Klopt. Tegelijkertijd zijn ze ook slechts de nummer 7 van de Noorse competitie, loopt er een kerel van 40 jaar in de basis, en eentje die bij Telstar weg komt en ik zie er nog een paar lopen met een baard en een snor.Lionel schreef: Kunnen wel doen alsof dit Molde er niks van kan maar ze winnen toch maar mooi met 1-3 bij Fener..
Molde FK - Ajax, 01-10-2015
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Re: Molde FK - Ajax, 01-10-2015
Een baard of snor is geen diskwalificatie voor een voetballer toch?
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Hadden wij er maar een paar met een goede knevel en boevenbaard , ipv roze schoentjes
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
De omgeving was in ieder geval schitterend! Dat we nooit winnen zijn we inmiddels wel gewend. (Met de groep waarmee ik nu ga zijn we inmiddels al in Barcelona (2x), Glasgow, Milaan, Salzburg, Nicosia, Parijs, Kiev, Wenen en Molde geweest maar we hebben dus nog nooit een winnend Ajax gezien....)
Toch is de Europa League zoveel leuker. Je komt op veel gavere plekken, het is allemaal gewoon wat chiller. Ook rondom een wedstrijd, en zeker de 'kleine' Europese uitwedstrijden. Geen gajes mee, geen politie, geen opgefokt gedrag, gewoon een leuke tijd hebben met je vrienden en genieten van (in dit geval) de natuur.
De Atlantic Road rijden met een flinke stormkracht is wel aan te bevelen trouwens. Houdt het een beetje spannend, zo'n weggetje!
Toch is de Europa League zoveel leuker. Je komt op veel gavere plekken, het is allemaal gewoon wat chiller. Ook rondom een wedstrijd, en zeker de 'kleine' Europese uitwedstrijden. Geen gajes mee, geen politie, geen opgefokt gedrag, gewoon een leuke tijd hebben met je vrienden en genieten van (in dit geval) de natuur.
De Atlantic Road rijden met een flinke stormkracht is wel aan te bevelen trouwens. Houdt het een beetje spannend, zo'n weggetje!
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Hmmz ik hoor het al Thijs. Geen wijven gescoord dus... 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent