax te passen. De thuisclub joeg de tegenstander bij balverlies razendsnel af, blonk op weg naar het vijandelijke doel uit door de beweging zonder bal en had in Suarez, Cvitanich en Aissati een koningstrio, dat elkaar blindelings aanvoelde.
Vanwege het Amsterdamse aanvalsgeweld ging de meeste aandacht uiteraard uit naar de creatieve spelers, maar ook de verdediging met Gregory van der Wiel, Rob Wielaert, Alderweireld en Jan Vertonghen had haar zaakjes aanvankelijk uitstekend voor elkaar. Dat de topspitsen Kun Aguero en Diego Forlan er veertig minuten lang niet aan te pas kwamen, kon niet alleen worden toegeschreven aan het feit dat de Spaanse Champions Leaguedeelnemer pas elf dagen in training is.
De onverwachte 1-1 moest Urby Emanuelson zich aanrekenen. De linkshalf kende tot dusver een prima voorbereiding, maar maakte tegen Atletico een verkeerde keuze. In plaats van de bal op links op de vrijstaande Vertonghen te geven, leed hij in het centrum balverlies. In de tegenstoot zette Maxi Rodriguez voor en had Simao na een halve tussenkomst van Maarten Stekelenburg de bal voor het intikken.
Direct kwam een oude kwaal naar boven, want de onverwachte tegenslag werd slecht verwerkt. Aguero wist vlak voor rust te profiteren van zwak dekken en schoot via Van der Wiel de 1-2 binnen. In de tweede helft probeerde Ajax alsnog met een overwinning van het veld te stappen, maar Asenjo liet zich niet verrassen door goede schoten van Van der Wiel, Cvitanich en Vertonghen. De twee invallers Miralem Sulejmani (voorzet) en Dennis Rommedahl (rake kopbal) leken in elk geval voor één punt te zorgen (2-2), maar Maxi Rodriguez tekende alsnog de 2-3 aan. Suarez zorgde vanaf de strafschopstip voor gerechtigheid, nadat Sulejmani, Suarez én Rommedahl al opgelegde kansen hadden gemist.
Wie zich niet tegoed deed aan scorebordjournalistiek en verder keek dan de uitslag, zag volop lichtpuntjes aan Amsterdamse zijde. Zeker in de wetenschap dat Jol met de afwezigen Timothéé Atouba, De Zeeuw, Oleguer, Gabri, Eyong Enoh en de gisteren als wisselspeler gestarte Miralem Sulejmani alle kanten op kan. Daarbij kan niet worden uitgesloten dat de Amsterdammers zich nog zullen roeren op de transfermarkt.
,,Ik zie mezelf op de plaats van Sno of Kennedy spelen”, zei nieuweling De Zeeuw tijdens de in allerijl belegde persconferentie in de rust. ,,Waarbij mijn voorkeur uitgaat voor de plek vlak voor de verdediging.” De oud-AZ’er denkt iets te kunnen toevoegen aan Ajax. ,,Ik ben nu wel op een leeftijd gekomen en heb inmiddels zo veel ervaring, dat ik mijn verantwoordelijkheid zal nemen. Ik moet de jonge jongens helpen.”
Ajax-Atletico Madrid (Spa) 3-3 (1-2). 8. Cvitanich 1-0, 29. Simao 1-1, 41. Aguero 1-2, 70. Rommedahl 2-2, 76. Rodriguez 2-3, 90. Suarez 3-3 (strafschop).
Opstelling Ajax: Stekelenburg; Van der Wiel, Wielaert, Alderweireld, Vertonghen; Kennedy (58. Rommedahl), Sno (70. Donald), Aissati, Emanuelson (81. De Jong); Cvitanich (65. Sulejmani), Suarez.
Benfica (Por)-Sunderland (Eng) 2-0 (1-0). 32. Cardozo 1-0 (strafschop), 56. Pereira 2-0.
Stand: 1. Benfica 1-5, 3. Ajax 1-4, 3. Atletico Madrid 1-4, 4. Sunderland 1-0.
Blij met de punten ...
Sno en Kennedy zullen toch uit de basis verdwijnen? Gabri mag weg en Anita moet je verhuren.
