Brobbey wordt negatief beïnvloed door Bergwijn. Die moet zo snel mogelijk geloosd worden en dan hopen dat de knop wel omgaat bij hem en hij in zichzelf gaat investeren.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Brobbey moet in de spiegel kijken en constateren dat zijn balans, zijn schot en en zijn werkhouding zwaar verbeterd moeten worden. Zou nou niemand in zijn entourage zeggen: “Bry je moét in jezelf investeren”?GangstaRiB schreef:Ik mis de Brobbey van 2018 waarin hij de gangmaker was op en rond het veld. Hij lijkt minder gemotiveerd. De laatste jaren zijn niet best geweest en misschien zag hij zichzelf 1 of 2 jaar Ajax doen en dan naar de absolute top, maar dat heeft ie zelf ook niet laten zien. Zeker fysiek niet.
Weghorst halen lijkt me meer argument voor het mentale dan het voetbaltechnische. Die gozer is een lastpost, ook voor een tegenstander. Hij maakt letterlijk oorlog in de 16. En ja.. soms is dat ook weleens lekker.
Akpom schiet er gisteravond 3 in, maar laat over het algemeen zien dat hij niet het niveau heeft. Weghorst is beter mijn inziens. Maar Akpom liet bij die eerste goal wel even zien hoe je in de diepte moet lopen, daar kan Brobbey nog wel wat van leren.
Dit is de spits waar we 18 miljoen voor hebben betaald he.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk