Ajax - Willem II 21-9-2016

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23231
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Ajax - Willem II 21-9-2016

Bericht door Cruijff » do sep 22, 2016 10:59 am

999 schreef:Die opstelling slaat natuurlijk nergens op ...
Jij hebt er wel kijk op. :smallgrin.gif:
Bert schreef:Laten we vragen of tegenstanders iedere week zo belachelijk veel ruimte op het middenveld willen weggeven als Willem II. Dan komt dat er wellicht van.
Willem II gaf in de competitiewedstrijd die door Ajax met 1-2 verloren werd aanvankelijk ook zeeën van ruimte weg, hè. Klaassen kon in die wedstrijd al na 24 seconden de 1-0 scoren.

Daarna werd Ajax zo voorspelbaar en zo loom en stroperig dat ze het voor elkaar krijgen om die wedstrijd zelfs nog te verliezen. Simpelweg omdat sommige spelers van Ajax 1 soms zelfs door de ondergrens van Achilles '29 zakken. Simpelweg omdat een paar vaste basisklanten van Ajax 1 absoluut niet in Ajax 1 thuis horen. Gisteravond maar weer aangetoond.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9101
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Ajax - Willem II 21-9-2016

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » do sep 22, 2016 11:07 am

Bert schreef:
wimpey schreef:Dit Ajax-1,5 voetbalde daar doorheen.
Ajax hoefde gisteren nergens 'doorheen' te voetballen. Willem II ging zo aan de kant, want had amper linies.
Wat is nu eigenlijk je punt; dat de ploeg die tegen Heracles speelde, ook wel met iets van 5-0 had gewonnen van dit Willem II? Oh wacht, speelde die laatst niet in de competitie al deze wedstrijd...?

wimpey
Berichten: 52032
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Ajax - Willem II 21-9-2016

Bericht door wimpey » do sep 22, 2016 11:12 am

Vertederende interviews met Nouri trouwens. Dream come true. Leuke jongen.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ajax - Willem II 21-9-2016

Bericht door 999 » do sep 22, 2016 11:18 am

Lang geleden, ondanks de slappe tegenstand van Willem II, dat ik zo'n leuke pot van AJAX heb gezien ...

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23231
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Ajax - Willem II 21-9-2016

Bericht door Cruijff » do sep 22, 2016 11:22 am

999 schreef:Lang geleden, ondanks de slappe tegenstand van Willem II, dat ik zo'n leuke pot van AJAX heb gezien ...
De tegenstand van Willem II was toen we met 1-2 in de Arena van ze verloren net zo slap hoor. Binnen een halve minuut stond Willem II toen al met 1-0 achter, alle ingrediënten waren aanwezig dat, als je ze bij hun kloten zou gaan pakken, ze met 8-0 of zelfs met 10-0 naar huis te sturen.

Maar nee, met obligate balletjes breed, met continu balverlies, met nutteloos geren van Dijks en met 17 spelhervattingen van Gudelj waarvan ik 14 of 15 ballen op P6 van de parkeerplaats heb kunnen oprapen hebben 'we' Willem II toen zelf in de wedstrijd laten groeien. Speel een thuiswedstrijd tegen Willem II 100 keer en je hoort hem 99 keer met gemak te winnen. Maar stuur Gudelj, Dijks, Veltman en Traoré er 20 keer op uit tegen een heel matige tegenstander en het zal 16 of 17 keer enorm moeizaam en stroperig gaan. :blush.gif:
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
Bert schreef:
wimpey schreef:Dit Ajax-1,5 voetbalde daar doorheen.
Ajax hoefde gisteren nergens 'doorheen' te voetballen. Willem II ging zo aan de kant, want had amper linies.
Wat is nu eigenlijk je punt; dat de ploeg die tegen Heracles speelde, ook wel met iets van 5-0 had gewonnen van dit Willem II? Oh wacht, speelde die laatst niet in de competitie al deze wedstrijd...?
Amen, Ceessie.
Laatst gewijzigd door Cruijff op do sep 22, 2016 11:23 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Ajax - Willem II 21-9-2016

Bericht door Ajaciedjuh » do sep 22, 2016 11:23 am

Bosz gaat heus niet gigantisch ingrijpen in het elftal dat ook voor deze wedstrijd bleef winnen. Als je naar de reactie van Bosz na de wedstrijd kijkt, lijkt Sinkgraven de grootste kanshebber. MOTM (gekozen dus door Bosz), de 1ste persoon die hij noemde. Je krijgt met Sinkgraven veel meer voetbal in het elftal.

Uit hetzelfde interview is mijn interpretatie dat Ziyech gewoon weer rechtsbuiten staat (teveel balverlies werd wel genoemd i.p.v. de steekpasses). Daarnaast is El Ghazi nog ver van zijn vorm af.

Bazoer, Schone en Tete zullen invalbeurten krijgen. Op wat langere termijn zal De Ligt zich in het elftal gaan spelen (leuk blok samen met Sanchez).

Lange(re) termijn:
-------------------- Krul
- Tete - Sanchez - Riedewald/De Ligt - Sinkgraven
--------------- Bazoer/Riedewald
- Ziyech ------------------------------ Klaassen
- Traore/El Ghazi - Dolberg/Cassierra ------ Traore/Cerny
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op do sep 22, 2016 11:24 am, 1 keer totaal gewijzigd.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23231
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Ajax - Willem II 21-9-2016

Bericht door Cruijff » do sep 22, 2016 11:23 am

wimpey schreef:Vertederende interviews met Nouri trouwens. Dream come true. Leuke jongen.
Linkjes naar de interviews ajb. :smile-ajax.gif: :biggthumpup.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ajax - Willem II 21-9-2016

Bericht door 999 » do sep 22, 2016 11:29 am

Cruijff schreef:
999 schreef:Lang geleden, ondanks de slappe tegenstand van Willem II, dat ik zo'n leuke pot van AJAX heb gezien ...
De tegenstand van Willem II was toen we met 1-2 in de Arena van ze verloren net zo slap hoor. Binnen een halve minuut stond Willem II toen al met 1-0 achter, alle ingrediënten waren aanwezig dat, als je ze bij hun kloten zou gaan pakken, ze met 8-0 of zelfs met 10-0 naar huis te sturen.

Maar nee, met obligate balletjes breed, met continu balverlies, met nutteloos geren van Dijks en met 17 spelhervattingen van Gudelj waarvan ik 14 of 15 ballen op P6 van de parkeerplaats heb kunnen oprapen hebben 'we' Willem II toen zelf in de wedstrijd laten groeien. Speel een thuiswedstrijd tegen Willem II 100 keer en je hoort hem 99 keer met gemak te winnen. Maar stuur Gudelj, Dijks, Veltman en Traoré er 20 keer op uit tegen een heel matige tegenstander en het zal 16 of 17 keer enorm moeizaam en stroperig gaan. :blush.gif:

Die Traoré is niet jou favoriet hé .. Als je niet mee neemt dat het wel een heel slappe pot was w.b. Willem II maak je een fout.Mag, want dat is jou mening. Mijn mening is deze
999 schreef:Lang geleden, ondanks de slappe tegenstand van Willem II, dat ik zo'n leuke pot van AJAX heb gezien ...

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Ajax - Willem II 21-9-2016

Bericht door Bert » do sep 22, 2016 11:30 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Wat is nu eigenlijk je punt; dat de ploeg die tegen Heracles speelde, ook wel met iets van 5-0 had gewonnen van dit Willem II? Oh wacht, speelde die laatst niet in de competitie al deze wedstrijd...?
Het punt is wat er staat, Cees. Niet wat jij eraan toevoegt dus.

Willem II was geen graadmeter. Alle spelers van Ajax kunnen leuk ballen zonder druk op de man en de bal (zoals gisteren).
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ajax - Willem II 21-9-2016

Bericht door 999 » do sep 22, 2016 11:32 am

Ajaciedjuh schreef:Bosz gaat heus niet gigantisch ingrijpen in het elftal dat ook voor deze wedstrijd bleef winnen. Als je naar de reactie van Bosz na de wedstrijd kijkt, lijkt Sinkgraven de grootste kanshebber. MOTM (gekozen dus door Bosz), de 1ste persoon die hij noemde. Je krijgt met Sinkgraven veel meer voetbal in het elftal.

Uit hetzelfde interview is mijn interpretatie dat Ziyech gewoon weer rechtsbuiten staat (teveel balverlies werd wel genoemd i.p.v. de steekpasses). Daarnaast is El Ghazi nog ver van zijn vorm af.

Bazoer, Schone en Tete zullen invalbeurten krijgen. Op wat langere termijn zal De Ligt zich in het elftal gaan spelen (leuk blok samen met Sanchez).

