FK Rostov - Ajax 24-08-2016

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
SylvievdVaart
Berichten: 13218
Lid geworden op: do sep 30, 2004 2:28 pm
Locatie: Wollukje ❤

Re: FK Rostov - Ajax 24-08-2016

Bericht door SylvievdVaart » wo aug 24, 2016 9:41 pm

Thijs schreef:Godverdomme, wat een zwarte dagen zijn dit. Fuck die Europese uitwedstrijden joh, waarom geef ik daar al m'n geld aan uit als je deze stront terugkrijgt. Ze zoeken het maar uit joh.
Respect voor je! Gelukkig hoef je niet meer dit seizoen :-(
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

Gebruikersavatar
Rednose
Berichten: 1320
Lid geworden op: za sep 20, 2003 5:26 pm
Locatie: Amsterdam

Re: FK Rostov - Ajax 24-08-2016

Bericht door Rednose » wo aug 24, 2016 9:44 pm

Nou, dat was het dan weer.
Ik moet nog even bijkomen geloof ik......dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Waar moet de schoonmaak beginnen.....dit geloof je toch niet?
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: FK Rostov - Ajax 24-08-2016

Bericht door Giacomo Puccini » wo aug 24, 2016 9:45 pm

Het enige wat ik Bosz verwijt is dat hij Dolberg niet vanaf het begin in de spits posteerde met Traore aan de zijkant; tegen Willem II was dit al een blunder, onbegrijpelijk dat het vandaag weer eerst fout moest gaan voor dit werd rechtgezet.
Ajax!

Alexander
Berichten: 8574
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: FK Rostov - Ajax 24-08-2016

Bericht door Alexander » wo aug 24, 2016 9:46 pm

Ik heb Dolberg in 20 minuten meer goed zien doen dan Traore in 3 wedstrijden.

Dit was 1 van de zwakste Ajax wedstrijden ooit. Maar het probleem zit niet in het elftal. Het probleem zit 'm aan de top. Het wordt tijd dat de directie oprot, en de RVC ook. Het is de hoogste tijd voor de grote schoonmaak.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: FK Rostov - Ajax 24-08-2016

Bericht door Giacomo Puccini » wo aug 24, 2016 9:51 pm

Alexander schreef:Ik heb Dolberg in 20 minuten meer goed zien doen dan Traore in 3 wedstrijden.

Dit was 1 van de zwakste Ajax wedstrijden ooit. Maar het probleem zit niet in het elftal. Het probleem zit 'm aan de top. Het wordt tijd dat de directie oprot, en de RVC ook. Het is de hoogste tijd voor de grote schoonmaak.
Juist!

Dolberg is een echte spits, loopactie uit het boekje voorafgaand aan de penal.

Traore is een uitstekende speler, maar laat hem lekker van de zijkant komen, daar brengt hij 100x meer dan AEG en Younes.

De top moet er inderdaad uit. Wegwezen. Jaren aangekloot, geld op de bank, een jeugdelftal op het veld. Kan zo niet langer!
Ajax!

Gebruikersavatar
Rednose
Berichten: 1320
Lid geworden op: za sep 20, 2003 5:26 pm
Locatie: Amsterdam

Re: FK Rostov - Ajax 24-08-2016

Bericht door Rednose » wo aug 24, 2016 9:53 pm

Alexander schreef:Ik heb Dolberg in 20 minuten meer goed zien doen dan Traore in 3 wedstrijden.

Dit was 1 van de zwakste Ajax wedstrijden ooit. Maar het probleem zit niet in het elftal. Het probleem zit 'm aan de top. Het wordt tijd dat de directie oprot, en de RVC ook. Het is de hoogste tijd voor de grote schoonmaak.
Sinds wanneer voetbalt de RVC?
Laten we wel wezen, met deze selectie hoor je het gewoon beter te doen, punt.
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!

Alexander
Berichten: 8574
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: FK Rostov - Ajax 24-08-2016

Bericht door Alexander » wo aug 24, 2016 9:57 pm

Het is al te lang dramatisch. Het zit verkeert in de top.

(En ja, natuurlijk gaat het niks worden met Bosz. Past niet bij Ajax)

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: FK Rostov - Ajax 24-08-2016

Bericht door Giacomo Puccini » wo aug 24, 2016 9:58 pm

Rednose schreef:
Alexander schreef:Ik heb Dolberg in 20 minuten meer goed zien doen dan Traore in 3 wedstrijden.

Dit was 1 van de zwakste Ajax wedstrijden ooit. Maar het probleem zit niet in het elftal. Het probleem zit 'm aan de top. Het wordt tijd dat de directie oprot, en de RVC ook. Het is de hoogste tijd voor de grote schoonmaak.
Sinds wanneer voetbalt de RVC?
Laten we wel wezen, met deze selectie hoor je het gewoon beter te doen, punt.
Dat riepen ze na De Graafschap-Ajax ook.
Ajax!

Mano
Berichten: 15193
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: FK Rostov - Ajax 24-08-2016

Bericht door Mano » wo aug 24, 2016 9:58 pm

Bosz heeft een speelstijl dat eist een 8 of hoger van de spelers. Deze spelers zijn niet goed genoeg daarvoor en kunnen niet meer leveren dan een 7 op een goeie dag.

