Ajax - NEC 31-03-2013
Moderator: mods
Re: Ajax - NEC 31-03-2013
Willem 0 is wel heel slecht. Bovendien zullen die wel van de provincie Noord-België te horen krijgen dat ze moeten verliezen. Het is tenslotte ook hun geld.
IK GELOOF!!!!!!
- Daily Blind
Zlatan Son of God schreef:Het sneeuwt hier gewoon.. Maar voor de rest.. Op naar zondag half 5 3 puntjes erbij en op iedereen minimaal 3 punten achterstand!Thijs schreef:Mensen, het is voorbij! Die koude gure middagen in de Arena, waarbij de zon nauwelijks boven de Ziggo-dome uitkomt en iedereen zit te koukleumen.
Vanaf nu stijgen de temperaturen, de KAMPIOENSKOORTS viert hoogtij, we kunnen weer in t-shirt naar het stadion en zijn we onverslaanbaar in binnen- en buitenland!

Je zal tegen Willem II weer een psv zien dat stijf van de stress staat. Wanneer ze daar niet winnen...Rishi schreef:Willem 0 is wel heel slecht. Bovendien zullen die wel van de provincie Noord-België te horen krijgen dat ze moeten verliezen. Het is tenslotte ook hun geld.
Daar winnen ze wel. Willem II is echt te zwak om te stunten schat ik zo in. Kan ook zomaar ineens weer zo'n hele dikke uitslag worden hoor. Ondanks dat het uit is. Als er één relatief eenvoudige uitwedstrijd is dan is het wel die in Tilburg. Zwakke opponent en niet of nauwelijks sfeer in het stadion. Ik denk dat zelfs Driesje daar wel een actie durft in te zetten.
Nil volentibus arduum
Vanaf de tribune?Marillion schreef: Ik denk dat zelfs Driesje daar wel een actie durft in te zetten.
Kans dat ie er op de tribune een vloeiende Schwalbe uitgooit, is natuurlijk wel groot.Marillion schreef:Oh nee, dan denk ik het toch niet.