Die prietpraat van FdB over hoe goed het team is

Hou toch op man!!! je bent niet meer geloofwaardig!! Dit Ajax is gewoon om te janken...
Moderator: mods
Je hebt weinig geduld met FdB.Laudrup schreef:Gooi jezelf weg Frank.
Daar ben ik ook bang voor. Dat Kishna aftaait, bedoel ik.Jöhnk schreef:Mooi verhaal wimpey, maar wie gaat er weg? Kishna natuurlijk. Het brandhout zal blijven.
De bal ging ook nog een paar keer breed en een keer terug voordat het van die vermeende overtreding tot die kans kwam, dus het verband leek me nogal zwak. Maar laten we niet doen alsof het iets nieuws is dat De Boer het nogal positief ziet als het slecht gaat.Zuidema schreef:En FdB kankert uitgebreid op die vermeende overtreding op Bazoer. Waarna Willem II volgens hem gemakkelijk kan oversteken, omdat Bazoer niet meer op het middenveld staat. Dat zal best, maar wie neemt dan zijn positie over? Waar is dan de organisatie?
Eens, maar zie je het gebeuren?wimpey schreef: Deze zomer 'gewoon' spijkers met koppen slaan. If in doubt: out.
Nee. Overmars is te beperkt om z'n winkel op orde te krijgen. Gevalletje opzouten dus.brigade zuid schreef:Eens, maar zie je het gebeuren?wimpey schreef: Deze zomer 'gewoon' spijkers met koppen slaan. If in doubt: out.
Wat voor hoop? Deze ronde overleven lijkt mij het maximaal haalbare, dan komen al de tegenstanders die een maatje te groot zijn voor (dit) Ajax.Mano schreef:Netjes dat FdB de jongens niet tot bot af fikt en een gentleman blijft, maar zijn geloofwaardigheid gaat er wel aan.
Dit Seizoen is klaar. Heb nog een beetje hoop op de Europaleague, niet gebaseerd op het spel maar op pure Ajax-hoop.
als dat klaar is, kan ik een lange zomer tegemoet zien Maart --> Juli
als er dan geen versterkingen komen, die NIET uit de jeugd komen, is het pek en veren!!
JC en tijden ja spaande tijden , die flapdrol denkt elke keer dat de jaren 70 en 80 terugkeren. Dat Geldt ook voor de zgn revolutie Jeugd alleen dan ga je nergens heen ben bang dat dit lang gaat duren.El Clavo schreef:Ik word echt doodmoe van die 'columns' van Cruijff trouwens. Tijden zijn veranderd Johan.
Copy paste de column even ajb.El Clavo schreef:Ik word echt doodmoe van die 'columns' van Cruijff trouwens. Tijden zijn veranderd Johan.
Omdat het de minst slechte optie is. Zaak is wel om daar kwaliteit bij te halen en Klaassen op zijn kracht te benutten als rechtshalf.Lionel schreef:Frank maakt er ook een zooi van, Wimpey. Waarom Klaassen op 6?
En dat heeft niets met tactiek, veldbezetting, positiespel te maken?wimpey schreef:Zijn enkel open deuren die Cruijff weer eens in trapt. Een ieder die Ajax op de voet volgt ziet waar de problemen liggen.
Gisteren die 1-1: de as is vrijwel volledig onbezet. De niet-fitte Klaassen als VM deelt in de malaise. De as zet geen enkele voorwaartse druk.
Dit is echt een flutelftal, vooral het achterste deel + VM. Het lijkt wel een wassen beelden museum. Achterin is het niveau Cambuur met al die lekker aankopen.
Hier terug te vinden.Cruijff schreef:Copy paste de column even ajb.El Clavo schreef:Ik word echt doodmoe van die 'columns' van Cruijff trouwens. Tijden zijn veranderd Johan.