Stekelenburg
v/d Wiel - ?? - Alderweireld - Vertonghen
De Zeeuw
Enoh - Emanuelson
Aissati
Suarez - Sulejmani
Stekelenburg
v/d Wiel - ?? - Alderweireld - Vertonghen
De Zeeuw
Enoh - Emanuelson
Aissati
Suarez - Sulejmani
-
Ik ben gisteren toch wel een beetje geschrokken van de defensieve zwakte. Ik denk dat Atouba linksback moet komen, Verthongen centraal en Oleguer ernaast. Wielaert heeft voor mij echt afgedaan en Alderweireld is weer zo'n typische Ajaxverdediger: hij is geen pure verdediger, hij maakt altijd een slippertje.
Whitey on the moon.
Het blijft een vrienfschappelijk potje natuurlijk, en Atl. Madrid is een top team dat staat volgens mij als een paal boven water.Dus wat dat betreft deed AJAX het kwa uitslag nog niet zo slecht.
Eerste vijftien minuten vond ik een verdademing t.o.v. van wat ik vorig seizoen het hele jaar onder MVB heb gezien.Snelle combinatie, druk zetten, met snelheid buitenom de backs van Madrid.En een knappe aanval en dito goal waar Suarez nu wel de bal speelde op de er beter vrij staande man.Ik had het gevoel hij gaat toch nog voor eigen succes.
Na de goal zakte AJAX terug, ook mede doordat Atl M. sneller en compacter ging spelen.En ze wat meer druk gingen zetten.Tja, en dan zie je dus hoeveel een Sno tekort komt voor dit nivo.Steeds dat maar weer meerdere keren die bal eerst moeten goed leggen, steeds weer dat vertragen en die extra balbehandeling voordat de afspeelpass komt.Doet een beetje pijn aan je ogen.
Emanuelson was, zeker de eerste helft ( en een groot gedeelte van de tweede helft ), ook weer drie keer niks.Liep te verzuipen, liet zijn man lopen, en bij spelhervattingen inplaats van positioneel goed te gaan staan was ie voor de zoveelste keer met of dat de bal wel op de juiste plaats ligt-tegenstander bezig.
Vertonghen kwam ook niet echt uit de verf, koos de verkeerde momenten uit om diep te gaan, en als ie dan een keer het juiste moment had was het vervolg niet goed.V.d. Wiel deed dat, zeker de eerste periode beter, maar ging ook opzichtig de fout in bij de 2 - 1 .Ook weer dat laten lopen van je tegenstander omdat je met iets anders bezig bent dan wat er op dat momen van je verlangt wordt, n.l. je directe tegenstander opzoeken.Overgens was die 2 - 1 wel een lucky en lag Stekelenburg wel in de goede hoek.
Beide tegengoals, die waar Emanuelson en Rommedahl finaal de mist in gingen kwamen volgens mij op identieke manier tot stand, lopen met de bal inplaats van direct te spelen.Direct de bal naar een vrijstaande medespeler spelen, desnoods dan maar terug op je achterste linie inpassen.Maar nee, men gaat lopen, tegenstander kan zich instellen op, en als je dan ook nog eens zo'n slappe pass geeft.Tja dan weet je het wel.
Al met al was het bij vlagen redelijk tot goed, je zag in ieder geval dat spelers veel meer de intentie hadden om al combinerend de aanval op te zetten, waren er driehoekjes te zien en zat er wat meer idee achter de combinaties ..........
Eerste vijftien minuten vond ik een verdademing t.o.v. van wat ik vorig seizoen het hele jaar onder MVB heb gezien.Snelle combinatie, druk zetten, met snelheid buitenom de backs van Madrid.En een knappe aanval en dito goal waar Suarez nu wel de bal speelde op de er beter vrij staande man.Ik had het gevoel hij gaat toch nog voor eigen succes.
Na de goal zakte AJAX terug, ook mede doordat Atl M. sneller en compacter ging spelen.En ze wat meer druk gingen zetten.Tja, en dan zie je dus hoeveel een Sno tekort komt voor dit nivo.Steeds dat maar weer meerdere keren die bal eerst moeten goed leggen, steeds weer dat vertragen en die extra balbehandeling voordat de afspeelpass komt.Doet een beetje pijn aan je ogen.
Emanuelson was, zeker de eerste helft ( en een groot gedeelte van de tweede helft ), ook weer drie keer niks.Liep te verzuipen, liet zijn man lopen, en bij spelhervattingen inplaats van positioneel goed te gaan staan was ie voor de zoveelste keer met of dat de bal wel op de juiste plaats ligt-tegenstander bezig.
