Heracles - Ajax 17 oktober 19:45
Moderator: mods
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Re: Heracles - Ajax 17 oktober 19:45
Jeetje die meer kan en moet is Klaassen.... Ajax zakt heel heel ver terug
Weer op zoek naar een Interim coach..
Klaassen vandaag wel één van zijn betere wedstrijden van de laatste tijd hoor.
Sjezus Fischer, die mag er wel in. Als Heracles er nu nog eentje scoort wordt het een ellendige slotfase. Al lijkt het er veel eerder op dat Ajax de 3e erin prikt.
Sjezus Fischer, die mag er wel in. Als Heracles er nu nog eentje scoort wordt het een ellendige slotfase. Al lijkt het er veel eerder op dat Ajax de 3e erin prikt.
- Ajaciedjuh
MOTM: Veltman.
Goede overwinning.
Goede overwinning.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Twijfelde je aan een '3'tje?mattie schreef:in mijn toto hier een "2"ingevuld.. Normaliter moet Ajax daar kunnen winnen. Gezien het verleden en de kwaliteiten van de spelers invidueel. Echter Heracles thuis met hun winnaars flow in de thuis wedstrijden en niks te verliezen hebben, vrees ik het ergste.
Je had beter een '3'tje bij psv-excelsior kunnen invullen..!

Rommelige wedstrijd tegen een opgefokt Heracles. De punten zijn mooi meegenomen, maar het spel is nog steeds niet best. Vooral de opbouw is om te janken. De afstand tussen onze cv's en het middenveld is veel te groot. Hierdoor krijg je nooit combinatievoetbal. Wanneer wordt er nou eens een 3e man ingespeeld? Heb het wederom niet gezien. De kansen ontstonden uit een lange rush van bazoer, wat lange ballen die goed vielen en door heel slecht verdedigen van Heracles. Als je toch ziet hoeveel ruimte El ghazi krijgt bij de 0-1 om de bal aan te nemen.. Deze overwinning zegt me dus niks. Enige lichtpuntje was de terugkeer van schone.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Vooraf gezien de zeperd thuis tegen... En het beroerde spel van de afgelopen maanden.. Heracles in goede doen, zeker thuis...Cruijff schreef:Twijfelde je aan een '3'tje?mattie schreef:in mijn toto hier een "2"ingevuld.. Normaliter moet Ajax daar kunnen winnen. Gezien het verleden en de kwaliteiten van de spelers invidueel. Echter Heracles thuis met hun winnaars flow in de thuis wedstrijden en niks te verliezen hebben, vrees ik het ergste.
Je had beter een '3'tje bij psv-excelsior kunnen invullen..!
Maar goed een overwinning aan het begin van een zware periode is altijd lekker.. Maar het voetbal technische dat is een ander verhaal
Weer op zoek naar een Interim coach..
Fijne overwinning in een traditioneel lastige maand. Zou me niet verbazen als AEG voorlopig blijft spitsen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- InnerHarbour
Misschien moet Ajax wel kunstgras in de Arena leggen, de resultaten zijn op die ondergrond niet slecht. 

YNWA
Als ze dat doen zeg ik m'n seizoenkaart op (..........)InnerHarbour schreef:Misschien moet Ajax wel kunstgras in de Arena leggen, de resultaten zijn op die ondergrond niet slecht.

...Wat weinig nut heeft, want mezelf kennende bestel ik dan een week later alsnog een nieuwe.

Gezien hoe dramatisch onze grasmat vanaf 1996 zo'n circa 15 jaar lang is geweest, was de Arena bij uitstek het stadion geweest dat schreeuwde om een kunstgras veld.
Wanneer ze dat nu zouden doen is dat nogal mosterd na de maaltijd. De mat is eindelijk een beetje ok en de kunstgras hype is inmiddels allang voorbij. Kan iemand mij überhaupt maar één club in een serieuze Europese voetbalcompetitie met kunstgras?
Laatst gewijzigd door Cruijff op zo okt 18, 2015 12:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
meh...
België
Sint-Truiden
Denemarken
FC Nordsjælland
Frankrijk
LB Châteauroux
AS Nancy
FC Lorient
Italië
AC Cesena
Novara
Noorwegen
Tromsø IL
Bodø / Glimt
Aalesund FK
Odd Grenland
Portugal
Boavista FC
Rusland
FC Spartak
FC Amkar
Zweden
IF Elfsborg
GIF Sundsvall
IFK Norrköping
Zwitserland
Young Boys
Neuchâtel Xamax
Verenigde Staten
Seattle Sounders FC
New England Revolution
België
Sint-Truiden
Denemarken
FC Nordsjælland
Frankrijk
LB Châteauroux
AS Nancy
FC Lorient
Italië
AC Cesena
Novara
Noorwegen
Tromsø IL
Bodø / Glimt
Aalesund FK
Odd Grenland
Portugal
Boavista FC
Rusland
FC Spartak
FC Amkar
Zweden
IF Elfsborg
GIF Sundsvall
IFK Norrköping
Zwitserland
Young Boys
Neuchâtel Xamax
Verenigde Staten
Seattle Sounders FC
New England Revolution
Je vergeet in Noorwegen Molde nog, WP_LeGeNd. 
Nee maar wat ik bedoel te zeggen is: alleen in landen waar ze vrouwenvoetbal heel serieus nemen en/of waar het koud is zoals in Scandinavië legt men kunstgras velden in hun hoofd stadion.
Dat zie ik ze bij Bayern München of bij de top van Spaanse competitie niet doen. In Engeland al helemaal niet bij de topclubs en zeker ook niet bij de subtoppers die daar nog onder zitten zoals Arsenal en de Spurs.

Nee maar wat ik bedoel te zeggen is: alleen in landen waar ze vrouwenvoetbal heel serieus nemen en/of waar het koud is zoals in Scandinavië legt men kunstgras velden in hun hoofd stadion.
Dat zie ik ze bij Bayern München of bij de top van Spaanse competitie niet doen. In Engeland al helemaal niet bij de topclubs en zeker ook niet bij de subtoppers die daar nog onder zitten zoals Arsenal en de Spurs.