Als tegenstander Ajax in zijn spel laat komen, lijkt het nog wat (die 7) maar zodra ze het ontregelen, zakt het in elkaar naar de 4 of 5 die ze echt zijn. In combi met een behoudende speelstijl zoals FdB had, hield je de 0 en had je 0 kansen.
een hele vervelende en saaie pot. Je ging er dan ook uit maar met een 0-0 of 0-1

In combi met een gedurfde speelstijl, ga je volledig op je bek. Zie hier.

Je kan Bosz dumpen, of behoudender gaan spelen maar je kan ook de selectie gaan upgraden.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
MHF
Berichten: 1395
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:03 pm

Re: FK Rostov - Ajax 24-08-2016

Bericht door MHF » wo aug 24, 2016 10:00 pm

Duke schreef:
Ajaciedjuh schreef:
Duke schreef:Wel 35 mensen die dit topic bezoeken, dat is tenminste iets! :biggrin.gif:
Ajaxtalk nog nooit zo springlevend geweest. :headbang.gif:

Tenminste iets nog wat leeft...... Ons cluppie is minimaal terminaal. :blush.gif:
Allemaal ramptoeristen. En geef ze eens ongelijk....
Niet allemaal ramptoeristen. Deze Ajacied post al jaren niks meer maar leest nog wekelijks mee en deelt in de malaise. Echt klap na klap dit jaar. Cruyff, Graafschap, Willem II, Rostov.... Niet normaal. Ben na 2-0 ook opgehouden met kijken, ben er echt even helemaal klaar mee. Zo ontstellend zwak als het allemaal was. Je zag vanaf het begin al dat het nooit iets ging worden vandaag. Trieste constatering na de afgang afgelopen weekend in 'de wedstrijd van het jaar'...
De ploeg der dapp're Meersche Helden...

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: FK Rostov - Ajax 24-08-2016

Bericht door Ajaciedjuh » wo aug 24, 2016 10:02 pm

Gudelj en Klaassen zeiden sorry tegen supporters. Viergever wilde shirt weggeven. 'Geef maar aan een ander', zei de verkozen fan. #rosaja

:smallgrin.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: FK Rostov - Ajax 24-08-2016

Bericht door Gaizka1985 » wo aug 24, 2016 10:11 pm

Le T. schreef:Bosz is de spelers al een beetje kwijt.
Ik denk dat Bosz resoluut gaat ingrijpen en dat het (voorlopig) einde verhaal is voor Bazoer en El Ghazi.

Als je reëel bent is EL op dit moment een beter podium voor Ajax dan de CL, helaas. Wat mij betreft maakt Bosz dit seizoen af, denk dat hij het wel op de rit gaat krijgen.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13425
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: FK Rostov - Ajax 24-08-2016

Bericht door Arthur » wo aug 24, 2016 10:12 pm

Le T. schreef:Bosz is de spelers al een beetje kwijt.
Ben er ook bang voor. Zijn ideeën kunnen nog zo goed zijn, als de spelers er niet in geloven werkt het gewoon niet.

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: FK Rostov - Ajax 24-08-2016

Bericht door Gaizka1985 » wo aug 24, 2016 10:18 pm

Arthur schreef:
Le T. schreef:Bosz is de spelers al een beetje kwijt.
Ben er ook bang voor. Zijn ideeën kunnen nog zo goed zijn, als de spelers er niet in geloven werkt het gewoon niet.
En daarnaast heeft het tijd en training nodig... Klopp is inmiddels een half jaar actief bij Liverpool, heeft beter materiaal, maar presteer ook nog wisselvallig.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9085
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: FK Rostov - Ajax 24-08-2016

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » wo aug 24, 2016 10:26 pm

Volgens Klaassen "waren we niet scherp". Echt he. Zei hij écht.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: FK Rostov - Ajax 24-08-2016

Bericht door Giacomo Puccini » wo aug 24, 2016 10:50 pm

Arthur schreef:
Le T. schreef:Bosz is de spelers al een beetje kwijt.
Ben er ook bang voor. Zijn ideeën kunnen nog zo goed zijn, als de spelers er niet in geloven werkt het gewoon niet.
Moet de trainer dan zijn eisen bijstellen of moeten spelers die niet meekunnen, vervangen worden door betere spelers?

Als trainer kun je nog zulke goede ideeën hebben, maar spelers die geen mannelijke duels kunnen winnen zijn gewoon ongeschikt voor Champions League niveau. En de stelling dat El Ghazi, Younes, Viergever, Veltman, etc. de capaciteiten niet hebben om duels te winnen tegen spelers in de Champions League, die stelling wil ik hier wel aangaan, want dat lukte vorig seizoen tegen clubs uit de Eredivisie al stelselmatig niet, idem tegen Molde, Fener, etc.

De Boer had er een systeem ingeslepen waarbij spelers uit de duels bleven; dat maskeerde de problemen deels; behalve in de Europa League tegen ploegen die de druk ietsje opvoerden, maar bijvoorbeeld ook tegen 11 Superboeren die de mouwen opstroopten.

