AFC Ajax - Tottenham Hotspur 08-05 halve finale part 2

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

GangstaRiB
Berichten: 16874
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: AFC Ajax - Tottenham Hotspur 08-05 halve finale part 2

Bericht door GangstaRiB » do mei 09, 2019 8:36 am

raymon schreef:Slaat ook nergens op. Ajax heeft een week vrij gehad naar de beker toe en zou dan 3 dagen later te moe zijn?

Dit zijn wedstrijden op zich, de energie die het vreet om zo’n wedstrijd te spelen, veel spelers waren gewoon leeg en zouden leeg zijn al hadden ze 3 weken vrij gehad. Daar doet een potje tegen Willem II die je met 4-0 wint niets aan af.

Face it, Ajax is het niet gewend om dit soort wedstrijden te spelen het hele seizoen lang. Dit is een intensiteit die z’n weerga niet kent.
Spurs zat in een situatie die Ajax tegen resp. Real en Juve had: 1 opdracht en niet op 2 gedachten hinken. Zoals Ajax gestaag beukte op Real en Juve en zij zich afvroegen of ze nou moesten aanvallen of verdedigen, zo beukte de Spurs gestaag op Ajax.

Juve kon het niet, Real kon dat niet en Ajax ook (helaas) niet.

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: AFC Ajax - Tottenham Hotspur 08-05 halve finale part 2

Bericht door Gaizka1985 » do mei 09, 2019 8:38 am

Iniesta schreef:Van Gaal zat echt te lullen dat e eerste helft in London niet zo goed was en eerste helft nu veel beter.
We speelden ze vorige week helemaal zoek, had gisteren ondanks de 2-0 totaal geen gevoel van controle
Mwah, hij liet aan de hand van beelden zien dat er toen ook al best veel mis ging. Ajax heeft tegen Spurs gewoon niet het spel kunnen spelen dat tegen Madrid & Juventus wel lukte, en dat je dan desondanks de uitwedstrijd wint en thuis in de rust met 2-0 voor staat maakt het nog zuurder.

Achteraf dom van Onana om tijd te rekken, deed hij vorige week ook al, scheidsrechter liet daarom 1 extra minuut spelen begreep ik?

En ik snap niet dat niemand bij die 1e of 2e goal van Spurs een professionele overtreding maakt en geel pakt, bij die 1e goal verliest de Ligt dat duel aan de zijkant (van Rose?), dat is wel een moment dat er iemand aan de noodrem mag trekken wat mij betreft.

Maar wat is dit zonde, zo dichtbij!

wimpey
Berichten: 51976
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: AFC Ajax - Tottenham Hotspur 08-05 halve finale part 2

Bericht door wimpey » do mei 09, 2019 8:44 am

Van Gaal vond overigens de eerste helft zo goed, maar ook toen had ik al niet het gevoel dat de echte controle er was.
:biggthumpup.gif: Van deze wedstrijd zal ik natuurlijk nooit meer iets zien, maar de film in m'n hoofd afspelend (en het was een lánge film vannacht) kom ik tot dezelfde conclusie. Spurs had voor rust ook al veel ruimte op het middenveld, het veld was de hele wedstrijd lang. Iedere 2e bal kon rustig gecontroleerd worden. Toen werden ze nicht echt gevaarlijk, omdat die Wanyama geen inbreng had. Ajax begon sterk en was i.m.o. voor rust vooral effectief. Prachtige 2-0 natuurlijk, maar append met Britse vrienden kwam ik in de rust tot de conclusie: 2-0 flatters Ajax. Spurs speelden voor rust ook al smooth.

