Volgens dit artikel verdiende Luukie 1.4m bij PSV...misschien dit jaar wat meer..
http://www.bndestem.nl/sport/nac/anouar ... -1.4717032
Feyenoord - Ajax 08-11-2015
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Feyenoord - Ajax 08-11-2015
Op het moment dat ze zeggen dat Delay 5 miljoen per jaar krijgt geloof ik er gelijk geen pest meer van.
YNWA
Als dat lijstje klopt pak ik NU m'n voetbalschoenen en neem ik het eerste vliegtuig naar Istanbul. 

Nil volentibus arduum
Ik geloof er allemaal niks van, Kuyt speelt daar gewoon omdat hij van het Legioen houdt...Cruijff schreef:Bovendien is de 700k van Kuijt netto, Feyenoord draait voor de stevige som belasting die je dokt om op de 700.000 euro uit te komen op.

objectief gezien een prima aankoop natuurlijk
Topschutter in de eredivisie, diverse assist en belangrijk in het veld. Tevens een held voor de supporters.
Topschutter in de eredivisie, diverse assist en belangrijk in het veld. Tevens een held voor de supporters.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Ook de gozer die de nederlaag tegen PSV inleidde (mannetje laten lopen bij tegentreffer, Dirk was moe) en tegen Ado en bij Roda uit geen ene knikker raakte wat ze al 8 punten kostte waardoor ze nog steeds een duidelijke achterstand op Ajax hebben van 3 punten en een heel stevig doelsaldo.elliquido schreef:Topschutter in de eredivisie, diverse assist en belangrijk in het veld. Tevens een held voor de supporters.
Als hij nog een paar dergelijke off-days heeft zal men die punten aan het einde van de rit wellicht net tekort komen.