SC Heerenveen - Ajax 20-10-2018
Moderator: mods
Re: SC Heerenveen - AFC Ajax 20-10-2018
Bah... geen woorden voor... vreselijk
Gecondoleerd..
Gecondoleerd..
Foute conclusie. Ik kijk wat beter naar Ajax, en post dan ook zelden tijdens een wedstrijd van AjaxJaviskamp schreef:Sterker nog... bij sommigen leeft psv meer dan ajax zelf... daar hebben ze wel commentaar op...
De hekel aan psv is schijnbaar groter dan se liefde voor ajax
I think I lost my fucking headache
Kadooooootje!
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Is dat zo? Die Heerenvener kwam niet eens in de buurt van de bal.zeux schreef:Kadooooootje!
Dit heet nu 'schouderduw'. Als dit niet mag, kun je dat begrip uit mogelijke voetbalacties schrappen. Kan hoor.Arthur schreef:Is dat zo? Die Heerenvener kwam niet eens in de buurt van de bal.zeux schreef:Kadooooootje!
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Volgens mij betekent dat niet dat je maar alles mag doen als je je schouder gebruikt. Hij geeft hem gewoon een beuk zonder enige kans de bal te spelen.
Hij kon de bal laten lopen. Een keuze. Was de keeper niet in de buurt geweest, had hij de bal wel kunnen spelen volgens mij.
Dolberg laat zich hier wel erg makkelijk van de bal zetten, vind ik.
Dolberg laat zich hier wel erg makkelijk van de bal zetten, vind ik.
Er waren tijden dat Heerenveen-Ajax meer leefde. Ik vraag me af wat dat zegt.
Hoe dan ook, prima overwinning.

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
De spanning is een beetje uit de competitie, Ajax & PSV winnen hun wedstrijden met overmacht.Duke schreef:Er waren tijden dat Heerenveen-Ajax meer leefde. Ik vraag me af wat dat zegt.![]()
4-0 uit bij zowel Vitesse als Heerenveen, dat waren een paar jaar geleden tegenstanders waar Ajax meestal punten liet liggen. Daarnaast nog 5-0 tegen AZ, het gaat te makkelijk.
Ben benieuwd naar Ajax - Feyenoord komende zondag, dat kan ook zomaar een grote uitslag worden.
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Iig een heeerlijke start met hopelijk ook een heeerlijke afsluiter! Op naar dinsdag!

Dit was in ieder geval weer een prima prestatie. Het ontbreken van spanning is wel iets ja. Veel hoge uitslagen. Maar dat krijg je als Ajax en PSV allebei echt sterk zijn. We kunnen op het moment niet veel meer doen dan hopen dat zij als eerste punten verspelen zodat we weer wat dichterbij komen.
Met name dat laatste doelpunt was trouwens mooi. ZIyech zet de aanval prachtig op, een strakke voorzet van Kristensen en Dolberg als een echte spits. Ik ben blij dat die jongen er weer aankomt. Zondag meer van dat graag tijdens de klassieker.
Met name dat laatste doelpunt was trouwens mooi. ZIyech zet de aanval prachtig op, een strakke voorzet van Kristensen en Dolberg als een echte spits. Ik ben blij dat die jongen er weer aankomt. Zondag meer van dat graag tijdens de klassieker.

Nil volentibus arduum
-
Zeker. Wat ik me totnutoe wel afvraag: wat is er met Nico aan de hand? Lees nauwelijks iets over de aard van de blessure en de duur van herstel.
Dat zijn persoonsgegevens Cees. Daar kunnen helaas niet zomaar mededelingen over worden gedaan in verband met privacywetgeving. 

Nil volentibus arduum
Na ja, bij jou is dat zeker niet het geval.Javiskamp schreef:Sterker nog... bij sommigen leeft psv meer dan ajax zelf... daar hebben ze wel commentaar op...
De hekel aan psv is schijnbaar groter dan se liefde voor ajax
Ken je Klassieker: Ajacieden hebben een hekel aan Feyenoorders en andersom. Maar veel andere clubs in NL zien Ajax ook als aartsvijand. Een groot compliment voor de enige echte traditionele Nederlandse topclub.
Gaat om een heupblessure had ik ergens gelezen.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Zeker. Wat ik me totnutoe wel afvraag: wat is er met Nico aan de hand? Lees nauwelijks iets over de aard van de blessure en de duur van herstel.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Die Lammers kan overigens ook wel wat met een balletje. Scoort alleen ene beetje moeilijk zo lijkt het. Is ie nog van psv?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
Hij heeft wel iets inderdaad, is nog van PSV inderdaad. Zie hem LdJ wel opvolgen op termijn.Mr. Ajax schreef:Die Lammers kan overigens ook wel wat met een balletje. Scoort alleen ene beetje moeilijk zo lijkt het. Is ie nog van psv?
edsv heeft Romero ook nog he.Gaizka1985 schreef: Hij heeft wel iets inderdaad, is nog van PSV inderdaad. Zie hem LdJ wel opvolgen op termijn.

Ik heb alleen de samenvatting gezien, mooie goals van Ziyech en Schöne.