Bosz speelt wat meer met open vizier; leuker om naar te kijken; soms wat naïef. Ik heb mijn hoop gevestigd op zijn analyse en aanbevelingen richting de Ajaxtop. De top van Ajax heeft Bosz aangesteld omdat De Boer het niet meer op de rit kreeg en ze wat anders wilden. Nu krijgen ze wat anders en moeten ze durven door te pakken; investeren in spelers die wel de kwaliteiten hebben om kampioen te worden in NL, en een ronde verder te komen in de Europa League.
Ajax!

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13425
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: FK Rostov - Ajax 24-08-2016

Bericht door Arthur » wo aug 24, 2016 10:59 pm

Als Bosz ziet dat deze spelers zijn ideeën niet kunnen uitvoeren dan moet hij om nieuwe spelers vragen en zo lang een makkelijker systeem hanteren om in ieder geval de CL te halen.

Ik denk overigens dat je ook met deze spelers best goed voetbal kan spelen, maar dan zul je wel constant hun handje vast moeten houden. Ik vraag me af of Bosz zo'n coach is.

columbus
Berichten: 5408
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: FK Rostov - Ajax 24-08-2016

Bericht door columbus » wo aug 24, 2016 11:00 pm

Helemaal met je eens, GP. Maar ook nu is Ajax weer te laat, 1 september sluit de markt toch? De top huurt liever net nietjes en dan ook nog eens op posities die niet de absolute prioriteit hebben. Daarnaast wil met een ervaren jongen er bij hebben. Het idee is goed maar dan moet je ze niet uit de goedkoopste categorie halen. Het is treurig gesteld allemaal

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33601
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: FK Rostov - Ajax 24-08-2016

Bericht door zeux » wo aug 24, 2016 11:01 pm

Godsamme. Net thuis. Was uit eten, dus dit 'feest' is fijn aan mij voorbij gegaan.

Zij de spelers even blij dat ze zondag slechts een uitvakje te verduren krijgen. Pas 10 september weer thuis. Dan zal de ergste woede al wel weer geluwd zijn. Berusting is een levenshouding voor een Ajax-fan geworden.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

GangstaRiB
Berichten: 16874
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: FK Rostov - Ajax 24-08-2016

Bericht door GangstaRiB » wo aug 24, 2016 11:05 pm

Heb niks gezien want ben op vakantie. De uitslag bekijkend en de commentaren hier ligt de grootste schuld bij de spelers doe niet het vereiste niveau hebben. Systeem of taktiek zorgen er niet voor dat je niet meer durft te voetballen. En daar heeft iedereen bij dit Ajax last van. Ze durven en kunnen niet zo veel. Een grote rondo lukt nog wel maar als een tegenpartij de beuk erin gooit of gewoonweg niet onder de indruk is dan zakt het kaartenhuis in elkaar. Maar misschien kan Overmars nog wel wat verpatsen, dan weten we zeker waar de prioriteiten liggen.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13425
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: FK Rostov - Ajax 24-08-2016

Bericht door Arthur » wo aug 24, 2016 11:22 pm

Is het niet de taak van de trainer om een systeem te bedenken waar zijn spelers het beste in gedijen? Prima om naar het gebrek aan kwaliteit te wijzen, maar moet Bosz dat maar gewoon blijven negeren en een zelfmoordsysteem blijven hanteren omdat dat wel zou werken als we toppers hadden gehad?

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7913
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: FK Rostov - Ajax 24-08-2016

Bericht door elliquido » wo aug 24, 2016 11:35 pm

Als konijnen die keken in de koplampen.
Simpele passes komen niet aan of werden foutief gegeven.
Slappe hap.
En dat gelul van jeugd wil ik niet horen. Deze gasten spelen al een paar jaar op dit niveau.

Om je kapot te schamen. Meisjes voetbal. Ballerina's. Verstoppertje voor volwassenen. Bij muiterij wrs er toch gekielhaald ?
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34430
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: FK Rostov - Ajax 24-08-2016

Bericht door Ramona » do aug 25, 2016 6:08 am

Meisjesvoetbal vind ik beledigend voor de wel gedreven dames...
...maar sjezus, god gloeiende nakende juuu! Wat een ongelooflijk slappe hap en trieste wanvertoning!

:1evil.gif: :frusty.gif: :tranen.gif:

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: FK Rostov - Ajax 24-08-2016

Bericht door InnerHarbour » do aug 25, 2016 6:33 am

En Rishi, afspraak gemaakt? :hypocrite.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11435
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: FK Rostov - Ajax 24-08-2016

Bericht door Toppie » do aug 25, 2016 6:34 am

Ik krijg steeds meer heimwee naar het seizoen van Jol met Pantelic en Suarez toen speelde we echt 10x beter maar voor alle Jol haters kijk even op YT toen was het kwa spelpositie 10x spectaculairder dan het zooitje van de laatste jaren. Ik ben bang dat we terug gaan naar de begin jaren 2000 :1evil.gif: :blush.gif:

Plaats reactie