AFC Ajax - NEC zo 11 mei 16:45 uur
Moderator: mods
AFC Ajax - NEC zo 11 mei 16:45 uur
Dag van de waarheid. Voorafgaand is feijenoord -psv. 3 finales, deze MOET gewonnen worden.
Ik wil GEEN doelsaldo scenario. Ik herhaal , ik wil GEEN doelsaldo scenario.
Thuis tegen nec dus. Onze sterkhouders zijn er weer bij, behalve baas.
Nec heeft een medisch slagveld belopen tegen willem2 met jeugdinternational dirk proper als schrikmoment. Maar ook sontje hansen en de japanse spits ogawa vielen met blessures uit.
Ajax weer met pasveer en henderson. Kom op, gas erop.
Pasveer
Gaaei sutalo hato wijndal
Henderson
Klaasen taylor
Traore weghorst edvardsen
Ik wil GEEN doelsaldo scenario. Ik herhaal , ik wil GEEN doelsaldo scenario.
Thuis tegen nec dus. Onze sterkhouders zijn er weer bij, behalve baas.
Nec heeft een medisch slagveld belopen tegen willem2 met jeugdinternational dirk proper als schrikmoment. Maar ook sontje hansen en de japanse spits ogawa vielen met blessures uit.
Ajax weer met pasveer en henderson. Kom op, gas erop.
Pasveer
Gaaei sutalo hato wijndal
Henderson
Klaasen taylor
Traore weghorst edvardsen
Laatst gewijzigd door elliquido op ma mei 05, 2025 12:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Re: AFC Ajax - NEC zo 11 mei 16:45 uur
Waarop baseer je traore ? Die is nog slechter dan Berghuis
Weer op zoek naar een Interim coach..
-
Traoré heeft diepere dalen dan Berghuis, maar ook veel hogere pieken.
Ja, dat klopt denk ik. Vraag is dan wie van de twee de beste finisher is. Om in Farioli termen te spreken. Misschien beter om te starten met Berghuis en dan de onvoorspelbare Traore achter de hand te houden voor als je later in de wedstrijd misschien op zoek bent naar die ene individuele actie. Maar het is wel een beetje redeneren vanuit armoede want beide laten de laatste wedstrijden nauwelijks iets positiefs zien.
Nil volentibus arduum
Ik zou ook met Berghuis starten. Die heeft een goede connectie met Weghorst en je hebt Gaaei nog die eroverheen kan donderen. Maar alsjeblieft niet weer Brobbey in de spits.Marillion schreef:Ja, dat klopt denk ik. Vraag is dan wie van de twee de beste finisher is. Om in Farioli termen te spreken. Misschien beter om te starten met Berghuis en dan de onvoorspelbare Traore achter de hand te houden voor als je later in de wedstrijd misschien op zoek bent naar die ene individuele actie. Maar het is wel een beetje redeneren vanuit armoede want beide laten de laatste wedstrijden nauwelijks iets positiefs zien.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Als je met Weghorst start, dan zou ik toch met Berghuis starten. Die heeft in principe een betere voorzet en kan ook de kaats met Weghorst zoeken terwijl Traore altijd voor eigen gewin gaat. Doe die dan maar de laatste 20 minuten als het nodig is.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
NEC-supporters boycotten mogelijke kampioenswedstrijd Ajax uit onvrede over ‘het blauwe ontvangstcomité’
Het uitvak bij de wedstrijd tussen Ajax en NEC op zondag 11 mei blijft leeg. De supporters van de Nijmegenaren hebben besloten om het duel in de Johan Cruijff Arena te boycotten uit onvrede over een eerder optreden van de politie.
https://www.parool.nl/sport/nec-support ... ogle.nl%2F
Het uitvak bij de wedstrijd tussen Ajax en NEC op zondag 11 mei blijft leeg. De supporters van de Nijmegenaren hebben besloten om het duel in de Johan Cruijff Arena te boycotten uit onvrede over een eerder optreden van de politie.
https://www.parool.nl/sport/nec-support ... ogle.nl%2F
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Ja, zo zou ik ook starten.
Op links toch weer Godts ook al heeft hij een slechte periode. Edvardsen hebben we dan als invaller achter de hand.
Nil volentibus arduum
Piekjes.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑ma mei 05, 2025 8:15 amTraoré heeft diepere dalen dan Berghuis, maar ook veel hogere pieken.
Ja, veel meer was het niet. Wel een paar keer op een handig moment.
Een grotere zorg wat betreft Traore is dat hij de laatste weken eigenlijk alleen maar in een dal zit. Hij mist ook focus en had tegen Utrecht gewoon geluk dat 'ie geen rood kreeg toen hij de bal uit de handen van de keeper wilde trappen. Oftewel: onbetrouwbaar. Als er iets is wat we niet kunnen gebruiken is het dat.
Berghuis is ook niet veel maar als ik moet kiezen heb ik daar dan meer vertrouwen in. Misschien dat de combi met Weghorst werkt. Dat hij een keer een aardige pass geeft. En hij zou eigenlijk met zijn ervaring juist één van de spelers moeten zijn die de boel in gang trekt. Gaat niet gebeuren maar wellicht kan hij een beetje meekomen als Henderson en Weghorst de boel op scherp zetten.
Een grotere zorg wat betreft Traore is dat hij de laatste weken eigenlijk alleen maar in een dal zit. Hij mist ook focus en had tegen Utrecht gewoon geluk dat 'ie geen rood kreeg toen hij de bal uit de handen van de keeper wilde trappen. Oftewel: onbetrouwbaar. Als er iets is wat we niet kunnen gebruiken is het dat.
Berghuis is ook niet veel maar als ik moet kiezen heb ik daar dan meer vertrouwen in. Misschien dat de combi met Weghorst werkt. Dat hij een keer een aardige pass geeft. En hij zou eigenlijk met zijn ervaring juist één van de spelers moeten zijn die de boel in gang trekt. Gaat niet gebeuren maar wellicht kan hij een beetje meekomen als Henderson en Weghorst de boel op scherp zetten.
Nil volentibus arduum