Ajax - FC Twente 01-05-2016
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Ajax - FC Twente 01-05-2016
Ik zag die Cerny nog een bal meenemen in de loop en terugleggen waarvan ik dacht, moet die jongen niet vaker een kans in 1 krijgen?
YNWA
InnerHarbour schreef:Ik zag die Cerny nog een bal meenemen in de loop en terugleggen waarvan ik dacht, moet die jongen niet vaker een kans in 1 krijgen?
Precies wat ik dacht....
Die AEG zal zich wel geërgerd hebben, heb AEG al tijden niet meer goed zien spelen.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Wat een spanning en ontlading zo'n wedstrijd.....
Als men volgende week wint, is dit kampioenschap harder bevochten dan de laatste 3.
Die keren werd je door PSV in het zadel geholpen doordat men steeds tweede seizoenshelft lag te slapen.
Ondanks het hapert, sputtert en vaak niet aan te gluren was, trek je hem dan toch over de streep. Dat is wel klasse.
neemt niet weg, dat er echt nog een hoop beter moet. Voor de CL is deze groep niet rijp.
Als men volgende week wint, is dit kampioenschap harder bevochten dan de laatste 3.
Die keren werd je door PSV in het zadel geholpen doordat men steeds tweede seizoenshelft lag te slapen.
Ondanks het hapert, sputtert en vaak niet aan te gluren was, trek je hem dan toch over de streep. Dat is wel klasse.
neemt niet weg, dat er echt nog een hoop beter moet. Voor de CL is deze groep niet rijp.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Een aantal dingen vond ik erg leuk, goal van Cerny en de reddingen van Cillessen bijvoorbeeld en de terugkeer van Kenny en Jaro. Sfeer in het stadion leek een stuk minder maar het kan ook zijn dat de TV zender de microfoon zacht had staan. Mooie zege ook die 4-0. Geflatteerd natturlijk maar dat mag de pret niet drukken.