Lange(re) termijn:
-------------------- Krul
- Tete - Sanchez - Riedewald/De Ligt - Sinkgraven
--------------- Bazoer/Riedewald
- Ziyech ------------------------------ Klaassen
- Traore/El Ghazi - Dolberg/Cassierra ------ Traore/Cerny
Als Bosz blijft volharden met Ziyech op rechtsbuiten mag hij van mij een schop onder zijn kont krijgen ...

wimpey
Berichten: 52032
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Ajax - Willem II 21-9-2016

Bericht door wimpey » do sep 22, 2016 11:37 am

Ajaciedjuh schreef: Uit hetzelfde interview is mijn interpretatie dat Ziyech gewoon weer rechtsbuiten staat (teveel balverlies werd wel genoemd i.p.v. de steekpasses).
Tja, hij weet tenminste de juiste snelheid en effect aan zo'n bal mee te geven. Dat gaat Klaassen en Gudelj niet lukken he.

A propos Gudelj: ik heb niet de illusie dat ie uit de basis verdwijnt. Wel dat Bosz 'm zegt dat ie zich niet meer met spelhervattingen bemoeit. Ziyech legt ze panklaar neer, een rustende bal getrapt door Gudelj is het begin van de omschakeling voor de tegenstander.

wimpey
Berichten: 52032
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Ajax - Willem II 21-9-2016

Bericht door wimpey » do sep 22, 2016 11:38 am

Bert schreef: Alle spelers van Ajax kunnen leuk ballen zonder druk op de man en de bal (zoals gisteren).
Objection. Ik zag vorige week nog dat die stelling niet klopt.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ajax - Willem II 21-9-2016

Bericht door 999 » do sep 22, 2016 11:41 am

wimpey schreef:
Ajaciedjuh schreef: Uit hetzelfde interview is mijn interpretatie dat Ziyech gewoon weer rechtsbuiten staat (teveel balverlies werd wel genoemd i.p.v. de steekpasses).
Tja, hij weet tenminste de juiste snelheid en effect aan zo'n bal mee te geven. Dat gaat Klaassen en Gudelj niet lukken he.

A propos Gudelj: ik heb niet de illusie dat ie uit de basis verdwijnt. Wel dat Bosz 'm zegt dat ie zich niet meer met spelhervattingen bemoeit. Ziyech legt ze panklaar neer, een rustende bal getrapt door Gudelj is het begin van de omschakeling voor de tegenstander.
Ondanks WILLEM II, wat vond je van Schöne voor de verdediging ? ...

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9101
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Ajax - Willem II 21-9-2016

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » do sep 22, 2016 12:16 pm

Bert schreef:
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Wat is nu eigenlijk je punt; dat de ploeg die tegen Heracles speelde, ook wel met iets van 5-0 had gewonnen van dit Willem II? Oh wacht, speelde die laatst niet in de competitie al deze wedstrijd...?
Het punt is wat er staat, Cees. Niet wat jij eraan toevoegt dus.

Willem II was geen graadmeter. Alle spelers van Ajax kunnen leuk ballen zonder druk op de man en de bal (zoals gisteren).
Wacht even hoor. Je meest recente stellingen in dit topic reageren op de opmerking(en) van Wimpey dat het Ajax van gisteravond leuk voetbal op de mat legde en dat we dit elke week willen zien. Jij reageert erop met het ironische idee om tegenstanders elke week te vragen zo veel ruimte weg te geven op het middenveld en dat het er dan wellicht van komt. Als Wimpey dan zegt dat Ajax 1,5 er wel doorheen voetbalde, iets wat Ajax 1 niet lukte, hoefde Ajax 1,5 er gisteravond ineens niet doorheen te voetballen, wamt Willem II ging zo aan de kant. Ik vat dit op (en dat is bezwaarlijk anders op te vatten) alsof er voor jou dan geen enkel verschil is wat op het veld staat, Ajax 1 of Ajax 1,5. Een in mijn ogen onjuiste aanname, die bewezen wordt door de Ajax - Willem II in de competitie. Maar dan geef jij aan dat dit je punt helemaal niet was, om vervolgens te posten dat alle spelers van Ajax leuk kunnen ballen zonder druk op de man en de bal. Dus wederom bezwaarlijk anders op te vatten dan dat het volgens jou niets uitmaakt welk Ajax speelt, 1 of 1,5. En dan geef ik wederom maar weer aan: waarom gebruikt Ajax 1,5 de ruimtes dan zo excellent en wordt het 5-0, terwijl Ajax 1 tegen exact dezelfde tegenstander die zeker in het eerste half uur van de competitiewedstrijd nét zo veel ruimte weggaf, met 1-2 verliest. Lees: het Ajax van gisteravond was een stuk leuker om naar te kijken dan wat ik het hele seizoen tot nu toe gezien heb. Waarmee de cirkel rond is, want dat was ook de opmerking van Wimpey.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23231
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Ajax - Willem II 21-9-2016

Bericht door Cruijff » do sep 22, 2016 12:18 pm

999 schreef:
Die Traoré is niet jou favoriet hé Cruijff .. Als je niet mee neemt dat het wel een heel slappe pot was w.b. Willem II maak je een fout.Mag, want dat is jou mening. Mijn mening is deze

Lang geleden, ondanks de slappe tegenstand van Willem II, dat ik zo'n leuke pot van AJAX heb gezien
Nee, moet ik inderdaad erkennen dat Traoré niet mijn favoriet is. Hoewel ik hem goede dingen heb zien doen toen hij onder Bosz bij Vitesse rondliep, heb ik van het begin af aan een heel slechte gevoel bij Traoré.

1. Hij is een huurling, hij komt hier met in gedachten wat bewijsdrang aan Chelsea, toont die bewijsdrang nog niet op de juiste manier in het belang van Ajax.
2. Ik vind 'karma' een beetje een gay modewoord, maar ik heb vanaf het begin een slecht gevoel bij het 'karma' van Traoré. Zijn uitstraling is gewoon heel slecht, die van Dolberg juist goed. Dolberg heeft veelal goede dingen gedaan in Ajax shirt, Traoré nog vrijwel geen goede dingen.
3. Traoré is een aankoop / huurling / beschermeling van Bosz. Als hij ongelooflijk kut speelt, staat hij helaas de volgende competitieronde of volgende Europese wedstrijd gewoon weer in de basis. :blush.gif:


Ben het met je eens dat Willem II een slappe tegenstander is die gisteravond de rode loper uitrolde. Maar in de competitiewedstrijd begon Willem II ook extreem slap in de Arena. Toen kreeg de beoogde basis van Ajax het voor elkaar om de wedstrijd nog geheel te verkloten. :blush.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23231
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Ajax - Willem II 21-9-2016

Bericht door Cruijff » do sep 22, 2016 12:24 pm

http://www.soccernews.nl/news/368326/Aj ... astisch%22

Abdelhak Nouri zag op woensdagavond een droom in vervulling gaan. Voor het eerst mocht de aanvaller in actie komen in de hoofdmacht van de Amsterdammers en dat beviel hem enorm. Na afloop wist de debutant niet hoe snel hij zijn familie op moest zoeken.

Abdelhak Nouri zag op woensdagavond een droom in vervulling gaan. Voor het eerst mocht de aanvaller in actie komen in de hoofdmacht van de Amsterdammers en dat beviel hem enorm. Na afloop wist de debutant niet hoe snel hij zijn familie op moest zoeken.

"Ik ga nu eerst naar mijn vader in het spelershome en dan snel naar mijn moeder", vertelde Nouri tegenover De Telegraaf. Die laatstgenoemde kon er niet bij zijn in de Amsterdam ArenA. "Ze moest thuis op vier jonge zusjes van me passen, maar heeft vast wel gekeken."

"Het was fantastisch. Het leek wel of iedereen ging juichen toen ik mocht warmlopen. Dat gevoel zal ik nooit vergeten", aldus de woorden van de trotse negentienjarige Nouri.

Filmpje met Nouri. :biggthumpup.gif:

https://www.youtube.com/watch?v=jmCMhQbgoY8

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Ajax - Willem II 21-9-2016

Bericht door Bert » do sep 22, 2016 12:43 pm

Cees, ik zit op m'n werk dus ik ga niet punt voor punt op je reageren. Maar het feit dat jij geen andere betekenis aan mijn uitspraken kunt geven dan je er zelf van maakt betekent niet dat ik dat niet kan. En dat was natuurlijk het hele 'punt' van mijn post: overbrengen wat ik vind. Wat ik vind is dus wat er staat, niets meer en niets minder.
Laatst gewijzigd door Bert op do sep 22, 2016 12:44 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23231
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Ajax - Willem II 21-9-2016