Spurs ging na rust van 4-4-2 naar 4-3-3. Middenvelders kwamen 1 op 1 te staan en werden compleet overlopen door die van hun o.l.v. een magistrale Eriksen. Z'n touch, z'n passing met beide voeten. Telkens Moura, Alli in de diepte vindend. :blush.gif: We hebben Ajax dit seizoen terecht vaak geprezen, maar laten we wel wezen: Spurs speelde een geweldige 2e helft. Ze vonden elkaar met hoog baltempo, ze waren balvast, de loopacties waren geweldig. Ajax kon het gewoon niet bijbenen. Schöne vond ik voor rust goed. Mist bij 2-1 snelheid om Moura af te stoppen en verneukt bij 2-2 de wereldredding van Onana. Hoe die Moura die bal vrijmaakt en inschiet trouwens. Petje af...

Daarna 2 prima wissels van EtH, waardoor het evenwicht op het middenveld enigszins werd gerealiseerd. Maar wel vaak een omsingeling van onze 16. Kansen voor Ajax ook. Ik had het gevoel dat Tadic van die voorzet van Ziyech (Ajax' beste by a clear mile) af moest blijven: Sinkgraven kon 'm zo binnenlopen. Vertonghen op lat, Ziyech op paal... Duppie op z'n kant. Toen (m.i.) de fout van EtH: die Argentijn voor Beek. Terwijl het middenveld enigszins redelijk stond, t.o.v. hun lopende spelers. Met die Argentijn (wat een flutspeler) sta je met teveel achterin en krijgen hun Moura en Alli ruimte voor hun kracht: loopactie.

Conclusies: Ajax heeft blijkbaar 1 out en out winger van niveau: Neres. Bij de 18 van gisteren zat geen vergelijkbare speler. Betekent blijkbaar dat opleiding en scouting er niet in slagen voor een aanvaardbaar alternatief voor Neres te zorgen. Laat Ajax met alle verdiende miljoenen wat aan de kwaliteit van de opleiding doen, want het niveau ligt te laag... We zien als fans het hele seizoen dat het succes op 12 à 13 man berust. Gisteren valt een (blijkbaar!) onvervangbare weg, waardoor de diepgang moest komen van spelers die dat niet van nature in zich hebben.

Teveel spelers (misschien ook de trainer) haalden niet het topniveau van vaak eerder dit seizoen. De voeten van Onana deden weinig goeds, Blind leed enkele keren onnodig balverlies en had geen antwoord op Llorente. Hij speelde ruim voldoende hoor, maar gisteren was meer nodig. De Ligt kwam na rust wat te zwemmen, doordat Llorente dus Blind zocht. Pijnlijke tunnel voor de 2-1. Nico kwam na rust te zwemmen. De man die op papier van hem was, scoort 3 keer. Frankie verzoop na rust, kreeg een masterclass "spelverdeling hoog op het veld" van Eriksen.

Over Dolberg is alles wel gezegd: dat boek is dicht. Mijn lady keek met de kids en mij mee, heeft niets met voetbal. "Those in green play more smoothly". "That nummer 25 has vacant eyes, he's like an empty shell". Redelijk spot on. :blush.gif: Fout EtH? M.i. wel. Hij kan er weinig aan doen dat Ajax niet voor een adequaat alternatief voor Neres blijkt te kunnen zorgen. Maar om dan amoebe Dolberg op te stellen... Hij had Maz door kunnen schuiven en Veltman (prima pot) kunnen laten beginnen. Of Sinkgraven op de plek van Neres kunnen laten starten. Of KJH in de spits kunnen zetten. Allemaal niet ideaal, maar wel beter... Tevens had ie zich in de rust kunnen bedenken dat Llorente zou kunnen komen. Hij reageerde pas bij 2-2. Die wissels waren goed, maar toen was het kalf al verzopen. Z'n echte fout was die Argentijn. Die maffe spookrijder wil ik - net als de amoebe - niet meer in Ajax-1 zien.

