Ajax - PSV 18-12
Moderator: mods
Re: Ajax - PSV 18-12
Oneens, je hoeft echt niet te beuken of zijn enkel op te zoeken.Juist hier had je dus met normaal mannelijk spel hem al uit zijn ritme kunnen halen ...
Blij met de punten ...
Volgens mij deden de spelers van Ajax er goed aan om Guardado niet te hard aan te pakken. Guardado blesseerde twee Ajacieden en nóg kreeg hij het voor elkaar om een groter gevaar te zijn voor zijn eigen ploeg dan voor de tegenstander. Dan moet je zorgen dat hij zo lang mogelijk mee kan doen.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Heerlijk altijd dat wijsheid achteraf heBert schreef:Volgens mij deden de spelers van Ajax er goed aan om Guardado niet te hard aan te pakken. Guardado blesseerde twee Ajacieden en nóg kreeg hij het voor elkaar om een groter gevaar te zijn voor zijn eigen ploeg dan voor de tegenstander. Dan moet je zorgen dat hij zo lang mogelijk mee kan doen.

Helemaal mee eens. Maar we hadden het voor de wedstrijd er al over dat we dat deze selectie dat soort mentaliteit simpelweg ontbeert.Lionel schreef:Je pakt toch om de beurt Guardado ff aan? Beuk in zijn rug, vier man die zijn enkel opzoeken bbinnen tien minuten... Snap dat niet hoor. Stelletje flikkers.
De Dominee schreef:En hier nog een. Kan me sowieso niet vinden in al het kritiek op die jongen. Zeer aanwezig altijd, loopt elke wedstrijd de longen uit het lijf, gaat altijd voorop in het druk zetten. En creert gewoon heel veel. De 1-0 gisteren was ook door een actie van hem begonnen, waarin hij iets van 3 man bezighield.Trab schreef:Vond Zyiech helemaal niet zo slecht. Het hele middenveld van Ajax speelde fantastisch. Op het einde werd Zyiech moe en had hij die slechte aanname bij die kans. Maar die jongen had zoveel meters gemaakt. De uitslag interesseert me geen reet. Heb genoten van de passie van Ajax. Heerlijk. Met Dolberg en El Ghazi hadden we dik gewonnen. In de winterstop 2 vleugelspelers halen en we worden kampioen.
Dat dus. +1.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Jammer van de uitslag, maar wel een leuke leuk "wij van wc eend" filmpje.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Dat was dus een belangrijke factor waarom Gudelj mij wel een aardige aankoop leek. Het is altijd goed als je er eentje hebt lopen die 'opbloeit' als de scheidsrechter veel toelaat. Dat was met Wouters ook al zo en zo'n type als Van Bommel zag ik liever bij het Nederlands elftal dan bij de tegenstander. Nu moest Ziyech het doen, en ik vind in het algemeen dat Ziyech zich goed laat gelden qua venijn, maar hij legt niet zoveel gewicht in de schaal.wimpey schreef:Eens, gewoon killersinstinct tonen. Effe vol doorhalen op z'n goede been. Dan mag die kapotte hamstring de klap opvangen.Lionel schreef:Je pakt toch om de beurt Guardado ff aan? Beuk in zijn rug, vier man die zijn enkel opzoeken bbinnen tien minuten... Snap dat niet hoor. Stelletje flikkers.
Dat neemt niet weg dat de zwakte van Van Boekel afdroop, en dat ruiken spelers als Guardado.
Wollt ihr den totalen Mensch?
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Sorry maar van Boekel had zeker bij AEG een kaart moeten trekken.. Kan de knvb geen onderzoek starten ?
Soms mis ik een van Halst/Wouters bij dit Ajax..
Soms mis ik een van Halst/Wouters bij dit Ajax..
Weer op zoek naar een Interim coach..
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Overigens wel eens met Bertmans, hoor. Die Guardado was een portie slecht. Zelden vertoond. Zogenaamd één van de beste spelers van de Eredivisie, maar dit jaar van niveautje Roda JC.
Sinkgraven had overigens ook weinig te duchten van Narsingh. De onderkant van de PL zal op de tribune hebben gezeten voor deze Renner, maar ik moet nog maar zien of iemand gaat happen. Die jongen kan er namelijk ook zo weinig van.
Sinkgraven had overigens ook weinig te duchten van Narsingh. De onderkant van de PL zal op de tribune hebben gezeten voor deze Renner, maar ik moet nog maar zien of iemand gaat happen. Die jongen kan er namelijk ook zo weinig van.
Ajax pakte hem niet aan omdat hij zo slecht was. Ga ook wel mee met Bertje dat Guardado slecht was. Maar het signaal dat je afgeeft naar de tegenstander en ook het publiek...
IK GELOOF!!!!!!
Dat wijf van riedewald moet gewoon korter dekken op Pereiro. Dan kan hij nooit die pas op Siem geven. Hij mocht er even over denken hoor, over die pass.
Weggegeven dit, doodzonde
Weggegeven dit, doodzonde
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Wouters en Van Bommel waren voetballers met inzicht en een behoorlijke techniek. Plus mentaal hard.Le T. schreef: Dat was dus een belangrijke factor waarom Gudelj mij wel een aardige aankoop leek.
Zo 15 jan
14:30 PEC Zwolle - Ajax
Zo 22 jan
12:30 FC Utrecht - Ajax

14:30 PEC Zwolle - Ajax
Zo 22 jan
12:30 FC Utrecht - Ajax