Goh, je bent er snel bij.Ajax Rules schreef:Ik begin nu wel heel erg te twijfelen of Marin na zijn wenperiode wel het juiste niveau gaat halen.

Balverlies lijden in de as en gebrekkige handelingssnelheid kan ie 'goed'. Dat moeten we hem nageven.
Moderator: mods
Goh, je bent er snel bij.Ajax Rules schreef:Ik begin nu wel heel erg te twijfelen of Marin na zijn wenperiode wel het juiste niveau gaat halen.
Zou goed kunnen. Komt bij dat de hoge backs ook weinig balvast zijn. Doen ook weinig goed.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:We hebben wel consensus over Marin en Veltman vanavond, denk ik; maar ook onze aanval heeft ruzie met de bal. Zou het veld zo droog zijn?
Aanval is inderdaad ook niets. Misschien toch Huntelaar brengen. Je zou er zo drie tegelijk wisselen: Alvarez voor Marin, Schuurs voor Veltman en Huntelaar voor Neres.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:We hebben wel consensus over Marin en Veltman vanavond, denk ik; maar ook onze aanval heeft ruzie met de bal. Zou het veld zo droog zijn?
Ik zou Alvarez brengen voor Marina. Hij RCV, Veltman RB en Maz als RVM.Marillion schreef:Aanval is inderdaad ook niets. Misschien toch Huntelaar brengen. Je zou er zo drie tegelijk wisselen: Alvarez voor Marin, Schuurs voor Veltman en Huntelaar voor Neres.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:We hebben wel consensus over Marin en Veltman vanavond, denk ik; maar ook onze aanval heeft ruzie met de bal. Zou het veld zo droog zijn?
Maar dan zul je net zien dat er na 5 minuten één geblesseerd van het veld gaat.
Snelheid is niet het wapen van Blind, dus is achter een man aanrennen niet zijn forte, desondanks zit hij er toch even tussen.Jöhnk schreef:Dat nemen ze allemaal aan. Dus lijkt die ene dribbelaar net Messi.zeux schreef:Waarbij Blind er van uit ging dat die twee links achterin het over zouden nemen.Yopii schreef:Blind in de ruimte, zagen jullie dat net? Die spelers liep hem zo voorbij.
Damn. Die had er in gemogen.GangstaRiB schreef:Ooohh Donny...
Gaat door met wat hij vorig jaar deed: veel en grote kansen missen in de CL.zeux schreef:Damn. Die had er in gemogen.GangstaRiB schreef:Ooohh Donny...