Al met al lijkt me dat Ajax de druk en spanning teveel werd en dat Spurs over 2 wedstrijden gezien beter was. En een ploeg die in 45 minuten een on agg. 3-0 voorsprong weggeeft, vul maar in... Onana trapt niet 'zo' ballen omdat ie moe is. Schöne geeft niet de assist bij 2-2 door vermoeidheid. Was Nico / Blind vermoeid of was Moura / Llorente gewoon te goed? Hun middenvelders waren beter dan de onze. Petje af voor Ziyech, over deze 2 wedstrijden met kop en schouders de beste bij Ajax. Die mag blijven. :hypocrite.gif:

Gevaar is nu natuurlijk dat Ajax de komende 2 finales (ook) niet goed afsluit. Ze moeten dit effe heel snel een plaats geven en de komende 6 dagen er alles uit halen om 2 keer te winnen. En ik ga proberen wat werk te doen. :smallgrin.gif:
Laatst gewijzigd door wimpey op do mei 09, 2019 8:52 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: AFC Ajax - Tottenham Hotspur 08-05 halve finale part 2

Bericht door Gaizka1985 » do mei 09, 2019 8:48 am

Goede analyse Wimpey!

Ziyech was inderdaad fenomenaal, als er nu geen interesse van een grote buitenlandse club komt weet ik het ook niet meer.

wimpey
Berichten: 51976
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: AFC Ajax - Tottenham Hotspur 08-05 halve finale part 2

Bericht door wimpey » do mei 09, 2019 8:49 am

Thijs schreef: Het zegt gewoon heel veel over jou, dit. Echt een sneue lul ben je, om op zo’n moment op je telefoon grappig te gaan lopen doen op een Ajax-forum. Ik zie mezelf al naar een Vitesse-forum gaan op zo’n moment... dan ben je gewoon af, echt waar.
Wouter heeft blijkbaar een zeer laag ontwikkeld empathisch vermogen (hem gisteravond ook al duidelijk gemaakt). Net als die edsv-stumper Vislamp.

Dat zulke lui zich op een Ajax-forum een podium verschaffen om Ajacieden op zware momenten in de zeik te nemen, zegt wel alles over hun gebrek aan fatsoen en persoonlijkheid.

Negeren of een ban geven.

Lionel
Berichten: 47501
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: AFC Ajax - Tottenham Hotspur 08-05 halve finale part 2

Bericht door Lionel » do mei 09, 2019 9:00 am

Ik had Dolberg eerlijk gezegd op links verwacht.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
bryan
Berichten: 4544
Lid geworden op: do sep 25, 2003 5:46 pm
Locatie: Europa

Re: AFC Ajax - Tottenham Hotspur 08-05 halve finale part 2

Bericht door bryan » do mei 09, 2019 9:02 am

Het grootste verschil met bijvoorbeeld 1995 is Rijkaard. Met een Rijkaard achterin die rust en wijsheid in de tent brengt dan geef je een 3-0 niet weg.

wimpey
Berichten: 51976
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: AFC Ajax - Tottenham Hotspur 08-05 halve finale part 2

Bericht door wimpey » do mei 09, 2019 9:11 am

Lucas Moura een 10 in l'Equipe. :blush.gif:

Bij Ajax De Ligt, Blind, Schöne en de amoebe een 4. Ziyech een 7.

F-ing hell, we worden bij 2-0 voor uitgecounterd. En Onana naait de scheids zodanig op dat die een minuut extra laat spelen.

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: AFC Ajax - Tottenham Hotspur 08-05 halve finale part 2

Bericht door Javiskamp » do mei 09, 2019 9:21 am

@wimpey... zou je mij hier nu even buiten willen laten. Ik heb gister en vandaag geen onvertogen woord gezegd over het verlies, buiten het feit dat ik het oneens was met de wissels van ten Hag. Alles op de verdediging gooien vond ik niet de juiste keus. Meer heb ik niet gezegd schat.

Ik baal er net zo van als ieder ander hiero... :aai.gif:

Lionel
Berichten: 47501
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: AFC Ajax - Tottenham Hotspur 08-05 halve finale part 2

Bericht door Lionel » do mei 09, 2019 9:22 am

wimpey schreef:Lucas Moura een 10 in l'Equipe. :blush.gif:

Bij Ajax De Ligt, Blind, Schöne en de amoebe een 4. Ziyech een 7.

