AFC Ajax - PSV za 2 nov. 18:45 uur
Moderator: mods
Re: AFC Ajax - PSV za 2 nov. 18:45 uur
De sleutel ligt in de rug van saibari en tllman. Als we dat gebied in handen krijgen liggen er kansen. Verder de binnenkant van de psv vleugelaanvallers goed afdekken.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Bosz kent maar een strijdplan. Ze gaan gewoon hun ‘normale’ spel spelen, verwacht ik.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Precies. Tegen PSG konden die het verdedigen opbrengen. Ben nu wel benieuwd.
IK GELOOF!!!!!!

Ik dacht dat F. ons wel even onder druk zou zetten, zoals ze de eerdere wedsrijden ook deden.Maar F. had geen antwoord op ons hoog druk zetten ( en 1 op 1 ).Benieuwd of dat we weer hoog druk gaan zetten.
Overigens, dat opbouwen in onze eigen zestien gaat natuurlijk ook een keer finaal mis ..
Blij met de punten ...
Daardoor zat ik woensdag wel een paar keer met een verhoogde hartslag. Ze lijken dat wel behoorlijk onder de knie te hebben en doen dit ook al het hele seizoen. Maar in dat gebied kan één verkeerde bal dodelijk zijn dus het lijkt onvermijdelijk dat het een keertje mis gaat.
Het is wel een middel om ruimte te krijgen wanneer de tegenstander er niet goed op reageert. Gaat het mis dan sta je wel te kijk.
Het is wel een middel om ruimte te krijgen wanneer de tegenstander er niet goed op reageert. Gaat het mis dan sta je wel te kijk.
Nil volentibus arduum
-
Gek genoeg heb nog helemaal geen “Ajax-PSV vandaaaggggrrrrrr heujheujheuuuujjj” gevoel.
Even wat extra eiwitten nemen cees. Na die ejaculatie van woensdagavond moeten de hormonen aaanngevuld worden.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑za nov 02, 2024 11:57 amGek genoeg heb nog helemaal geen “Ajax-PSV vandaaaggggrrrrrr heujheujheuuuujjj” gevoel.

