VOLDEMORT
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: VOLDEMORT
Het zou wel echt genieten zijn als Feyenoord wint van PSV en dat we dus tegen NEC kampioen worden.
Als Ajax tot en met NEC in ieder geval wint van Willem II wint van Sparta en minimaal gelijk speelt tegen FC Utrecht bewijs van spreken, dan maakt het niet uit wat het resultaat tussen Feyenoord en PSV zal zijn want met een overwinning of punt tegen NEC of ben je dan ook kampioen.
Dus de wedstrijd tussen Feyenoord en PSV zal waarschijnlijk voor ons eigenlijk niet zo belangrijk meer zijn. Veel interessanter is om te zien wat PSV de wedstrijden daarvoor gaat doen, dus volgende week tegen Almere dan Twente uit en Fortuna Sittard. Want als ze daar wat punten laten liggen, dan kan je al eerder kampioen worden.
‘t is wel een beetje jammer dat het spelprogramma niet helemaal synchroon loopt. Soms spelen wij eerder en daarna PSV en dan speelt PSV eerder en dan wij daarna. Dus d’r is ergens nog een theoretische mogelijkheid dat je kampioen kan worden zonder te spelen als PSV paar keer punten laten liggen.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
- Jinne
- Site Admin
Het is inderdaad jammer dat het programma vanaf volgende week een rommeltje is en pas in het weekend van 11 mei weer synchroon loopt.
Dat weekend is ook wel het meest logische moment dat er een beslissing kan vallen. Voor 27 april heb je een misstap van PSV nodig en moeten wij alle 3 de potjes winnen.
Dat weekend is ook wel het meest logische moment dat er een beslissing kan vallen. Voor 27 april heb je een misstap van PSV nodig en moeten wij alle 3 de potjes winnen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- Jinne
- Site Admin
Nog 5 te gaan en nog steeds +9
Op de 20e of 24e valt er sowieso nog geen beslissing.
20 april utrecht-ajax
27 april ajax-sparta
11 mei ajax-nec
14 mei groningen-ajax
18 mei ajax-twente
do., 24 apr. FC Twente-PSV 21:00
za., 3 mei PSV-Fortuna Sittard 21:00
zo., 11 mei Feyenoord-PSV 14:30
wo., 14 mei PSV-Heracles Almelo 20:00
zo., 18 mei Sparta Rotterdam-PSV 14:30

20 april utrecht-ajax
27 april ajax-sparta
11 mei ajax-nec
14 mei groningen-ajax
18 mei ajax-twente
- Liberty
- Contacteer:
Nou ja, als de uitslagen goed vallen dan ben je als Ajax zijnde wel virtueel kampioen en is thuis tegen Sparta de kampioenswedstrijd. Zou wel mooi zijn.Jinne schreef: ↑ma apr 14, 2025 7:44 amNog 5 te gaan en nog steeds +9Op de 20e of 24e valt er sowieso nog geen beslissing.
20 april utrecht-ajax
27 april ajax-sparta
11 mei ajax-nec
14 mei groningen-ajax
18 mei ajax-twente
Tijd voor iets nieuws.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik ga toch wel voor de variant:
AJAX - NEC 3-0
Feyenoord - PSV 0-3
Ajax kampioen.
AJAX - NEC 3-0
Feyenoord - PSV 0-3
Ajax kampioen.
- Jinne
- Site Admin
Dan heb je wel minimaal 4 punten nodig uit de andere 2 wedstrijden ervoor.
Worden we al zenuwachtig? 

“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
-
-
Ah, dat wist ik niet van Voldemort. Maar nu snap ik de titel wel wat beter. Eerst morgen FC Twente - PSV maar eens afwachten. Twente heeft volgens mij ook nog wel wat om voor te spelen, want die zullen graag AZ onder zich houden.
- Jinne
- Site Admin
Ze zullen beide sowieso playoffs moeten spelen dus een hogere plek is als extra wel alleen thuis voordeel.
Twente is het volgens mij echt totaal kwijt. Reken nergens op.Historicus schreef: ↑wo apr 23, 2025 6:38 pmAh, dat wist ik niet van Voldemort. Maar nu snap ik de titel wel wat beter. Eerst morgen FC Twente - PSV maar eens afwachten. Twente heeft volgens mij ook nog wel wat om voor te spelen, want die zullen graag AZ onder zich houden.
Nil volentibus arduum
- Cluijffert
Inderdaad, Twente is sinds de Europese uitschakeling al aan het kwakkelen. Defensief ook erg kwetsbaar en in Eindhoven zijn er genoeg die wel een goaltje kunnen maken.
Dus van Twente hoeven we niets te verwachten.
Dus van Twente hoeven we niets te verwachten.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Het staat ook ondertussen 1-3.. dus Ajax moet het zelf doen en hopen op
010 dat zei geen punten verspelen en op 11 mei vol gas geven

Weer op zoek naar een Interim coach..
Zou wel weer lachen zijn als wij ook 9 punten voorsprong gaan verliezen .
Blij met de punten ...
Ik wel, dat geef ik eerlijk toe. We zijn weer de risee van de Nederlandse voetbalwereld als we de titel nu nog weggeven. Dat zou de volgende ongekende afgang zijn.
De vraag is of de resultaten tijdens dit seizoen aanleiding geven tot het weggeven van deze voorsprong. Het antwoord lijkt me duidelijk.
Normaliter haalt Ajax tegen NEC de titel binnen.
Ik ben ook wel zenuwachtig. Maar dat ben ik al het hele seizoen
de keren dat we een wedstrijd rustig achterover konden uitkijken zijn op 1 hand te tellen.
Hopelijk komen we niet weer op achterstand. Dan krijg je hetzelfde als tegen Utrecht. Lange ballen op die lange spits van ze en hun snelle buitenspelers die dan eromheen zwerven. Niet echt de kracht van Kaplan en Sutalo. Wat dat betreft wel balen dat Baas nog niet fit is.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Hopelijk komen we niet weer op achterstand. Dan krijg je hetzelfde als tegen Utrecht. Lange ballen op die lange spits van ze en hun snelle buitenspelers die dan eromheen zwerven. Niet echt de kracht van Kaplan en Sutalo. Wat dat betreft wel balen dat Baas nog niet fit is.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk