Ik ga zo op booking.com vast op zoek naar een hotelkamer in Instanbul, voor volgend jaar 10 juni! What are the odds?

Moderator: mods
Deal!Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑ma okt 10, 2022 3:26 pmOk, dan doen we het als volgt. We verliezen met 6-0 of erger in Napels, Schreuder vertrekt, Bosz komt, laat ons met spectaculair voetbal van Liverpool winnen en via een uitoverwinning op Rangers kwalificeren we ons voor de knock-out fase van de CL, waarin we uiteindelijk in de finale Napoli tegenkomen en met 3-1 verslaan (helaas, slippertje Bassey zorgt voor de eretreffer van Napoli).
Ik ga zo op booking.com vast op zoek naar een hotelkamer in Instanbul, voor volgend jaar 10 juni! What are the odds?![]()
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑ma okt 10, 2022 3:26 pmOk, dan doen we het als volgt. We verliezen met 6-0 of erger in Napels, Schreuder vertrekt, Bosz komt, laat ons met spectaculair voetbal van Liverpool winnen en via een uitoverwinning op Rangers kwalificeren we ons voor de knock-out fase van de CL, waarin we uiteindelijk in de finale Napoli tegenkomen en met 3-1 verslaan (helaas, slippertje Bassey zorgt voor de eretreffer van Napoli).
Ik ga zo op booking.com vast op zoek naar een hotelkamer in Instanbul, voor volgend jaar 10 juni! What are the odds?![]()
Wie is CCC ?Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑di okt 11, 2022 11:18 amIk heb ook een crush op CCC, zou hem graag vaker zien spelen. Durf zelfs de stelling aan dat hij in potentie de beste speler van onze selectie is.
Wie is CCC ?, Volledige naam Francisco Fernandes Conceição ...Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑di okt 11, 2022 11:18 amIk heb ook een crush op CCC, zou hem graag vaker zien spelen. Durf zelfs de stelling aan dat hij in potentie de beste speler van onze selectie is.