Dubbele wissel.Jöhnk schreef:Miguel Nelson komt erin bij Feyenoord, volgens de stadionspeaker.

Moderator: mods
Dubbele wissel.Jöhnk schreef:Miguel Nelson komt erin bij Feyenoord, volgens de stadionspeaker.
Ja. Zakte goed uit de spits, viel me erg mee. Denswil is vrij dramatisch.Jöhnk schreef:Is Denswil weer stoned?
Goede pot van Bojan.
Vond ik niet. Liep zich veel te vaak vast, corners steeds in de handen van de keeper. Wou zich te geforceerd bewijzen. Je merkte meteen het verschil toen Serero erin kwam. Dat is echt een meester in het druk zetten.Jöhnk schreef:Goede pot van Duarte.
Mooie vind ik dat FdB Koeman tactisch overklaste. Is wel eens anders geweest.Chris schreef:Het mooie van vanavond vind ik hoe Ajax zich om het fysieke van Feijenoord heen voetbalde.
Vanavond was Bojan vrij zuiver in de passing, met een goed oog voor de derde man. Hopelijk kan hij dit meerdere wedstrijden achter elkaar laten zien. Denswil was met afstand de zwakste aan Ajax' kant. Echt een hele domme speler.wimpey schreef:Ja. Zakte goed uit de spits, viel me erg mee. Denswil is vrij dramatisch.
Ik heb inmiddels wel wat met Serero. Heeft zich allerlei onzin afgeleerd en zich ontwikkeld tot een team player. Ook zonder bal.Bert schreef: Ook een pluim voor Duarte, die liet zien dat hij te goed is voor de bank. Is veelzijdiger dan Serero en ik verwacht hem op termijn dan ook in de basis. Dat vind ik overigens wel vervelend voor Serero, die het eindelijk goed oppakt
Sinds afgelopen weekend, geloof ik. Ik vind het niet vervelend.Jinne schreef:Nu op Veronica de samenvatting. Wel met duocommentaar van Bruggink... Doen ze dat vaker?
Tactisch overklaste? Feyenoord stond tactisch prima. Alleen na de 1-1 waren ze even de kluts kwijt. Tweede helft was identiek beeld tot aan de 2-1. Beste kansen waren voor Feyenoord. Vond Ajax niet zo sterk vandaag. Duarte is sterk in de duels, maar heeft niet het vermogen om continu druk te zetten zoals serero. En denswil haalde al het tempo uit de wedstrijd. Boilesen verdedigend ook matig. We zijn goed weg gekomen vandaag.wimpey schreef:Mooie vind ik dat FdB Koeman tactisch overklaste. Is wel eens anders geweest.Chris schreef:Het mooie van vanavond vind ik hoe Ajax zich om het fysieke van Feijenoord heen voetbalde.![]()
Wat een flow heeft Ajax. 12 potjes, 11 gewonnen, 1 gelijk.![]()
En we hebben een brede selectie. Als je Duarte vanavond zag... Bojan deed het voor mij verrassend als uitzakkende spits tegen die 2 houten klazen ook goed.