Vertonghen kwam ook niet echt uit de verf, koos de verkeerde momenten uit om diep te gaan, en als ie dan een keer het juiste moment had was het vervolg niet goed.V.d. Wiel deed dat, zeker de eerste periode beter, maar ging ook opzichtig de fout in bij de 2 - 1 .Ook weer dat laten lopen van je tegenstander omdat je met iets anders bezig bent dan wat er op dat momen van je verlangt wordt, n.l. je directe tegenstander opzoeken.Overgens was die 2 - 1 wel een lucky en lag Stekelenburg wel in de goede hoek.
Beide tegengoals, die waar Emanuelson en Rommedahl finaal de mist in gingen kwamen volgens mij op identieke manier tot stand, lopen met de bal inplaats van direct te spelen.Direct de bal naar een vrijstaande medespeler spelen, desnoods dan maar terug op je achterste linie inpassen.Maar nee, men gaat lopen, tegenstander kan zich instellen op, en als je dan ook nog eens zo'n slappe pass geeft.Tja dan weet je het wel.
Al met al was het bij vlagen redelijk tot goed, je zag in ieder geval dat spelers veel meer de intentie hadden om al combinerend de aanval op te zetten, waren er driehoekjes te zien en zat er wat meer idee achter de combinaties ..........
Laatst gewijzigd door 999 op za jul 25, 2009 11:55 am, 4 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Hebben jullie zelf wel eens gevoetbald? Je kan, zeker in het profvoetbal, niet zo snel omschakelen na zo knullig balverlies. Die twee goals waren volledig aan Emanuelson en Rommedahl te wijten. Elke ploeg snijdt met twee pases zo door je hele verdediging heen, ongeacht waar je je opstelt. Verder vond ik het eigenlijk wel een erg vermakelijke wedstrijd.
Ajax.nl:
Geen Wielaert, Sno en Kennedy morgenavond.Selectie voor duel met Benfica
25 juli 2009
Martin Jol heeft zijn selectie bekend gemaakt voor de wedstrijd tegen Benfica van zondagavond. Marvin Zeegelaar behoort onder meer tot het selecte gezelschap Ajacieden voor de tweede wedstrijd op het Amsterdam Tournament. Ajax - Benfica wordt zondag vanaf 21.15 uur gespeeld.
Selectie voor het duel met Benfica (zondag, 21.15 uur):
Maarten Stekelenburg
Gregory van der Wiel
Jan Vertonghen
Urby Emanuelson
Miralem Sulejmani
Ismaïl Aissati
Kenneth Vermeer
Bruno Silva
Luis Suarez
Toby Alderweireld
Dario Cvitanich
Siem de Jong
Vurnon Anita
Dennis Rommedahl
Mitchell Donald
Oleguer
Rasmus Lindgren
Jan-Arie van der Heijden
Marvin Zeegelaar
- peter
Luque is dus in ieder geval passé.
- Ajaciedjuh
Wielaert, Sno en Kennedy worden vervangen door Van Der Heijden, Marvin Zeegelaar, Oleguer en Lindgren.
VD Heijden (proberen te verhuren) en Lindgren krijgen nog een kans. Maar samen met Wielaert, Sno en Kennedy zijn dit zeker spelers die op de wip zitten.
Zegelaar zal hij er wel bij willen houden, omdat dit 1 v/d weinigen buitenspelers is.
Andere conclusie is dat Bodul ook niet bij het 1ste komt (moet verhuurd worden). Dit houdt volgens mij ook in dat er zeker nog een aanvaller bij zal komen.Peter schreef:Luque is dus in ieder geval passé.
VD Heijden (proberen te verhuren) en Lindgren krijgen nog een kans. Maar samen met Wielaert, Sno en Kennedy zijn dit zeker spelers die op de wip zitten.
Zegelaar zal hij er wel bij willen houden, omdat dit 1 v/d weinigen buitenspelers is.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Jol heeft Zeegelaar ook al een aantal keer expliciet genoemd als groot talent.
- Ajaciedjuh
Wat vind jij van hem?Enganche schreef:Jol heeft Zeegelaar ook al een aantal keer expliciet genoemd als groot talent.
Ik kan hem nog niet goed beoordelen. Het is wel een speler met fysiek, snelheid en een mooie voorzet. Heeft hij ook een goede actie? Volgens mij is zijn scorend vermogen niet echt groot.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."