F-ing hell, we worden bij 2-0 voor uitgecounterd. En Onana naait de scheids zodanig op dat die een minuut extra laat spelen.
Er waren toch al 5 minuten blessuretijd? Het tijdrekken van Onana bood nog iets van hoop.

Al werd de bal bij de aftrap op het rechterbeen ingespeeld :excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Re: AFC Ajax - Tottenham Hotspur 08-05 halve finale part 2

Bericht door El Clavo » do mei 09, 2019 9:27 am

Gaan we dit nou Onana kwalijk nemen? Elke keeper zou dit doen gezien deze stand. Hij had een paar magistrale reddingen gister.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: AFC Ajax - Tottenham Hotspur 08-05 halve finale part 2

Bericht door 999 » do mei 09, 2019 9:46 am

Er zitten hier een paar slechte verliezers, die ook nog een de durf hebben om weer hun stokpaardjes naar voren te halen ..

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: AFC Ajax - Tottenham Hotspur 08-05 halve finale part 2

Bericht door Gaizka1985 » do mei 09, 2019 10:01 am

El Clavo schreef:Gaan we dit nou Onana kwalijk nemen? Elke keeper zou dit doen gezien deze stand. Hij had een paar magistrale reddingen gister.
Hij keepte fantastisch inderdaad.

Maar in de heenwedstrijd liep hij al tijd te rekken en ontsnapte aan geel, of het dan slim is om het nu weer te doen met als gevolg die extra minuut... maar ja, dat is allemaal achteraf.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: AFC Ajax - Tottenham Hotspur 08-05 halve finale part 2

Bericht door LucaS » do mei 09, 2019 10:30 am

Onana deed het geweldig. Als ik me ergens aan erger in de blessuretijd is het dat kansloze schot van Tadic van 20 meter in de 94e minuut. Maar goed, dit spel heeft ze ook zover gebracht. :ajaxscarf.gif:

Als mensen nog een keer een traan willen wegpinken, prachtig stuk:
https://www.nytimes.com/2019/05/08/spor ... sBLRbvz2AC
I think I lost my fucking headache

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: AFC Ajax - Tottenham Hotspur 08-05 halve finale part 2

Bericht door Iniesta » do mei 09, 2019 10:31 am

Als ie de bal direct schiet eb je krijgt hem dan tegen had iedereen geroepen dat hij de bal langer bij zich had moeten houden.
Die extra minuut heeft denk ik ook geen impact gehad, die laatste aanval had ie normaal ook wel laten uitspelen voordat er afgefloten wordt

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: AFC Ajax - Tottenham Hotspur 08-05 halve finale part 2

Bericht door Gaizka1985 » do mei 09, 2019 10:33 am

Gewoon een ongelukkige samenloop van omstandigheden die het best tot uiting kwam bij die 2-2, Onana die de bal heeft, Schone die er voor valt... zo kut!

Gebruikersavatar
bryan
Berichten: 4544
Lid geworden op: do sep 25, 2003 5:46 pm
Locatie: Europa

Re: AFC Ajax - Tottenham Hotspur 08-05 halve finale part 2

Bericht door bryan » do mei 09, 2019 10:39 am

LucaS schreef:Onana deed het geweldig. Als ik me ergens aan erger in de blessuretijd is het dat kansloze schot van Tadic van 20 meter in de 94e minuut. Maar goed, dit spel heeft ze ook zover gebracht. :ajaxscarf.gif:

Als mensen nog een keer een traan willen wegpinken, prachtig stuk:
https://www.nytimes.com/2019/05/08/spor ... sBLRbvz2AC
Had hem gelezen ja, goed stuk over hoe Ajax ondanks UEFA en het grote geld zo ver komt.

Het is dan ook veelzeggend over het hedendaagse voetbal dat Ajax wordt uitgeschakeld in de "Champions" League door een team die sinds 1961 geen landskampioen is geweest en nota bena vier voormalige Ajacieden heeft, waarvan drie uit De Toekomst komen. Laat staan dat het dankzij lange ballen op een gepensioneerde Spaanse international is gebeurt.

