Ik denk dat het een manier is om Ramaj richting uitgang te krijgen. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ze werkelijk vertrouwen op een keeper van 41 die blessuregevoelig is.
Moderator: mods
Wel een mooie vent die Pasveer, maar niet iemand als eerste keeper van Ajax. Ramaj daarentegen heeft een goede uitstraling die bij Ajax past. Niet het belangrijkste, maar met grijze muizen als Gaaei en Tahirovic ga je de oorlog ook niet winnen.
Farioli wordt (weer) binnen gehaald als de grote verlosser maar deze man heeft wat potjes in turkije getraind en een klein seizoen Nice.
Precies dit. En ze foppen er allemaal in.Mano schreef: ↑di jul 23, 2024 6:47 pmHet mooie is dat het echte vergif, Berghuis gewoon mag blijven en al dikke mik is met de coach.![]()
Deze gozer heeft de gave om elke coach voor zich te winnen in de eerste weken.
Maar als het erop aankomt, is altijd de eerste die zijn kop laat hangen of zijn taken los laat.
de man is echt pure vergif voor een club.
Hij kan alleen 'okay' functioneren als hij in de pikorde no. 8/9 of 10 is (dan houdt ie zijn bek en doet hij plichtmatig wat er moet gebeuren) maar zodra hij denkt dat hij bij de top 3 hoort, gaat je team naar de klote.
Heel snel dumpen die mafklapper.
ik zeg niet dat hij gaat mislukken maar zoals jezelf zegt, het is een gok.Marillion schreef: ↑di jul 23, 2024 7:01 pmHet valt toch nog wel mee met dat verlosser gehalte? Ja, mensen hopen erop dat hij meer uit deze groep weet te halen. En het bevalt dat hij extreem gedreven overkomt. Maar ik heb nog niemand zien roepen dat we het lek boven hebben of zo.
Zijn aanstelling is gezien zijn korte loopbaan echt wel een gok. Tegelijkertijd lijkt hij wel onderdeel van een nieuwe generatie trainers. Jonge mensen die enorm gemotiveerd zijn en er erg veel tijd in steken om alles tot in de perfectie in orde te krijgen. Ik verwacht geen wonderen zonder een succesvolle renovatie maar heb wel vertrouwen in dat hij er in ieder geval veel meer een elftal van moet kunnen maken dat als één geheel speelt. Als dat lukt doen we al snel om plek 3 mee.
Om echt mee te doen hebben we natuurlijk echt wel een aantal gunstige transfers nodig. Zo realistisch is iedereen wel schat ik in.
dan moet je terug naar school, of naar opticien
De coach, we gaan het zien, maar is niet iemand met een mega-trackrecord.
kan ook dat hij er niet veel van gaat bakken. We weten eigenlijk weinig tot niets van hem. Op X lees ik weer allemaal mooie berichten maar die las ik ook over Schreuder, Steijn en andere koekenbakkers.
Hij gaat al snel ontdekken dat zijn spelers er weinig van kunnen en komt dan met een catanaccio variant (blijft een italiaan) om te overleven. Deze spelers hebben nl. geen eigen inzicht of voetbalgogme.
hij verkloot hiërarchie en groepsdynamiek. Echt meteen dumpen deze vent.Mr. Ajax schreef: ↑di jul 23, 2024 11:46 pmPrecies dit. En ze foppen er allemaal in.Mano schreef: ↑di jul 23, 2024 6:47 pmHet mooie is dat het echte vergif, Berghuis gewoon mag blijven en al dikke mik is met de coach.![]()
Deze gozer heeft de gave om elke coach voor zich te winnen in de eerste weken.
Maar als het erop aankomt, is altijd de eerste die zijn kop laat hangen of zijn taken los laat.
de man is echt pure vergif voor een club.
Hij kan alleen 'okay' functioneren als hij in de pikorde no. 8/9 of 10 is (dan houdt ie zijn bek en doet hij plichtmatig wat er moet gebeuren) maar zodra hij denkt dat hij bij de top 3 hoort, gaat je team naar de klote.
Heel snel dumpen die mafklapper.
Rustig maar hoor, een bril heb ik al en school is al wel heel lang geleden…Mano schreef: ↑wo jul 24, 2024 7:59 amdan moet je terug naar school, of naar opticien
De coach, we gaan het zien, maar is niet iemand met een mega-trackrecord.
kan ook dat hij er niet veel van gaat bakken. We weten eigenlijk weinig tot niets van hem. Op X lees ik weer allemaal mooie berichten maar die las ik ook over Schreuder, Steijn en andere koekenbakkers.
Hij gaat al snel ontdekken dat zijn spelers er weinig van kunnen en komt dan met een catanaccio variant (blijft een italiaan) om te overleven. Deze spelers hebben nl. geen eigen inzicht of voetbalgogme.
kijken hoe snel we Kroes uitkotsen als hij alleen maar bagger haalt.
hij is tot nu toe goed op weg. (Henderson, Traore, Farioli)
i know
Als je hierin het gewicht op Bagger legt, dan ben je wel met een luizenkam bezig.Ik reageerde op deze post van je:
kijken hoe snel we Kroes uitkotsen als hij alleen maar bagger haalt.
hij is tot nu toe goed op weg. (Henderson, Traore, Farioli)
Na Schreuder, Steijn en Schippie ga ik niet meer (vooraf) op de banken staan.Yopii schreef: ↑wo jul 24, 2024 8:55 amEigenlijk kunnen we nog niets over Farioli zeggen. Hij heeft tot nu toe bij kleine clubs gewerkt. Ajax is a different cook. Reactievoetbal past niet bij de status van onze club.
Wat zeggen al die jubelverhalen: de spelers zijn fit. Dat zal vast, maar andere clubs hebben ook fitte spelers. Daarbij blijf je rennen als het team niet goed staat.
Wat de spelers roepen, zegt me weinig. Die willen een basisplaats. Dan is het niet verstandig om te laten weten dat de trainer k*t is. Hoe reageren ze als ze buiten de basis of zelfs buiten de selectie vallen?
Van de laatste oefenwedstrijd zag ik alleen de tweede helft, die was bagger. Op die manier gaan we het nog lastig krijgen tegen Vojvodina, laat staan binnenkort tegen F. Het zal veel beter moeten.
Water... lippen. Wellicht verpatsen ze Ramaj met de gedachte er qua selectie beter uit te komen. Ramaj is geen Neuer he. We moeten het niet extrapoleren...
Ajax heeft een paar meevallers nodig. Janse, Fitz-Jim, Baas o.i.d. Spelers die verrassen en basisspeler (kunnen) worden op een naar Ajax-begrippen aanvaardbaar niveau.De extra kwaliteit zou uit de opleiding moeten komen. Helaas..