Wolverhampton Wanderers - Ajax

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Re: Wolverhampton Wanderers - Ajax

Bericht door Cruijff » do jul 19, 2018 4:54 pm

InnerHarbour schreef:De Tokkies, dat zijn toch Amsterdammers? :hypocrite.gif:
De Tokkies is de naam waaronder de Amsterdamse familie Ruijmgaart-Tokkie vanaf 2003 landelijk bekend werd als een typisch geval van EPH: Extreem Problematische Huurders,
ja, voorheen woonden er dan ook een hoop feyenoorders in Amsterdam:

Afbeelding

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » do jul 19, 2018 8:03 pm

Wordt de wedstrijd tegen Wallsall nergens uitgezonden?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » do jul 19, 2018 8:13 pm

Op kanaal 14 op Ziggo in ieder geval niet.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » do jul 19, 2018 8:31 pm

Ajax youtube kanaal is het.

Gravenberch komt er wel hoor. En Orejuela niet. :excited.gif:

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » do jul 19, 2018 9:35 pm

2-0 verloren. Was wel veel leuker om naar te kijken dan de wedstrijd van vanmiddag.

Gravenberch is volgens mij net 16 geworden en kan moeiteloos mee met dit team. Was zelfs een van de beteren. Ekkelenkamp vond ik ook aardig, en Johnsen liet weer eens een serie mooie staaltjes voetbal zien. Bakker was goed bezig en Dolberg maakte weer eens 90 minuten vol. Dat waren zo'n beetje de hoogtepunten wat mij betreft.

Zorgwekkend vond ik de optredens van Orejuela (niks nieuws) en Schuurs. Die jongen zat een paar keer goed mis en voegde in balbezit sowieso niet veel toe aan het spel. Werd toch wel met een soort van bombarie binnengehaald, maar ik zie voorlopig helemaal niks van wat veel kenners kennelijk wel in hem zien.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » do jul 19, 2018 9:41 pm

'What a great game' aldus de commentaren die ik lees van mensen met een Walsall voorkeur.

Mr. Ajax schreef:2-0 verloren. Was wel veel leuker om naar te kijken dan de wedstrijd van vanmiddag.

Gravenberch is volgens mij net 16 geworden en kan moeiteloos mee met dit team. Was zelfs een van de beteren. Ekkelenkamp vond ik ook aardig,
Ja Ekkelenkamp vind ik wel aardig. Althans, op basis van wat ik afgelopen seizoen bij Jong Ajax van hem zag.
Gravenberch kan op zijn 16e idd makkelijk mee. Hij heeft veel talent, maar het zegt ook erg veel over hoe er in de opleiding gewerkt is in perioden dat Veltman, Dijks, Leon Bergsma :blush.gif: gewoon vanaf dat ze twee turven hoog waren de hele opleiding hebben kunnen doorlopen. :blush.gif:

Toppie

Bericht door Toppie » vr jul 20, 2018 7:25 am

Als je geen ene serieuze wedstrijd wint is dat meer zorgelijk voor volgende week en in de competitie, zijn TH en TH aan hun afscheidstournee begonnen :blush.gif: :smallgrin.gif:

Mano

Bericht door Mano » vr jul 20, 2018 7:54 am

wel een hele povere voorbereiding.

iemand nog lichtpuntjes gezien in het spel?
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

De Dominee

Bericht door De Dominee » vr jul 20, 2018 9:58 am

Heb Walsall - Jong Ajax gisteren niet gezien maar kijk net de highlights via YouTube. Dat valt toch wel mee? Ik zie een Ajax in balbezit, meerdere grote kansen, 2 ballen op de lat en een piel niet gegeven. De goals van Walsall komen beide van rechts: Orejuela. Schuurs ook niet fantastisch (wederom).

Gravenberch wel sterk volgens mij.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr jul 20, 2018 10:28 am

Het boeit op dit moment toch niet echt wat al die JA spelers doen Dominee. Het gaat om 1 en die vielen mij niet mee gister in de eerste helft. Als ik dan commentaren lees over Eiting en zijn positiespel denk ik alleen, leuk dat je driehoekjes uitvoerd met de Ligt en de Jong zonder dat je onder druk gezet wordt door een tegenstander maar daar schiet je niets mee op, je staat met je rug naar het vijandelijke doel.

Het tempo moet omhoog, de balsnelheid ook, veel balbezit leuk hoor maar het gaat erom wat je daarmee doet, hoeveel kansen creër je, het lijkt voor mij nog steeds veel te veel op de grote rondo en daarmee speel je die tegenstanders in de voorrondes CL niet kapot mee.
YNWA

De Dominee

Bericht door De Dominee » vr jul 20, 2018 10:30 am

De wedstrijd was erg matig inderdaad. Maar over Walsall lees ik hier ook negatieve commentaren: dat valt dan volgens mij wel mee.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gaizka1985

Bericht door Gaizka1985 » vr jul 20, 2018 1:49 pm

De Dominee schreef:Heb Walsall - Jong Ajax gisteren niet gezien maar kijk net de highlights via YouTube. Dat valt toch wel mee? Ik zie een Ajax in balbezit, meerdere grote kansen, 2 ballen op de lat en een piel niet gegeven. De goals van Walsall komen beide van rechts: Orejuela. Schuurs ook niet fantastisch (wederom).

Gravenberch wel sterk volgens mij.
Schuurs zal tijd nodig hebben, is natuurlijk een enorme stap van de 1e divisie naar Ajax.

Plaats reactie