FC Groningen - Ajax 14-02-2016
Moderator: mods
Re: FC Groningen - Ajax 14-02-2016
Gezien zijn prestaties zou ik er als ik trainer was voor kiezen om een speler van Jong Ajax door te schuiven. Het is geen incident meer en met een toch al verzwakte defensie kun je dit er niet bij hebben.
Stel dan een jongen als Owusu maar een keer op aan de zijkant. Ik neem tenminste aan dat Veltman nu terug naar het centrum gaat.
Stel dan een jongen als Owusu maar een keer op aan de zijkant. Ik neem tenminste aan dat Veltman nu terug naar het centrum gaat.
Nil volentibus arduum
- Cluijffert
Ik weet niet of FdB nu een slechte coach is of ondersteunt door een op dat gebied weinig capabele organisatie geen kijk heeft op talent.
Op enkele posities houdt bij Ajax de kwaliteit niet over namelijk. Daar gaat een nieuwe roerganger niets aan kunnen veranderen, buiten voor die posities betere spelers selecteren/kopen.
Op enkele posities houdt bij Ajax de kwaliteit niet over namelijk. Daar gaat een nieuwe roerganger niets aan kunnen veranderen, buiten voor die posities betere spelers selecteren/kopen.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Zag nu in de samenvatting het hakje in blessure van van Rijn.. Mijn god en dan zijn reactie..Khraa schreef:Van Rhijn is wel heel erg slecht geworden.....
Komt vervolgens ook de 1-2 uit..
Nee over en uit..
Weer op zoek naar een Interim coach..
-
Hij is allesbehalve over en uit want we hebben tegen Excelsior welgeteld 4 verdedigers. Je moet er niet aan denken dat er nog eentje geblesseerd raakt komende week.
Tegen Excelsior kunnen we toch wel met 3 verdedigers af en bazoer op 4. Kom op nou.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Pff en op de toekomst loopt niks beter dan van Rijn ?.. Hoorn zal voor 1 wedstrijd geschorst zijnWie kent Cees de Wolf nog? schreef:Hij is allesbehalve over en uit want we hebben tegen Excelsior welgeteld 4 verdedigers. Je moet er niet aan denken dat er nog eentje geblesseerd raakt komende week.
Weer op zoek naar een Interim coach..
hier overschat je de denkcapaciteit van een voetballer.Marillion schreef: Wat Van Rhijn betreft. Demotivatie kan ik me haast niet voorstellen. Hij speelt namelijk ook voor het vervolg van zijn loopbaan. Welke club gaat hem een aanbieding doen als hij zo staat te spelen?
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!