Ff een paar maanden de romantiek van voetbal, en dan ineens de koude realiteit.

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10301
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: AFC Ajax - Tottenham Hotspur 08-05 halve finale part 2

Bericht door WP_Legend » do mei 09, 2019 10:47 am

Die 2-2 deed ook pijn, die bal had gewoon weggerost moeten worden...

wimpey
Berichten: 51976
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: AFC Ajax - Tottenham Hotspur 08-05 halve finale part 2

Bericht door wimpey » do mei 09, 2019 10:48 am

LucaS schreef:Onana deed het geweldig. Als ik me ergens aan erger in de blessuretijd is het dat kansloze schot van Tadic van 20 meter in de 94e minuut. Maar goed, dit spel heeft ze ook zover gebracht. :ajaxscarf.gif:
Onana redde fantastisch. Z'n spelhervattingen daarentegen... In London rekte hij ook al opzichtig tijd. Deze ref (prima pot trouwens) bestrafte hem daarvoor.

Van Tadic verwachtte ik ook meer. Tank lijkt bij hem een beetje leeg. Maar we klagen wel op hoog niveau he. Het is niet alsof we er in de VEL tegen Rosenborg afgaan. :ajax.gif:

Must pak schaal. Uithuilen en herpakken. Utrecht en De G. verslaan. :ajax.gif: De aanjagers Huntelaar en Ziyech zullen cruciaal zijn, de komende dagen.

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: AFC Ajax - Tottenham Hotspur 08-05 halve finale part 2

Bericht door ferry » do mei 09, 2019 10:53 am

Baal als een stekker natuurlijk. Dit artikel in the NY Times is toch wel mooi hoor, dan krijg je toch weer een idee van hoe bijzonder het was dat we zover gekomen zijn.
NY Times schreef:[...]
But the other story is about Ajax, about those players crumpled on the ground, about the fans standing silent in the stands. Nobody has put more into this competition than Ajax: literally, really, seeing as its campaign started not in the group stages, as Tottenham’s did — the good fortune of being part of one of the big leagues, the big television markets that are busy greedily bending the Champions League to their will — but several weeks before they began.

Ajax’s first game on the road to Wednesday night was against Sturm Graz, of Austria, on July 25. It was only a couple of weeks after the World Cup final. Erik ten Hag, the coach, was without a handful of players who had been present in Russia. He had only seen Dusan Tadic, signed from Southampton for a substantial fee and Premier League wages, train a couple of times.

Ajax came through that — the second qualifying round, graced by teams such as Moldova’s Sheriff Tiraspol and Kukesi, of Albania, and Lithuania’s Suduva Marijampole — and had to play Standard Liege, in the third qualifying round. Victory in that set up a meeting with Dinamo Kiev, in the playoff round.

Ajax’s ambitions, at the start of the season, extended no further than surviving that obstacle course and making it to the lucrative group stages, where it had not set foot for five years. But its momentum grew and its confidence with it. Twice, it stood up to Bayern Munich. Benfica was dispatched. It made it to the round of 16.

That would have been enough, more than enough, but Ajax was only just getting started. Ten Hag’s team did not just beat Real Madrid in the Bernabeu, it bewitched the reigning champion. A few weeks later, Cristiano Ronaldo and Juventus stood dazed in Turin, the player signed as a guarantee of glory rendered a statue by Ajax’s dazzling geometric patterns.

In the first leg of this semifinal, Ajax produced 30 sublime minutes that left Spurs flat-footed, dizzied, uncomprehending. In the second, its superiority in the first half was so absolute that, ahead by 2-0 at halftime, the fans felt secure enough to start the party.

That it was all brought crashing down, that Spurs’ players clawed their way back into the game, that they wrestled control away from Ajax, that they extinguished their dreams in the cruelest, most brutal fashion should not diminish what Ajax achieved, what Ajax meant.

