Celta de Vigo - Ajax 20-10-2016

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Re: Celta de Vigo - Ajax 20-10-2016

Bericht door Thijs » vr okt 21, 2016 3:21 pm

Heerlijk tripje hoor. Echt oldschool uitvak, al blijft het vrij schandalig dat je ruim 40 euro betaalt maar amper iets van de wedstrijd kon zien. Het hele vak moest op het juichen van Ziyech afgaan om erachter te komen dat er was gescoord!

Maar als iedereen dan massaal door de boarding dondert, ja... mooi, mooi. Krijg je dan berichtjes uit Nederland met 'gewonden??' en 'gaat daar alles goed'? Hell yeah man, we staan met 0-1 voor, waar heb je het over?

Lekker weertje ook, trouwens. Prima.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » vr okt 21, 2016 3:26 pm

wimpey schreef:
Demosthenes schreef: Dolberg de assist voor het eerste doelpunt, maar in een korte samenvatting lijkt Gudelj de man van de assist bij het tweede doelpunt. Ik vraag me af of hij wordt genoemd op AT., niet bij het tweede doelpunt wel als slechtste speler van de 25 (zou zo maar kunnen, heb de wedstrijd niet gezien en in de samenvatting die ik gezien heb, is hij net zo lang te zien als Dolberg) Ere wie ere toekomt, de bal die hij aan Younes geeft lijkt erg veel op die van Dolberg, ongeveer dezelfde plek, Ziyech en Younes moeten hun man passeren, raken de bal een keer of zes en schieten met hun favoriete been in dezelfde hoek.
Oordelen obv een samenvatting is als een boek beoordelen obv een recensie, want volledig arbitrair. En Dolberg blijft een dingetje. Get over it: ik had het vwb Dolberg gewoon goed gezien.
Dat laatste hoop ik, maar ik vind de kwalificaties die jij hem gaf op basis van een paar uur seniorenvoetbal te vroeg. Ik herinner me erg goed dat jij over Huntelaar ook zo enthousiast was, die zou het helemaal maken bij RM. We kennen de afloop, zo ook bij Suarez die in jouw ogen veel minderwaardig dan KJH.

Iedereen mag zo zijn favoriet hebben, anderen mogen een andere mening hebben en uit het negeren van de opmerking over Gudelj, Maak ik op dat het zijn assist was. Soms is een assist een groot woord als er nog een afstand moet worden afgelegd, een tegenstander moet worden gepasseerd.

Dolberg zo goed als jij beschrijft? Feyenoord uit wordt, als hij meedoet, een makkie.

In de A1 had Dolberg moeite in de kleine ruimte, handelde niet snel genoeg. Laten we hopen dat hij daarin ook beter is geworden.

Ja, ik heb alleen de samenvatting gezien, maar ben daardoor eerlijk over, ik ken een poster die in het buitenland (althans dat berichtte hij) woonde, maar precies wist wat er op de Toekomst fout ging, hij kwam er nooit
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » vr okt 21, 2016 8:30 pm

Thijs schreef:Heerlijk tripje hoor. Echt oldschool uitvak, al blijft het vrij schandalig dat je ruim 40 euro betaalt maar amper iets van de wedstrijd kon zien. Het hele vak moest op het juichen van Ziyech afgaan om erachter te komen dat er was gescoord!

Maar als iedereen dan massaal door de boarding dondert, ja... mooi, mooi. Krijg je dan berichtjes uit Nederland met 'gewonden??' en 'gaat daar alles goed'? Hell yeah man, we staan met 0-1 voor, waar heb je het over?

Lekker weertje ook, trouwens. Prima.
Ben inmiddels ook weer terug en zou verhaal van Thijs kunnen knippen en plakken. Zelden zo een relaxed Ajax-tripje gehad; zelden een doodstil vak gezien wat ingespannen tuurt naar de lichaamshouding van Ziyech om vervolgens toch maar te juichen want alle Ajacieden op het veld deden het ook; en Vigo bleek een alleraardigst stadje waar ik me met de nodige biertjes en tapas uit-ste-kend vermaakt heb. :biggthumpup.gif:

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » vr okt 21, 2016 10:12 pm

Vooral voor de wedstrijd in het zonnetje nog een biertje drinken bij het stadion. Klein minpunt: we checkten vanochtend pas in, degene die het laatst z'n paspoort op de balie legde mocht niet mee: vliegtuig overboekt vanaf Madrid. Wij vlogen om 8u naar Amsterdam, hij kon vanavond via Londen City terug.... Totdat dat vliegveld vanavond werd ontruimd en hij nu as we speak ik Stansted zit. Moet daar overnachten en is uiteindelijk langer bezig met de terugtocht dan dat ie in Spanje is geweest! Hopelijk vliegt ie morgenvroeg terug.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

zeux

Bericht door zeux » vr okt 21, 2016 10:24 pm

Thijs schreef:Vooral voor de wedstrijd in het zonnetje nog een biertje drinken bij het stadion. Klein minpunt: we checkten vanochtend pas in, degene die het laatst z'n paspoort op de balie legde mocht niet mee: vliegtuig overboekt vanaf Madrid. Wij vlogen om 8u naar Amsterdam, hij kon vanavond via Londen City terug.... Totdat dat vliegveld vanavond werd ontruimd en hij nu as we speak ik Stansted zit. Moet daar overnachten en is uiteindelijk langer bezig met de terugtocht dan dat ie in Spanje is geweest! Hopelijk vliegt ie morgenvroeg terug.
Die krijgt de rest van het seizoen gratis bier van jullie bij de wedstrijden?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » za okt 22, 2016 12:50 am

zeux schreef:
Thijs schreef:Vooral voor de wedstrijd in het zonnetje nog een biertje drinken bij het stadion. Klein minpunt: we checkten vanochtend pas in, degene die het laatst z'n paspoort op de balie legde mocht niet mee: vliegtuig overboekt vanaf Madrid. Wij vlogen om 8u naar Amsterdam, hij kon vanavond via Londen City terug.... Totdat dat vliegveld vanavond werd ontruimd en hij nu as we speak ik Stansted zit. Moet daar overnachten en is uiteindelijk langer bezig met de terugtocht dan dat ie in Spanje is geweest! Hopelijk vliegt ie morgenvroeg terug.
Die krijgt de rest van het seizoen gratis bier van jullie bij de wedstrijden?
De vergoeding van de luchtvaartmaatschappij zal z'n seizoenskaart wel betalen denk ik zo.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Plaats reactie