- Monkey Tonk
Dat ze het niet op zondag laten spelen, na een wedstrijd op woensdag.
Twee keer spelen in de week kan best. Twee keer pieken is een heel ander verhaal.
Twee keer spelen in de week kan best. Twee keer pieken is een heel ander verhaal.
Uit MT's Grote Sprookjesboek ...
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.
Ja een dag extra was wel heel fijn geweest.
Dit is vanwege het CL duel van PSV op dinsdag. Oorspronkelijk was het niet zo'n punt want de klassieker zou al eerder zijn gespeeld en dan hadden beide ploegen voldoende dagen omdat er geen bekerduel op het programma stond. Nu is het wel erg krap doordat die wedstrijd naar afgelopen woensdag ging.
Dit is vanwege het CL duel van PSV op dinsdag. Oorspronkelijk was het niet zo'n punt want de klassieker zou al eerder zijn gespeeld en dan hadden beide ploegen voldoende dagen omdat er geen bekerduel op het programma stond. Nu is het wel erg krap doordat die wedstrijd naar afgelopen woensdag ging.
Nil volentibus arduum
- Monkey Tonk
Het is dan wel weer gunstig dat de volgende wedstrijd voor psv misschien belangrijker is voor ze. Dan gaan ze in ieder geval minder snel tot het alleruiterste. Ajax zal zowiezo ook moeten doseren.
Ik zou met Brobbey beginnen. Weghorst voor het laatste half uur. Voor de meesten was donderdag nog een dag om na te vieren. Nooit goed voor de focus. Maar Brobbey is helemaal niet blij. Maak vanavond gebruik van die frustratie.
Ik zou met Brobbey beginnen. Weghorst voor het laatste half uur. Voor de meesten was donderdag nog een dag om na te vieren. Nooit goed voor de focus. Maar Brobbey is helemaal niet blij. Maak vanavond gebruik van die frustratie.
Uit MT's Grote Sprookjesboek ...
Ik denk dat ipv Taylor Berghuis dat hij Berghuis brengt en Traore meer laat meezakken
Doen ze in Duitsland regelmatigMonkey Tonk schreef: ↑za nov 02, 2024 12:29 pmDat ze het niet op zondag laten spelen, na een wedstrijd op woensdag.
Mentaal is een topwedstrijd wel makkelijker. Tegen een kleine tegenstander zou nu onderschatting op de loer liggen. Daar is nu natuurlijk geen sprake van.
Nil volentibus arduum
Daarentegen wordt er nu wat van Ajax verwacht, in tegenstelling tot woensdag.
De verwachtingen zijn anders maar ik denk niet dat de druk nu hoger is.
Woensdag was de eerste echte topper. En vorig seizoen was die confrontatie twee keer ronduit dramatisch. Met een slechte wedstrijd was iedereen er bovenop gedoken want mensen stonden al klaar om Farioli af te vallen.
Nu heeft het elftal aan zichzelf bewezen dat ze beter kunnen en dat er wat te halen valt. Die drie punten zijn alvast binnen en dat geeft vertrouwen. We zijn niet gelijk favoriet maar zitten ook niet meer helemaal in de underdog rol. Zeker omdat het thuis is. Dat is maar goed ook want dat hoort natuurlijk ook niet.
Woensdag was de eerste echte topper. En vorig seizoen was die confrontatie twee keer ronduit dramatisch. Met een slechte wedstrijd was iedereen er bovenop gedoken want mensen stonden al klaar om Farioli af te vallen.
Nu heeft het elftal aan zichzelf bewezen dat ze beter kunnen en dat er wat te halen valt. Die drie punten zijn alvast binnen en dat geeft vertrouwen. We zijn niet gelijk favoriet maar zitten ook niet meer helemaal in de underdog rol. Zeker omdat het thuis is. Dat is maar goed ook want dat hoort natuurlijk ook niet.
Nil volentibus arduum
Ik voel zelf in ieder geval een stuk minder druk dan woensdag. Hoop de spelers ergens ook. Al moet ik zeggen dat het mij zou tegenvallen als ze niet in ieder geval hetzelfde brengen qua beleving, inzet en duels winnen.
IK GELOOF!!!!!!
Pak die fles Whisky effe ..Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑za nov 02, 2024 11:57 amGek genoeg heb nog helemaal geen “Ajax-PSV vandaaaggggrrrrrr heujheujheuuuujjj” gevoel.
Blij met de punten ...
Ik vrees dat het moeilijk wordt om hetzelfde te brengen als afgelopen woensdag, althans voor 90 minuten. Als we er één van deze twee moesten winnen dan was het de pot tegen Feyenoord om vol voor de 2e plek te gaan, er vanuit gaande dat PSV de gedoodverfde kampioenskandidaat is.
Het zou me zeer verbazen als Ajax hier gaat winnen, maar je weet maar nooit.... Wie weet wat onze Italiaanse meesterstrateeg heeft uitgedacht. Publiek erachter, bal is rond, het is 11 tegen 11 enzo.
Het zou me zeer verbazen als Ajax hier gaat winnen, maar je weet maar nooit.... Wie weet wat onze Italiaanse meesterstrateeg heeft uitgedacht. Publiek erachter, bal is rond, het is 11 tegen 11 enzo.

En verder?
Brobbey, akpom en traore is het
Geen Taylor, wel flutzjim
Geen Taylor, wel flutzjim
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Fritz.. verhuren / Banken heel heel snel... mijn god die is echt....
Weer op zoek naar een Interim coach..
Die gasten zitten er echt per definitie altijd naast hè. Bizar.
Je hebt nu wel wat op de bank zitten, trouwens, met o.a. Taylor, Berghuis, Godts en Weghorst.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -