Ajax - FC APOEL 10-12-2014

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Ajax - FC APOEL 10-12-2014

Bericht door Thijs » zo dec 07, 2014 12:48 pm

Woensdag een echte ouderwetse do or die-wedstrijd. Verlies is de hel, een gelijkspel of overwinning is uitstekend. Daar gaat het om! Het liefst natuurlijk een overwinning, ook omdat ik het eigenlijk niet vind kunnen dat Ajax geen enkel groepsduel wint in de poule. Lezen we na de wedstrijd zeker weer allemaal van die twitter-lulletjes die dan een 'leuk statistiekje' hebben dat zoiets nog nooit is voorgekomen ofzo. Rot op zeg.

Het wordt ook ongetwijfeld een leipe bende, want die Cyprioten komen met duizenden deze kant op. 2600 man in het uitvak, en er zijn berichten dat vele APOEL-fans kaarten hebben gekocht voor de thuisvakken. In principe zonde van hun (cq ons :hypocrite.gif: ) geld, want ze komen er toch niet in en mogen lekker in de vanzz gaan kijken.

Goed voetbal kan me woensdag even niet schelen, er telt nu maar één ding: overwinteren in Europa! :ajax.gif:

AJAX!
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Ajax - FC APOEL 10-12-2014

Bericht door Giacomo Puccini » zo dec 07, 2014 1:20 pm

Als Zivkovic zorgt dat hij de rest van de week op tijd komt dan neem ik aan dat hij tegen Apoel bij de selectie zit. En misschien dus wel zijn eerste officiële minuten in Ajax 1 zal gaan maken.
Ajax!

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9128
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Ajax - FC APOEL 10-12-2014

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo dec 07, 2014 4:31 pm

Ajax moét door, al was het maar om de egoïstische motieven van uw Weekend Cees; als we uitgeschakeld worden ben ik volgend jaar mijn EU-aankoop privilege kwijt... Bij plaatsing voor de EL ga ik alles op alles zetten in februari naar de uitwedstrijd te gaan!

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Ajax - FC APOEL 10-12-2014

Bericht door beelzebub » di dec 09, 2014 12:37 pm

Het Parool maakt van twee x 'vermoedelijk' een vette Telegraafkop. Daaronder het verhaal zoals op de Ajaxsite.
http://www.parool.nl

Oud-Ajacied vermoedt doping en omkoping op Cyprus
09-12-14 11:08 uur

Een dag voor de confrontatie met APOEL Nicosia in de Champions League publiceert Ajax een pikant artikel op zijn clubwebsite. Oud-speler Robin Muller van Moppes vertelt daarin dat hij vermoedelijk doping kreeg toegediend toen hij op Cyprus voetbalde. Ook denkt hij dat zijn medespelers werden omgekocht..

Muller van Moppes speelde tussen 2008 en 2010 voor Onisilos Sotira op Cyprus. Voor zijn debuutwedstrijd kreeg hij van de conditietrainer wat gekleurde tabletjes aangereikt, vertelt hij. ,,Ik vertrouwde het niet helemaal, maar ik dacht: het zal wel goed zijn'', vertelt de 30-jarige Amsterdammer. ,,Het was mijn eerste wedstrijd en ik wilde mij van mijn beste kant laten zien. Ik was al gespannen en we speelden tegen één van de betere teams van die competitie. Je wist dat er een tandje bij moest om optimaal te kunnen presteren. Ik vond het op dat moment niet eng om die pilletjes aan te pakken, maar helemaal gerust was ik natuurlijk niet.''.

,,Ik weet niet of het doping is geweest, maar ik vermoed van wel. Ik voelde vrij snel dat er een stimulerend effect vanuit ging', herinnert Muller van Moppes zich. ,,Ik voelde mij energiek en sterk. Wat het allemaal met mijn lijf had gedaan, merkte ik toen ze anderhalf uur na de wedstrijd waren uitgewerkt. Ik had moeite om na de busreis op te staan. Het was of mijn lijf was gecrasht. De vermoeidheid sloeg ook tien keer zo hard toe. Ik heb ze nooit meer genomen. Bewijzen kan ik het niet, maar het zou mij niet verbazen als er een middel in zat dat op de lijst van verboden middelen staat. Ik sta er niet meer van te kijken als er dopingverhalen in het voetbal opduiken, zoals een maand of vijf geleden bij Spakenburg. Waarom zou dat alleen bij wielrennen of atletiek zijn? Ik denk ook zeker dat het in voetbal gebeurt.".

Omkoping
Muller van Moppes maakte op Cyprus ook een vermoedelijk geval van omkoping mee. ,,Eén van de laatste competitiewedstrijden moesten wij ons nog veilig spelen. De voorzitter had een premie uitgeloofd als we zouden winnen. We kwamen op 1-0 en ik zette ons team met een schitterende goal op 2-0. Toen was het rust. Voor de wedstrijd had ik al geblindeerde Hummers het terrein zien oprijden, waar echt van die onderwereldfiguren uitstapten. In de kleedkamer keek ik eens om mij heen en miste de linksback en de keeper. Kwamen ze vijf minuten later binnen. 'Wat apart', dacht ik nog.''

,,Je raadt het al. Na tien minuten in de tweede helft was er een verkeerde terugspeelbal van de linksback en een kwartier later stond de keeper bij een afstandsschot 'op het verkeerde been.' Ook had de scheidsrechter nog een dubieuze beslissing. Om een lang verhaal kort te maken, ze waren in de rust omgekocht. Dit was geen losstaande gebeurtenis. Het frappante is dat, omdat sommige Cypriotische voetballers zo matig zijn, ik me soms afvroeg of ze écht zo slecht waren of dat ze waren omgekocht.".
http://www.ajax.nl
'Cyprus was een groot avontuur'
09 december 2014

Ajax treft woensdagavond in de allesbepalende wedstrijd om plaatsing voor de UEFA Europa League APOEL Nicosia uit Cyprus. Oud-Ajacied Robin Muller van Moppes voetbalde in het verleden op het Griekse eiland. Het werden twee seizoenen om nooit te vergeten.

Acht jaar was Muller van Moppes pas toen hij zijn eerste stappen op de Toekomst zette. De inmiddels dertigjarige Amsterdammer was er één van de lichting Johnny Heitinga en Wesley Sneijder. Zij braken internationaal door, terwijl Muller van Moppes - vooral wegens diverse blessures - bleef steken in de marge van het betaald voetbal.

Na drie jaar Jong Ajax was er voor de blessuregevoelige, destijds negentienjarige middenvelder geen doorstroommogelijkheid naar Ajax 1. Hij vertrok naar Oostende. Muller van Moppes hoopte zich via het Belgische voetbal alsnog in Nederland in de kijker te spelen. Dat plan kon na twee jaar de prullenbak in en zijn zaakwaarnemer, die de voorzitter van het Cypriotische Onisilos Sotira kende, wees hem op de mogelijkheid naar Cyprus te verkassen. Na een periode van wikken en wegen ging de Amsterdammer de uitdaging aan. Nu, vier jaar later kijkt hij terug op die - laten we het zo zeggen - ‘bijzondere’ tijd.

De middenvelder kwam terecht bij Onisilos Sotira, in het zuidoosten van Cyprus: ,,Ik kwam daar eind juli, begin augustus met één doel. Misschien een jaartje bij Onisilos Sotira in de tweede divisie spelen, veel minuten maken en mezelf verder ontwikkelen om vervolgens een stap hogerop te maken. Dat was de insteek, maar zover kwam het niet. Ik liep weer regelmatig tegen blessures aan en kon daardoor niet het niveau halen dat nodig zou zijn om in de Eredivisie of in de Griekse competitie te kunnen spelen. Als je er tien tot vijftien inlegt als middenvelder, dan val je op. Dat lukte niet. Na de winterstop kreeg ik een zware knieblessure zodat ik de rest van het seizoen, dat tot april loopt, niet meer kon spelen. Ik voelde er eigenlijk niet zoveel voor het tweede jaar terug te gaan. Ik had nog salaris tegoed en had het niet zo naar mijn zin. Maar ik ben toch weer teruggegaan en probeerde mij het tweede seizoen te herpakken. Dat is op zich wel gelukt, maar ik kon mij niet in de kijker spelen bij een andere club. Omslagpunt was dat ik in april nog drie maanden salaris tegoed had. Dat heb ik nog steeds, maar ze zijn failliet en het is inmiddels verjaard, dus dat geld krijg ik nooit meer.”

Toch is het een ervaring die hij niet had willen missen. ,,Ik ben teruggegaan naar Nederland omdat ik al drie maanden geen salaris had gekregen, geen nieuwe aanbieding op zak had en daarnaast was ook mijn moeder ziek. Ik wilde kijken of ik bij een Topklasser terecht kon. De Eredivisie had ik uit mijn hoofd gezet, want ik was uit de picture geraakt. Ik wilde mij focussen op het afronden van mijn studie en bouwen aan een maatschappelijke carrière. Die twee jaar Cyprus hebben mij ervaringen gebracht en levenslessen. Ik was 24 toen ik daar naartoe ging, je moet jezelf maar zien te redden in een andere cultuur. Het vormt je.''

Muller van Moppes heeft in die twee jaar dingen meegemaakt, die een andere voetballer in zijn hele loopbaan nooit van nabij zal beleven. Zo zijn er twee anekdotes die eruit springen. De ene rond zijn debuut. Natuurlijk gierden de zenuwen hem voor die eerste wedstrijd door de keel. Toen de conditie/krachttrainer de nieuwe Nederlander wat gekleurde tabletjes aanreikte, aarzelde Muller van Moppes enigszins om die aan en in te nemen. ,,Ik vertrouwde het niet helemaal, maar ik dacht: ‘het zal wel goed zijn’. Het was mijn eerste wedstrijd en ik wilde mij van mijn beste kant laten zien. Ik was al gespannen en we speelden tegen één van de betere teams van die competitie. Je wist dat er een tandje bij moest om optimaal te kunnen presteren. Ik vond het op dat moment niet eng om die pilletjes aan te pakken, maar helemaal gerust was ik natuurlijk niet.''

,,Ik weet niet of het doping is geweest, maar ik vermoed van wel. Ik voelde vrij snel dat er een stimulerend effect vanuit ging. Ik voelde mij energiek en sterk. Wat het allemaal met mijn lijf had gedaan, merkte ik toen ze anderhalf uur na de wedstrijd waren uitgewerkt. Ik had moeite om na de busreis op te staan. Het was of mijn lijf was gecrasht. De vermoeidheid sloeg ook tien keer zo hard toe. Ik heb ze nooit meer genomen. Bewijzen kan ik het niet, maar het zou mij niet verbazen als er een middel in zat dat op de lijst van verboden middelen staat. Ik sta er niet meer van te kijken als er dopingverhalen in het voetbal opduiken, zoals een maand of vijf geleden bij Spakenburg. Waarom zou dat alleen bij wielrennen of atletiek zijn? Ik denk ook zeker dat het in voetbal gebeurt."

De andere anekdote heeft prompt te maken met een ander schemergebied in de voetballerij, omkoping. Muller van Moppes: ,,Eén van de laatste competitiewedstrijden moesten wij ons nog veilig spelen. De voorzitter had een premie uitgeloofd als we zouden winnen. We kwamen op 1-0 en ik zette ons team met een schitterende goal op 2-0. Toen was het rust. Voor de wedstrijd had ik al geblindeerde Hummers het terrein zien oprijden, waar echt van die onderwereldfiguren uitstapten. In de kleedkamer keek ik eens om mij heen en miste de linksback en de keeper. Kwamen ze vijf minuten later binnen. ‘Wat apart’, dacht ik nog. Je raadt het al. Na tien minuten in de tweede helft was er een verkeerde terugspeelbal van de linksback en een kwartier later stond de keeper bij een afstandsschot 'op het verkeerde been.' Ook had de scheidsrechter nog een dubieuze beslissing. Om een lang verhaal kort te maken, ze waren in de rust omgekocht. Dit was geen losstaande gebeurtenis. Het frappante is dat, omdat sommige Cypriotische voetballers zo matig zijn, ik me soms afvroeg of ze écht zo slecht waren of dat ze waren omgekocht.”

Mooie dingen waren er ook, al kwamen die vooral na afloop: ,,Want sportief gezien heb ik twee jaar tegen degradatie gevoetbald en dat is ook niet zo geweldig. Terugkijkend was het een pittig proces. Als het niet helemaal lukt zoals je voor ogen had, dan is het zwaar. Maar er zijn wel genoeg momenten geweest waarop ik optimaal heb genoten van het leven.”

Als speler op Cyprus krijg je natuurlijk ook het een en ander mee van de tegenstander van woensdag, APOEL Nicosia: ,,Het verbaast me aan de ene kant wel, maar aan de andere kant toch ook weer niet dat ze zo goed presteren. Ik had niet gedacht dat ze in een poule met Barcelona, PSG en Ajax zo goed tegenstand konden bieden. APOEL is wel de top van Cyprus. Ik dacht dat hun niveau gelijk stond aan de subtop in Nederland, maar je merkt nu dat ze zich in de Champions League toch redelijk goed staande houden. Hun kracht is het collectief, ze vechten en strijden wel voor elkaar. Zijn trots. Ik denk dat dat dé kracht is van die ploegen. Ik vind wel dat Ajax op Cyprus had moeten winnen, de kansen hebben ze daar ook zeker voor gekregen. Woensdagavond vertrouw ik op een goede afloop; in thuiswedstrijden komt er bij Ajax iets los en zeker in Champions League-wedstrijden voetballen ze wat vaker vrijuit.”

Tekst en foto's: Ajax.nl/Monique Janse


Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - FC APOEL 10-12-2014

Bericht door Thijs » di dec 09, 2014 1:52 pm

Zo opzienbarend is dat toch niet? In die landen is dat schering en inslag, lijkt me.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Ajax - FC APOEL 10-12-2014

Bericht door Yopi » di dec 09, 2014 2:04 pm

Komt overal voor, denk ik.

Zivkovic zoals verwacht bij de selectie. Dat verdient die jongen wel.

Lionel
Berichten: 47678
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Ajax - FC APOEL 10-12-2014

Bericht door Lionel » di dec 09, 2014 2:44 pm

Inderdaad. Hopelijk valt hij in.
IK GELOOF!!!!!!

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Ajax - FC APOEL 10-12-2014

Bericht door Alexander » di dec 09, 2014 3:07 pm

Hopelijk niet, want dat houdt in dat we achterstaan.

Lionel
Berichten: 47678
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Ajax - FC APOEL 10-12-2014

Bericht door Lionel » di dec 09, 2014 3:11 pm

Of 4-0 voor..
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11443
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Ajax - FC APOEL 10-12-2014

Bericht door Toppie » di dec 09, 2014 3:13 pm

Wedstrijdselectie Ajax voor APOEL: Zivkovic erbij

9 december 2014 - Ajax.nl

Frank de Boer heeft Richairo Zivkovic opgenomen in de 19-koppige wedstrijdselectie voor het UEFA Champions Leagueduel met APOEL, woensdagavond in de Amsterdam ArenA. Ook Anwar El Ghazi is van de partij.
Uiteindelijk mogen er maar 18 namen op het wedstrijdformulier staan, dus woensdag valt er nog één Ajacied af. Zivkovic, maandag nog twee keer trefzeker voor Jong Ajax, neemt de plek in van de geblesseerde Kolbeinn Sigthórsson.
Ajax Netwerk
Anwar El Ghazi miste de afgelopen twee competitieduels vanwege liesklachten, maar lijkt zoals verwacht weer op tijd fit voor het duel met APOEL. Er staat nog wel een klein vraagteken achter zijn naam, de vraag is hoe de rechtsbuiten reageert op de laatste training.
Ajax Netwerk
Selectie Ajax voor duel met APOEL:
Ajax Netwerk
Van Rhijn
Veltman
Moisander
Van der Hoorn
Klaassen
Kishna
Riedewald
Andersen
Milik
Schöne
El Ghazi
Cillessen
Denswil
Serero
Viergever
Bazoer
Zivkovic
Boer
Menig

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Ajax - FC APOEL 10-12-2014

Bericht door InnerHarbour » di dec 09, 2014 3:13 pm

Yopi schreef:Komt overal voor, denk ik.

Zivkovic zoals verwacht bij de selectie. Dat verdient die jongen wel.
Hoezo verdienen, laat hem eerst maar eens een halfjaar uit het nieuws blijven vanwege slecht gedrag, dan ga ik voorzichtig praten over verdienen.
YNWA

wimpey
Berichten: 52119
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Ajax - FC APOEL 10-12-2014

Bericht door wimpey » di dec 09, 2014 3:29 pm

Gaat hard met Bazoer. Nu al bij de laatste 19 voor een poulewedstrijd in de CL. Huiskamervraag: hoeveel spelers bij zijn vorige club hebben het ook al eens zover geschopt?

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Ajax - FC APOEL 10-12-2014

Bericht door beelzebub » di dec 09, 2014 3:51 pm

Meer dan je zou denken Wimpey. Luuk de Jong en Stijn Schaars zeker. Van Guardado vermoed ik het.
Dan is het nog de vraag hoe vaak jongens als Rekik, Bruma, Arias en Jozefzoon bij een van hun vorige clubs op de bank zaten toen deze CL speelde. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Ajax - FC APOEL 10-12-2014

Bericht door Alexander » di dec 09, 2014 3:57 pm

wimpey schreef:Gaat hard met Bazoer. Nu al bij de laatste 19 voor een poulewedstrijd in de CL. Huiskamervraag: hoeveel spelers bij zijn vorige club hebben het ook al eens zover geschopt?
Zimling is wel weer fit volgens mij, maar verliest dus zijn plaats bij de selectie (helemaal terecht ) aan Bazoer.

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Re: Ajax - FC APOEL 10-12-2014

Bericht door gaizka » di dec 09, 2014 6:19 pm

Giacomo Puccini schreef:Als Zivkovic zorgt dat hij de rest van de week op tijd komt dan neem ik aan dat hij tegen Apoel bij de selectie zit. En misschien dus wel zijn eerste officiële minuten in Ajax 1 zal gaan maken.
Hij heeft toch al meegedaan tegen Urk voor de beker?

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Ajax - FC APOEL 10-12-2014

Bericht door Cruijff » di dec 09, 2014 6:54 pm

Thijs schreef:Het wordt ook ongetwijfeld een leipe bende, want die Cyprioten komen met duizenden deze kant op. 2600 man in het uitvak, en er zijn berichten dat vele APOEL-fans kaarten hebben gekocht voor de thuisvakken. In principe zonde van hun (cq ons :hypocrite.gif: ) geld, want ze komen er toch niet in en mogen lekker in de vanzz gaan kijken.

Goed voetbal kan me woensdag even niet schelen, er telt nu maar één ding: overwinteren in Europa! :ajax.gif:

AJAX!
Ik reken op een 3-0 overwinning.

Maar komen er echt zoveel Cyprioten naar deze wedstrijd toe? Sta ik van te kijken.

