Ah, dank Jan: Moisander.Zeux schreef:Wie gaf die bal op Schöne? Zag het niet.

Moderator: mods
Ah, dank Jan: Moisander.Zeux schreef:Wie gaf die bal op Schöne? Zag het niet.
Deed hij wel vaker NIET. Serero ook een keer 5 meter voor hem uit, Serero de bal geven betekende 2 man uitgeschakeld in de kans. Maar Victor wilde zelf.GangstaRiB schreef:Slechte wedstrijd. Laten we het op de stramheid houden uit de winterstop.
Fischer moet die laatste bal natuurlijk afgeven.
Speelde bewoon prima, dus zo slecht ......Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Zo slecht speelde Sigh vandaag niet jongens. Dat mag ook eens gezegd.
Zeker. Ook qua aanname / balverwerking was hij geen dissonant. En hij was scherp bij kansen. Dat was trouwens ook het verschil tussen Ajax en psv...Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Zo slecht speelde Sigh vandaag niet jongens. Dat mag ook eens gezegd.
Het was ook geen Ajax - psv voor mij. psv staat laag, 19e speeldag, net na de winterstop. Zo speelde Ajax in de 1e helft ook: alsof ze tegen een middenmoter speelden.Arthur schreef:Ik ben blij maar niet tevreden. Zeker PSV verdient natuurlijk nog wel een paar zulke nederlagen tegen ons voor de periode waarin wij vaak onverdiend van hun verloren.
Dat zeg je goed. Geen dissonant vandaag. Ajax was in de eerste helft zo slordig en slap in de passing, in de aannames, in de balverwerking, in de duels en het positiekiezen/veldbezetting , dat het inderdaad niet meer opviel hoe slecht Sigi daarin eigenlijk is.wimpey schreef:Zeker. Ook qua aanname / balverwerking was hij geen dissonant.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Zo slecht speelde Sigh vandaag niet jongens. Dat mag ook eens gezegd.
Mee eens. Dit is wat hij goed kan. Met zijn gezicht naar het doel fungeren als eindstation van een aanval. Er was eerder dit jaar sprake van interesse van Celtic. Ik denk dat hij er daar zomaar 30 maakt. Maar een echt goed meevoetballende Ajax spits zoals ik het graag zie gaat hij nooit worden.Zuidema schreef:.....Vooral na een prima spitsendoelpunt van Sigi, ere wie ere toekomt. En zelfs daarna nog een lekker schot op doel van Sigi. Maar dát is ook wel bekend dat ie met opportunistisch voorzettenspel in de 16 tot zijn recht kan komen. Gebeurde bij Az ook al. Loopactie, steekpass/voorzet, afmaken. Hij is op zijn best als eindstation van een aanval. Alleen speelt Ajax vaak zo niet met een spits. Ik blijf er dan ook bij dat hij teveel tekort komt voor hoe Ajax wel wil aanvallen en dat Ajax-Sigi met de huidige aanvalsopzet een erg slecht huwelijk is.....
Zonder bal bedroevend. Hij zal zich op dit punt moeten verbeteren, anders gaat hij het niet redden in de top.Ajaciedjuh schreef:Maher viel overigens wederom door de mand.
Hij deed het best aardig tegen Depay.Ricardo heeft ook duidelijk de stijgende lijn te pakken.