FC Barcelona - Ajax 18-09-2013
Moderator: mods
Re: FC Barcelona - Ajax 18-09-2013
Ook handig dat Vermeer die bal steeds zo snel uitgooit terwijl onze verdedigers nog omsingeld zijn door Catelanen... 

brigade zuid schreef:Het is niet omdat ie die pingel gemist heeft maar ik vind die Sigthurson echt helemaal niks als Ajax spits.
Is een aankoop van Frank dus miskoop
Denswil is goed.
He wij wel een gele kaart. Volgende keer hopelijk geen scheidsrechter die fan is van Barcelona.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
- Ajaciedjuh
Schitterende aanval.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Toch nog een keertje Bojan.
Ajax doet in de 2e helft een tandeloze tijger na.
Speelt zeker goed. Van der Hoorn gaat weinig spelen.Jöhnk schreef:Denswil is goed.
- Ajaciedjuh
Moisander pakt zijn kaartjes wel.Jabu schreef:Speelt zeker goed. Van der Hoorn gaat weinig spelen.Jöhnk schreef:Denswil is goed.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Serero valt prima in.
Lichaamstaal van die laatste klopt niet. Iets met 7 kleuren...Jabu schreef:Speelt zeker goed. Van der Hoorn gaat weinig spelen.Jöhnk schreef:Denswil is goed.
- Ajaciedjuh
Waarom is dat dan geen geel. 

Een speler die waarschijnlijk 150 miljoen waard is nekt ons tsja dat kan ,met de rest van het TH ben ik niet eens je zal hoem dan ook moeten kopen
Valdes was z'n geld waard vanavond. 

- Ajaciedjuh
Ajax had ook wel 2 goals verdiend.wimpey schreef:Valdes was z'n geld waard vanavond.

Die bewaren we dan maar voor zondag.
Kan je dit goede spel zondag ook laten zien Bojan? Graag in combinatie met wat doelpuntjes.....
15 mei 2011.
Zo en straks het commentaar van JC , er klopt niks van de huichelaar
Pcs. Qua effectiviteit moet het dan effe wat beter.Jöhnk schreef:Die bewaren we dan maar voor zondag.
1e helft was heel behoorlijk, 2e matig. Maar ik vond dit Ajax' beste optreden dit seizoen.

Zie wel aanknopingspunten. (Eindelijk) 2-spitsen systeem bijv. Denswil, Duarte, Bojan. Serero viel brutaal in.
- Ajaciedjuh
Individuele klasse van Messi was het grote verschil. Prima 1ste helft, 2e helft tm de 4-0 niet meer aan het voetballen toegekomen.
MOTM: Blind/Denswil. Slechtste (by far): Poulsen.
Jammer dat joeg niet 4-2 geworden is, maar geen mentale tik opgelopen. Zondag is belangrijker. Bojan in de spits, Fischer op links en Andersen op rechts.
Duarte heeft zich ook prima geweerd.
MOTM: Blind/Denswil. Slechtste (by far): Poulsen.
Jammer dat joeg niet 4-2 geworden is, maar geen mentale tik opgelopen. Zondag is belangrijker. Bojan in de spits, Fischer op links en Andersen op rechts.
Duarte heeft zich ook prima geweerd.

Fischer dus weer niet.
Poulsen was slecht
Poulsen was slecht
Had ie wel moeten afgeven op Sigi, die net voor zijn verdediger kwam. Waar heb ik dat eerder gezien bij Bojan?Jöhnk schreef:Toch nog een keertje Bojan.
Gelukkig geen slachting, zelfs nog een paar goede kansen op een eretreffer. De jongens kunnen in ieder geval met een redelijk gemoed afreizen naar Eindhoven.
Die scheidsrechter was wel ergerlijk hoor. Gaf die duikers wel heel veel mee. Wat is Alvés een ontzettende etter. Maakt continu schwalbes, maakte een enorm smerige overtreding in de rug van Bojan. En ik kan me niet voorstellen dat hij niet aan de dope is. Bah.Khraa schreef:He wij wel een gele kaart. Volgende keer hopelijk geen scheidsrechter die fan is van Barcelona.
Had naar mijn mening gewoon in de basis gemoeten ipv Poulsen. Dan had je behalve De Jong, Denswil, Moisander en Boilesen alleen dwergen in het veld gehad. Maarja, je speelt ook tegen dwergen.Ferry schreef:Serero valt prima in.
- Ajaciedjuh
Juri 

Vind ik ook. Dit had gewoon 4-2 moeten zijn, dat was een eerlijke uitslag geweest.Zuidema schreef:Gelukkig geen slachting, zelfs nog een paar goede kansen op een eretreffer. De jongens kunnen in ieder geval met een redelijk gemoed afreizen naar Eindhoven.
PSV of Feyenoord was hier (qua veldspel) nog veel harder geslacht hoor. In mijn ogen kan Duarte prima mee op dit niveau. Ik heb 1 biertje van Rishi gewonnen, had eigenlijk een krat moeten zijn. Morgen PSV-Ludogorets kijken, dat kan nog weleens een draak van een wedstrijd gaan worden en dan pakken we zondag die gloeilampjes in hun eigen stadion!