Ik heb voor de late beslisser trouwens nog 4 kaarten (naast elkaar) te koop die tegen de kostprijs weg mogen. Gaarne dan wel door op Ajax gerichte voetbalfans te gebruiken want ik heb geen zin in gezeik met Ajax over een groepje Apoel fans dat met kaarten gelinkt aan mijn scc de Arena uit is gezet.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Ajax - FC APOEL 10-12-2014

Bericht door Marillion » di dec 09, 2014 7:21 pm

Alexander schreef: Zimling is wel weer fit volgens mij, maar verliest dus zijn plaats bij de selectie (helemaal terecht ) aan Bazoer.
Dat is einde verhaal na afloop van dit seizoen. Zoveel is wel duidelijk.
Nil volentibus arduum

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Ajax - FC APOEL 10-12-2014

Bericht door Cruijff » di dec 09, 2014 7:23 pm

Kun je een speler die je huurt met een optie tot koop in de winterstop nog 'terug brengen' ?

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Ajax - FC APOEL 10-12-2014

Bericht door Marillion » di dec 09, 2014 7:29 pm

Als je dat zo hebt afgesproken wel. Maar ik ga er vanuit dat die huur tot het einde van het seizoen is vastgelegd. En ik denk niet dat ze daar op hem zitten te wachten. Hij mocht niet voor niets richting Amsterdam.

Ik loop overigens nog niet over van enthousiasme voor deze wedstrijd. Hopelijk is Ajax wat scherper want we moeten toch tenminste één poule wedstrijd winnen.
Nil volentibus arduum

GangstaRiB
Berichten: 16907
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Ajax - FC APOEL 10-12-2014

Bericht door GangstaRiB » di dec 09, 2014 8:55 pm

Mag ik het een schande vinden als Ajax hier niet van gaat winnen? De Boer wijt het aan pech dat ze dit jaar niet overwinteren in de CL... nou ja... het lijkt me dat Frank een beetje teveel door de rood-witte bril kijkt. Maar neemt niet weg dat Ajax wel van deze Cyprioten moet winnen om in ieder geval Europees voetbal veilig te stellen.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Ajax - FC APOEL 10-12-2014

Bericht door brigade zuid » di dec 09, 2014 10:10 pm

Tuurlijk moet je dit gewoon winnen, kom op zeg... geen excuses.

Lionel
Berichten: 47678
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Ajax - FC APOEL 10-12-2014

Bericht door Lionel » wo dec 10, 2014 1:35 am

En met goed voetbal!
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13443
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Ajax - FC APOEL 10-12-2014

Bericht door Arthur » wo dec 10, 2014 8:31 am

Oh jee, Frank heeft weer geoefend meet een verdediger als breekijzer voor als dat nodig is. Hij heeft nog steeds niet door dat je de meeste kans maakt als je gewoon verzorgd blijft spelen.

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - FC APOEL 10-12-2014

Bericht door Mano » wo dec 10, 2014 8:33 am

GangstaRiB schreef: De Boer wijt het aan pech dat ze dit jaar niet overwinteren in de CL... nou ja... het lijkt me dat Frank een beetje teveel door de rood-witte bril kijkt. Maar neemt niet weg dat Ajax wel van deze Cyprioten moet winnen om in ieder geval Europees voetbal veilig te stellen.
Pech :drecul.gif:
pure kwaliteitsverschil waarom je de wedstrijden tegen PSG en Apoel niet wint. Niet aanvoelen dat je ze moet slachten.

Ik hoor ook altijd gemier over pech met de loting....
We zitten tegenwoordig in bakje 3 dus we hebben gegarandeerd, 2 goede teams in onze poule.
nog even en we zakken naar bakje 4 en dan hebben we 3 goede teams in onze poule.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - FC APOEL 10-12-2014

Bericht door Mano » wo dec 10, 2014 8:33 am

Als Apoel druk zet op de achterste linie...
met of zonder pilletje... :blush.gif:

dan hebben we een probleem...
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Plaats reactie