Zit op me werk en moest ff wat doen.
Moderator: mods
Ik hoop dat hij die toch op de plaats van Wielaert gaat zetten.Enganche schreef:Vertonghen is geen back. Zou me niets verbazen als die een zwaar seizoen tegemoet gaat onder Jol.
Nou, ik hoop niet dat we dit gepruts weer krijgen komend seizoen , want dan stop ik echt met kijken en dat kan zo maar over een maand het geval zijn.Duke schreef:Tuurlijk een fout van Rommedahl, maar met drie man op die speler aflopen? Verdedigend moet het nog een heel stuk beter. Zo gaan we weer veel doelpunten tegen krijgen, de komende competitie. En we weten allemaal wat dat betekent.
prima, zijn we ook van dat overdreven negatieve gelul af... Er zijn genoeg zaken die voor verbetering vatbaar zijn, maar om zo negatief te praten. Sno heeft in jouw ogen niets goed gedaan, terwijl hij een behoorlijke pot gespeeld heeft.Toppie schreef:Nou, ik hoop niet dat we dit gepruts weer krijgen komend seizoen , want dan stop ik echt met kijken en dat kan zo maar over een maand het geval zijn.Duke schreef:Tuurlijk een fout van Rommedahl, maar met drie man op die speler aflopen? Verdedigend moet het nog een heel stuk beter. Zo gaan we weer veel doelpunten tegen krijgen, de komende competitie. En we weten allemaal wat dat betekent.
Ja , maar je begint met Sno en Kennedy die stonden al op de A2 te liften naar een andere club vorig seizoenAjaciedjuh schreef:We verliezen de wedstrijd zo wie zo door grote persoonlijke fouten.
15 minuten goed voetbal gezien, daarna zat er weinig structuur in. Er is nog genoeg werk aan de winkel voor Jol.
Er mag nog wel wat kwaliteitsinjectie in gepompt worden.
M.b.t. kansenverhouding hadden we meer verdiend. M.b.t. volwassen spel is Atletico veel verder. En veel meer kwaliteit.
Ajaciedjuh schreef:Op het einde (conditie Atletico) toch genoeg kansen.
Pingel ....... Suarez laat de Peneka maar weer komen.
Een Johan Neeskens pingelAjaciedjuh schreef:Op het einde (conditie Atletico) toch genoeg kansen.
Pingel ....... Suarez laat de Peneka maar weer komen.
Lijkt me ook, op het middenveld zal het in ieder geval dringen worden.Enganche schreef:Vertonghen is geen back. Zou me niets verbazen als die een zwaar seizoen tegemoet gaat onder Jol.
Vertonghen is ook geen Back daarvoor hebben ze Atoube gehaald. Maar we zullen zien wat het de komende weken allemaal gaat brengenDuke schreef:Lijkt me ook, op het middenveld zal het in ieder geval dringen worden.Enganche schreef:Vertonghen is geen back. Zou me niets verbazen als die een zwaar seizoen tegemoet gaat onder Jol.
Die kansen kwamen voornamelijk nadat we weer 4-3-3- gingen spelen!corkey schreef:Terechte uitslag denk ik. wel dwongen we meer kansen af.
Aan de andere kant als je 3 doelpunten weggeeft, is het goed dat je niet wint.
Hopelijk word het signaal opgepakt bij de verantwoordelijken voor de selectie.