Feijenoord - AFC Ajax woe 30 okt 18:00
Moderator: mods
Re: Feijenoord - AFC Ajax woe 30 okt 18:00
Neem je Utrecht - Feyenoord als voorbeeld dan gaat Feyenoord vanaf minuut 1 ( in gewoon Nederlands ) ontzettend veel druk zetten, chaos creeren op onze achterste linie , middenveld zal kort aansluiten om dat in stand te houden.Publiek er achter en wij poepen 2 kleuren .... Valt ie ( vroeg ) dan zakken ze meestal wat in zodat er ( meer ) ruimte komt voor hun buitenspelers.
Gezien het voetbalspel van de afgelopen maanden weet ik niet wat wij daar tegen over gaan zetten .. nog meer verdedigend spel ( kan dat nog )
Maar goed, we blijven optimistisch , al is daar gezien ons spel en hun spel weinig reden toe .. tegen Q van de week stonden zij met tien man en nog stonden wij onder druk ..
Gezien het voetbalspel van de afgelopen maanden weet ik niet wat wij daar tegen over gaan zetten .. nog meer verdedigend spel ( kan dat nog )
Maar goed, we blijven optimistisch , al is daar gezien ons spel en hun spel weinig reden toe .. tegen Q van de week stonden zij met tien man en nog stonden wij onder druk ..
Blij met de punten ...
Pfff weer een andere opstelling
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Zie ik nou Akpom EN Weghorst?
Ik ben nu wel klaar met die mafklapper. Heb hem nog verdedigd maar dit slaat werkelijk nergens op.
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
De opstelling van Ajax: Pasveer; Rensch, Sutalo, Baas, Hato; Henderson, Taylor, Klaassen; Akpom, Weghorst, Godts.
Akpom vanaf links. Dat is altijd genieten geblazen.
Akpom vanaf links. Dat is altijd genieten geblazen.
Rare opstelling weer. Zou Farioli zijn team samenstellen met behulp van AI?
Dit is een tráág team. F. zal tevreden zijn.

Dit is een tráág team. F. zal tevreden zijn.
Bijzondere opstelling. Wat zou hiervan de bedoeling zijn? Ben benieuwd..
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Onbegrijpelijke opstelling.
- Jinne
- Site Admin
Rechts dan toch? Niet stiekem een 4-3-1-2 met Godts als 10?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Die back van Feyenoord ken ik niet. Blijkbaar kiest Farioli er voor om daar Akpom achteraan te laten huppelen. Je zou daar ook Godts neer kunnen zetten, want is die back niet heel groen?
Ik denk dat Akpom links staat eigenlijk.
Ik denk dat Akpom links staat eigenlijk.

-
Even peilen: iemand hier die deze opstelling snapt?
Had middenvelder Fitz-Jim verwacht i.p.v. Akpom. 4-3-2-1 of 3-4-2-1. Ze zullen de as dicht willen metselen. Er kort op willen zitten bij hun middenvelders. Je hebt minder materiaal, dus hopelijk is er een tactisch plan om het om te buigen.
Nope….
Oké we gaan er met 3-0 eraf

“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
-
Priske gaf net duidelijke antwoorden en is to the point. Farioli krijgt een vraag en ratelt wat.
Ja ik snap um wel. Farioli vind dat sommige spelers geen 2 wedstrijden achter elkaar kunnen spelen , daarom stelde ie ook tegen W2 Brobbey en Traore op zodat ie nu met zijn sterkste voorhoede kan spelen .. shit wacht even, nu maak ik (denk ik) een denkfout

Laatst gewijzigd door 999 op wo okt 30, 2024 5:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
-
Farioli zelf wil niet zeggen of Akpom op rechts staat of niet. "We'll see."Historicus schreef: ↑wo okt 30, 2024 5:27 pmVolgens ESPN staat Akpom op rechts.
Ik blijf het belachelijk vinden dat zo’n Traore niet twee keer in de week 60-90 minuten kan spelen. Brobbey ook ondertussen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
Hopen dat hij en Chuba het wel weten.Historicus schreef: ↑wo okt 30, 2024 5:38 pmFarioli zelf wil niet zeggen of Akpom op rechts staat of niet. "We'll see."
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Zoals ik al zei: gewoon gedoseerd wisselen .. ach kijk op tv zijn ze het ( wel ) met me eens .. 

Blij met de punten ...
Pffff ik zie echt als een berg op tegen deze wedstrijd
Dat is kansloos inderdaad. Merendeel van de wedstrijden is nog tegen matige clubs bovendien. Hoelang moet het duren voor ze een normale belasting aankunnen?

Misschien is het wel gewoon om tactische redenen? Laat Akpom maar sleuren en dan Traore erin in de 2e helft? Starters en finishers enzo?