Dat veld ligt er overigens perfect bij. Vergelijk dat eens met de knollentuin van vorig jaar. Plusje voor Smeets.
Moderator: mods
Smeets heeft lopen maaien?Jöhnk schreef:Bojan dus in de vermoedelijke basiself op de plek van Schöne.
Dat veld ligt er overigens perfect bij. Vergelijk dat eens met de knollentuin van vorig jaar. Plusje voor Smeets.
Je moet ook niet te vroeg in het jaar pieken!Duke schreef:Ah, hier is een scherpe opmerking van mij verdwenen. Jammer, ik weet hem niet meer.
Zó scherp was ie dan blijkbaar ook weer niet.Duke schreef:Ah, hier is een scherpe opmerking van mij verdwenen. Jammer, ik weet hem niet meer.
Goede voetballer, hij komt er wel.Jöhnk schreef:Van de niet-basisspelers maakte Duarte de beste indruk.
Ajax zal tegen psv niet spelen met 3 spelers die er een tijdje uit lagen. Siem en Boilesen zullen wel beginnen, lijkt me.Rishi schreef:Duarte voor Serero hoop ik?
Tweede wedstrijd ook.Bert schreef:In ieder geval op de dag van de eerste wedstrijd trainde Ajax ook voluit. Dat heeft natuurlijk wel zijn weerslag op de fitheid/scherpte van de spelers.
Siem heeft aangegeven weg te willen aan het einde van dit seizoen. Dus maar hopen op een tweede seizoenshelft a la Vertonghen voor ie vertrok; gepassioneerd en sterk voetballen om zich in de kijker te spelen bij een mooie club.Yopi schreef:Goede voetballer, hij komt er wel.Jöhnk schreef:Van de niet-basisspelers maakte Duarte de beste indruk.![]()
Vriendschappelijk voetbal zegt niets. Wat me wel verontrust: we hebben dit seizoen de echte Siem nog niet gezien.
Mij ook. Sowieso vind ik hem met zijn beperkte dynamiek en loopvermogen niet thuishoren op de rechtshalf. Daarmee kan je een kwart seizoen al wegstrepen. Wat mij betreft is Siems beste plek de 9 of nog beter de 10. Gelukkig lijkt FdB inmiddels deze mening ook te hebben.Yopi schreef: Wat me wel verontrust: we hebben dit seizoen de echte Siem nog niet gezien.