En wederom hadden we onze wit-rood-witte shirts aan inplaats van het roze tenue!Dubbel schreef:![]()
Jaaaaaaaaa, en weer een uitwedstrijd gewonnen. Twee keer scoren in de slotfase en dan nog door een debutant van de Toekomst ook! Leuk hoor.

Moderator: mods
En wederom hadden we onze wit-rood-witte shirts aan inplaats van het roze tenue!Dubbel schreef:![]()
Jaaaaaaaaa, en weer een uitwedstrijd gewonnen. Twee keer scoren in de slotfase en dan nog door een debutant van de Toekomst ook! Leuk hoor.
Dat isLucaS schreef:Wie doet er hier nou arrogant?Wouter schreef: Valt wel mee, Vites heeft er een prima eerste seizoenshelft op zitten en wint in Arnhem wel weer van Ajax. Het is alleen jammer dat Ajacieden zich altijd zo vervelend arrogant gedragen als ze winnen....
El Clavo schreef:Niet allemaal hoor. Mijn zorg is dat er van de winter in Chelsea aan de Rijn nog een blik huurlingen heen gestuurd wordt vanui Londen of waar dan ook ter wereld.
+1Jöhnk schreef: Siem rendeert het beste in de spits. Dus als Luuk komt, moet Siem weer naar het middenveld. Bovendien ben ik sowieso niet zo overtuigd van Luuk. Qua techniek vind ik hem eerder een type Sigthorsson. Ik vind daarnaast dat Luuk te weinig beweegt zonder bal. Ik denk dan ook dat Siem een betere spits is voor Ajax dan Luuk.
Ook +1.Wat deze selectie mist is een snelle aanvaller met diepgang. Ola John zou dat kunnen zijn. Die kan dan aan de rechterkant komen te spelen of aan de linkerkant. Op dit moment zeg ik aan de linkerkant, want Schone doet het gewoon goed en Fischer doet het nog steeds niet naar behoren.
Van Rhijn die zich op de achterlijn laat passeren door Nemeth. Die kan er ook zo invliegen.wimpey schreef:Zit de samenvatting te kijken. Bal van Höcher over de hele is lang onderweg, Blind zit mis en gaat er onder door. Komt gewoon een meter tekort. Verdedigende fout. Het is wel ludiek om te beweren dat het geen fout is. En totale onzin is het ook.
Van Rhijn met voorassist bij de 1-1, prima voorzet op Sig en haalt de corner voorafgaand aan de 1-2 eruit. Krijgt veel kritiek, maar hij was vandaag dus belangrijk.
Schei toch uit, je bent niet geloofwaardig ... Wordt een beetje erg dat steeds maar weer de feiten te verdraaien .. Je hebt gewoon de pik op Blind niks meer niks minder ..wimpey schreef:Zit de samenvatting te kijken. Bal van Höcher over de hele is lang onderweg, Blind zit mis en gaat er onder door. Komt gewoon een meter tekort. Verdedigende fout. Het is wel ludiek om te beweren dat het geen fout is. En totale onzin is het ook.
Van Rhijn met voorassist bij de 1-1, prima voorzet op Sig en haalt de corner voorafgaand aan de 1-2 eruit. Krijgt veel kritiek, maar hij was vandaag dus belangrijk.
wimpey schreef:Zit de samenvatting te kijken. Bal van Höcher over de hele is lang onderweg, Blind zit mis en gaat er onder door. Komt gewoon een meter tekort. Verdedigende fout. Het is wel ludiek om te beweren dat het geen fout is. En totale onzin is het ook.
Alsof ik dat ontken, maar daar gaat het niet over.Yopi schreef:De laatste wedstrijden speelde hij matig.
999 schreef:Schei toch uit, je bent niet geloofwaardig ... Wordt een beetje erg dat steeds maar weer de feiten te verdraaien .. Je hebt gewoon de pik op Blind niks meer niks minder ..wimpey schreef:Zit de samenvatting te kijken. Bal van Höcher over de hele is lang onderweg, Blind zit mis en gaat er onder door. Komt gewoon een meter tekort. Verdedigende fout. Het is wel ludiek om te beweren dat het geen fout is. En totale onzin is het ook.
Ik hoop van harte dat het volgend jaar een non-discussie in het voordeel van Siem wordt. Ik ben verbijsterd over de blinde vlek die FdB voor Sigi heeft. Frank heeft inmiddels heel veel goeds laten zien, maar hierin vind ik hem echt onbegrijpelijk opereren, schiet ie wat mij betreft een ongelooflijke bok. Dit is eigenlijk nog erger dan de Janssen/Anita-kwestie van een tijdje terug.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik las hier de discussie over Sigh of Hoesen in de spits. Ik hoop dat dit na de winterstop een non-discussie wordt, omdat Siem dan terug is en gelijk door kan naar de Nr. 9 positie. Eenvoudigweg omdat Sigh én Hoesen niet voldoen. Ik zie het in allebei niet zitten. Ze zijn te beperkt, ieder op hun eigen manier; het is lood om oud ijzer.
Onzin, Tis Blind zijn man niet.Blind moet op een gegeven moment Hupperts loslaten en ontdekt dat achter zijn rug Dijkhuizen is vrijgelaten door jullie vriend Fischer.Fischer noemen jullie blijkbaar bewust niet.Zelfs de analisten waren het daarover eens ( maarja die tellen opeens voor jullie natuurlijk nu weer niet ).Dus moet hij die fout van Fischer gaan corrigeren.Mr. Ajax schreef:999 schreef:Schei toch uit, je bent niet geloofwaardig ... Wordt een beetje erg dat steeds maar weer de feiten te verdraaien .. Je hebt gewoon de pik op Blind niks meer niks minder ..wimpey schreef:Zit de samenvatting te kijken. Bal van Höcher over de hele is lang onderweg, Blind zit mis en gaat er onder door. Komt gewoon een meter tekort. Verdedigende fout. Het is wel ludiek om te beweren dat het geen fout is. En totale onzin is het ook.
Blind had die bal gewoon helemaal verkeerd ingeschat, als je dat niet 'toegeeft' ben je zelf helemaal niet geloofwaardig. Ik vind het een echte Ajacied en een prima voetballer, wil niks liever dan dat hij de sterren van de hemel speelt. Maar bij die pas heeft ie gewoon verkeerd getimed, daar kan je niet omheen.