Loting Europa League
Moderator: mods
-
Re: Loting Europa League
Als je t ruim ziet: Youri Mulder..
Charisteas, en natuurlijk onze eigen Heiko.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
-
Poulsen zat eerst bij Schalke, Mulder = Schalke, ik gok nog steeds op Suurbier in een praatprogramma, misschien met Stevens en Mulder.
Wat de kansen van Ajax betreft? De Bundesliga staat heel hoog aangeschreven, ik neem aan terecht, ik zie alleen iets van de Bundesliga als ik met vakantie ben in het mooie, gastvrije (asielhaters: kom er maar in) Duitsland (of in Oostenrijk), m.a.w. Ajax zal 'op papier' verliezen.
Mijn gevoel zegt dat Nederlandse ploegen het vaak verrassend goed doen tegen Duitse ploegen. Ajax uit, met Babel tegen Borussia D. (over de thuiswedstrijd zullen we het niet hebben, maar haalde Borussia D. toen niet de finale van de CL?) is volgens mij de laatste krachtmeting tussen Ajax en een Duits team (op Leipzig na, tijdens de winterstop) Ik hoop op een verrassing, de halve finale, daar kun je alleen maar van dromen.
Wat de kansen van Ajax betreft? De Bundesliga staat heel hoog aangeschreven, ik neem aan terecht, ik zie alleen iets van de Bundesliga als ik met vakantie ben in het mooie, gastvrije (asielhaters: kom er maar in) Duitsland (of in Oostenrijk), m.a.w. Ajax zal 'op papier' verliezen.
Mijn gevoel zegt dat Nederlandse ploegen het vaak verrassend goed doen tegen Duitse ploegen. Ajax uit, met Babel tegen Borussia D. (over de thuiswedstrijd zullen we het niet hebben, maar haalde Borussia D. toen niet de finale van de CL?) is volgens mij de laatste krachtmeting tussen Ajax en een Duits team (op Leipzig na, tijdens de winterstop) Ik hoop op een verrassing, de halve finale, daar kun je alleen maar van dromen.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Klopt. Die uitwedstrijd in Dortmund was echt een close call.Demosthenes schreef: Mijn gevoel zegt dat Nederlandse ploegen het vaak verrassend goed doen tegen Duitse ploegen. Ajax uit, met Babel tegen Borussia D. (over de thuiswedstrijd zullen we het niet hebben, maar haalde Borussia D. toen niet de finale van de CL?)
Je zag toen weer voor de zoveelste keer dat Babel, ook wanneer hij volledig vrij staat en alleen maar hoeft in te knikken, totaal niet kan koppen. Want verdomme hee, in die wedstrijd had je wel drie keer op voorsprong moeten komen.
Uiteindelijk won Dortmund in de slotfase met 1-0. Zelfde seizoen haalde BVB idd de finale van de CL die ze heel nipt via een doelpunt van Robben met 2-1 van Bayern verloren.
Ja heeft Youri Mulder eigenlijk ooit nog zijn debuut in Ajax 1 gemaakt of alleen in de jeugd en in het tweede elftal gespeeld?Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Als je t ruim ziet: Youri Mulder..
-
Heeft volgens mij nooit Ajax 1 gehaald, d.w.z. in een 'echte' wedstrijd.Cruijff schreef:Ja heeft Youri Mulder eigenlijk ooit nog zijn debuut in Ajax 1 gemaakt of alleen in de jeugd en in het tweede elftal gespeeld?Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Als je t ruim ziet: Youri Mulder..
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Dacht ik al.Demosthenes schreef:Heeft volgens mij nooit Ajax 1 gehaald, d.w.z. in een 'echte' wedstrijd.Cruijff schreef:Ja heeft Youri Mulder eigenlijk ooit nog zijn debuut in Ajax 1 gemaakt of alleen in de jeugd en in het tweede elftal gespeeld?Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Als je t ruim ziet: Youri Mulder..
Speelde wel nog samen met Edwin van der Sar toen 'Sar' net werd weggeplukt als amateur bij Voorhout / Noordwijk en met testwedstrijden in het tweede elftal een contract moest afdwingen.
-
Alleen mijn bericht dat "Ik denk het niet/kan me het niet herinneren" is al genoeg voor jou?Dacht ik al.