Bericht door Cruijff » do sep 22, 2016 12:43 pm

En hier het interview bij FOX Sports:

Nouri: Het gevoel is niet te beschrijven

https://www.youtube.com/watch?v=DQP62NJnEJg

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9101
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Ajax - Willem II 21-9-2016

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » do sep 22, 2016 12:52 pm

Bert schreef:Cees, ik zit op m'n werk dus ik ga niet punt voor punt op je reageren. Maar het feit dat jij geen andere betekenis aan mijn uitspraken kunt geven dan je er zelf van maakt betekent niet dat ik dat niet kan. En dat was natuurlijk het hele 'punt' van mijn post: overbrengen wat ik vind. Wat ik vind is dus wat er staat, niets meer en niets minder.
Als je post(s) kennelijk niet in de context van een reactie om iemand anders moet(en) worden gelezen, is het wellicht een idee om dat beter te ventileren...?

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23231
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Ajax - Willem II 21-9-2016

Bericht door Cruijff » do sep 22, 2016 12:54 pm

Bert(je) is een beetje te erg in zijn eigen gelijk gaan geloven. Hij duldt nu geen tegenspraak meer, Cees. (Overigens praat hij nog steeds regelmatig Thomas na als ik bepaalde rapporten doorlees...) :smallgrin.gif:

De Ligt bij FOX Sports: 'Ik heb me wel vermaakt'

https://www.youtube.com/watch?v=-Zvp-ZyZUUc

:biggthumpup.gif: :biggthumpup.gif:

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Ajax - Willem II 21-9-2016

Bericht door Bert » do sep 22, 2016 1:23 pm

Cees, je verzint een betekenis bij mijn uitspraken die ik er zelf niet aan geef. Dat proces speelt zich in jouw hoofd af, niet in mijn post.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9101
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Ajax - Willem II 21-9-2016

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » do sep 22, 2016 2:20 pm

Bert schreef:Cees, je verzint een betekenis bij mijn uitspraken die ik er zelf niet aan geef. Dat proces speelt zich in jouw hoofd af, niet in mijn post.
Dan hoop ik dat je na je werk van de Olympus wilt afdalen en deze eenvoudige sterveling wilt uitleggen waar je dan op doelde. Ik overweeg daarna je voeten te kussen!

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - Willem II 21-9-2016

Bericht door Mano » do sep 22, 2016 2:27 pm

Wat vonden we van de rol van Schöne?

Zorgde hij voor de balans of zakt hij door het ijs tegen sterkere tegenstanders?
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23231
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Ajax - Willem II 21-9-2016

Bericht door Cruijff » do sep 22, 2016 3:30 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
Bert schreef:Cees, je verzint een betekenis bij mijn uitspraken die ik er zelf niet aan geef. Dat proces speelt zich in jouw hoofd af, niet in mijn post.
Dan hoop ik dat je na je werk van de Olympus wilt afdalen en deze eenvoudige sterveling wilt uitleggen waar je dan op doelde. Ik overweeg daarna je voeten te kussen!
:biggrin.gif:

:biggthumpup.gif: :biggthumpup.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23231
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Ajax - Willem II 21-9-2016

Bericht door Cruijff » do sep 22, 2016 3:33 pm

Mano schreef:Wat vonden we van de rol van Schöne?

Zorgde hij voor de balans of zakt hij door het ijs tegen sterkere tegenstanders?
Volgens mij zakt hij juist niet door het ijs tegen sterkere tegenstanders. Herinneren we ons in de Champions League de 3-1 zege op Manchester City nog? Lijkt al heel veel jaren geleden, maar het was één van de weinige keren dat Schöne gewoon op het middenveld mocht spelen en toen speelde hij uitstekend.

Recenter was Ajax - PSG, 1-1. Qua veldspel deed Ajax eigenlijk niet onder voor die extreem duurbetaalde multi miljonairs. We kregen alleen vrijwel geen kansen. Bij een 0-1 achterstand kreeg Ajax een vrije trap, Schöne gaat achter de bal staan en maakt 1-1. Slechts een paar minuten later kreeg Ajax weer een vrije trap en die poeierde Schöne zo hard tegen de paal dat de bal bijna via de rug van de keeper nog in het doel verdween.

Hadden we bijna met 2-1 gewonnen van Zlatan en zijn team!

Plaats reactie