Real Madrid was not the greatest opponent this Ajax team overcame. Nor was Juventus. Its biggest challenge, by far, was the fact that this competition is no longer for teams like this. Ajax and its ilk are, at best, tolerated by the superclubs who see the Champions League as their birthright: their continued presence ranks somewhere between a nuisance and a hangover from history. That is why Ajax, last season’s Dutch runner-up, had to start its campaign in July, and Tottenham and Liverpool — third and fourth in the Premier League last year — could wait until September.

It is why, for the first time, this season’s competition had 16 places reserved for the top four teams in England, Germany, Spain and Italy. Only two, the English pair in the final, have added as much to the gaiety of the competition as Ajax, and even that is debatable.

It is why Andrea Agnelli, the president of Juventus, has spent much of the season pushing for even greater change: free entry for historical giants, a league structure, a permanent group of Champions League clubs. It is why, as fans gathered in central Amsterdam, UEFA was busy announcing proposals that might, essentially, make Agnelli’s vision a reality.

If those clubs had their way, Ajax would not really have chance to be here. And that was why it was all the more important that it was here, that it came this far, even if — in the immediate aftermath — its players and its fans might wonder if the hurt was worth it.

It will take time for Ajax’s young players, no matter how bright their future, to recover from this. But when they do, they will recall that they are not just the team that lost to Spurs in the last minute.

They are also the team that beat Real Madrid and Juventus, the team that proved that the size of a television deal is no guarantee of quality, the team that reminded a continent that excellence can exist outside of the Premier League, La Liga, the Bundesliga and Serie A. They are the team that almost went all the way from Sturm Graz to the final. They are the team that came within a minute of doing what nobody imagined they could do, that many have tried to stop them doing. They are the team that came within a minute, a minute that never seemed to end, of making a dream come true.

Lionel
Berichten: 47501
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: AFC Ajax - Tottenham Hotspur 08-05 halve finale part 2

Bericht door Lionel » do mei 09, 2019 10:53 am

Nogmaals, de goal van Onana werd niet gescoord in de minuut die de scheids erbij optelde omdat Onana aan het tijdrekken was.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 51976
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: AFC Ajax - Tottenham Hotspur 08-05 halve finale part 2

Bericht door wimpey » do mei 09, 2019 11:01 am

Lionel schreef:Nogmaals, de goal van Onana werd niet gescoord in de minuut die de scheids erbij optelde omdat Onana aan het tijdrekken was.
?

Hoe vaak is Nico dit seizoen al binnendoor verrast trouwens? :confused.gif:

Anyway, shit happens. Ajax heeft een fantastische Europese campagne gedraaid. :biggthumpup.gif: :ajax.gif:

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9085
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: AFC Ajax - Tottenham Hotspur 08-05 halve finale part 2

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » do mei 09, 2019 11:08 am

Ik heb gisteravond serieus en letterlijk tranen op mijn wangen gehad. Zit kapot. Borderline.

Lionel
Berichten: 47501
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: AFC Ajax - Tottenham Hotspur 08-05 halve finale part 2

Bericht door Lionel » do mei 09, 2019 11:09 am

wimpey schreef:
Lionel schreef:Nogmaals, derde goal van Spurs werd niet gescoord in de minuut die de scheids erbij optelde omdat Onana aan het tijdrekken was.
?

Hoe vaak is Nico dit seizoen al binnendoor verrast trouwens? :confused.gif:

Anyway, shit happens. Ajax heeft een fantastische Europese campagne gedraaid. :biggthumpup.gif: :ajax.gif:
Even verbeterd.

Bord omhoog, 5 minuten blessuretijd. In minuut 93.00-94.00 rekt Onana tijd. Scheids geeft aan dat er extra tijd bij komt. Minuut 95.01 goal.
IK GELOOF!!!!!!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: AFC Ajax - Tottenham Hotspur 08-05 halve finale part 2

Bericht door LucaS » do mei 09, 2019 11:10 am

Precies. Dag rouwen, hopelijk dubbel binnen halen en daarna met trots op dit seizoen terugkijken. En allemaal besluiten nog een jaartje te blijven
I think I lost my fucking headache

Plaats reactie