Een oefenwedstrijd misschien?
Telt een oefenwedstrijd als officiële wedstrijd?Demosthenes schreef:Alleen mijn bericht dat "Ik denk het niet/kan me het niet herinneren" is al genoeg voor jou?Dacht ik al.![]()
Een oefenwedstrijd misschien?

Jep ik ben erg goed van vertrouwen. Argwaan richting Breitbart, de Tea Party, Mark Rutte etc. is bij mij zeer gering. Wanneer Demo op een winderige vrijdagavond schrijft dat ie iets denkt dan is dat voor mij genoeg.

-
+1Wanneer Demo op een winderige vrijdagavond schrijft dat ie iets denkt dan is dat voor mij genoeg.

- InnerHarbour
Eerder 80-20Duke schreef:Lijkt me een redelijke inschatting.brigade zuid schreef:60-40 in het voordeel van Schalke.
YNWA
Tuurlijk niet man.InnerHarbour schreef:Eerder 80-20Duke schreef:Lijkt me een redelijke inschatting.brigade zuid schreef:60-40 in het voordeel van Schalke.
- InnerHarbour
Weinig liefde voor Ajax van Mulder.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Als je t ruim ziet: Youri Mulder..
• Youri Mulder droeg in zijn jeugd het shirt van Ajax, maar zal de Amsterdamse ploeg niet aanmoedigen als die in de Europa Leage speelt tegen Schalke 04. 'Ik hoop natuurlijk ergens op Schalke', zegt Mulder tegen de NOS als hij wordt gevraagd naar de gewenste winnaar. Geen gek antwoord als je bedenkt dat Mulder bijna tien jaar voor de Duitse club speelde en er de UEFA Cup won.
YNWA
Dat vertekent. Ze verloren de eerste vijf wedstrijden, sindsdien draaien ze als een subtopper.Lionel schreef:En toch staan ze 11e
Daarnaast staan ze 14e op de ranglijst van de uefa, hoger dan welke club ook die we hadden kunnen loten. Dit is echt compleet different cook dan FCK.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
-
Kaartje Ajax-Schalke is binnen, maar ik vind het best wel bezopen wat Ajax doet. 2 kaarten per scc betekende dat het systeem vanochtend om 10 uur al aardig overbelast raakte en een serieuze kans dat je als seizoenskaarthouder misschien achter het net vist voor een (eigen) plek, als je club een kwartfinale Europacup speelt. Ik zou het fair vinden als scc houders een dag de tijd krijgen om hun eigen plaats te kopen.
Ik hoop op een basisplaats.Peter schreef:Zit toch gewoon 90 minuten op de bank?Le T. schreef:Meer dan ooit kijk ik ernaar uit om Huntelaar 90 minuten in de Arena te zien spelen.
Wollt ihr den totalen Mensch?
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Na een uurtje al 18.000 kaarten verkocht. Wees er dus snel bij want de goede plekken zijn nu al weg.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
-
Ik ben erbij! #425
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Zijn er toevallig nog seizoenkaarthouders die een barcode extra hebben...?? Heb namelijk net m'n vlucht geboekt.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Volledig mee eens. Seizoenkaarthouders moeten eerst in staat worden gesteld om hun eigen plek te kopen. Belachelijk dat je gelijk twee kaarten kunt kopen en ook nergens voor nodig. Dat stadion komt echt wel vol hoor.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Kaartje Ajax-Schalke is binnen, maar ik vind het best wel bezopen wat Ajax doet. 2 kaarten per scc betekende dat het systeem vanochtend om 10 uur al aardig overbelast raakte en een serieuze kans dat je als seizoenskaarthouder misschien achter het net vist voor een (eigen) plek, als je club een kwartfinale Europacup speelt. Ik zou het fair vinden als scc houders een dag de tijd krijgen om hun eigen plaats te kopen.
Nil volentibus arduum
Ik ben er in ieder geval ook bij, 422
.

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Mainz - S04 0-1.
- InnerHarbour
-
Wanneer gaat Liverpool weer Europees spelen?
- InnerHarbour
Really? Is this the best you can do? You’re slipping my friend.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Wanneer gaat Liverpool weer Europees spelen?

YNWA