VVV-Venlo - Ajax 03-02-2013
Moderator: mods
Re: VVV-Venlo - Ajax 03-02-2013
Hij heeft zelfs de tweede helft genoten van het spel en van het positiespel, wat steeds beter wordt aldus Frank. :) ..
Blij met de punten ...
Tja, dat snap ik dus ook niet van Frank. Maar misschien wilt hij zijn spelers een goed gevoel geven?
IK GELOOF!!!!!!
Dan is hij gek. Maar dat is hij ook wel een beetje. Hij doet het goed... maar toch..
IK GELOOF!!!!!!
Het is inderdaad een stuk effectiever wanneer een trainer zijn team afzeikt.
Weer dat zwart - wit denken.Er is ook een tussen weg ..
Blij met de punten ...
Arthur schreef:Het is inderdaad een stuk effectiever wanneer een trainer zijn team afzeikt.

Waarvoor ook écht reden voor is, na een 0-3 overwinning op een belachelijk slecht veld, na een wedstrijd waarin je geen seconde in de problemen bent geweest.
Het zal ook een keer over voetbal gaan. 

Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Bert schreef:Het zal ook een keer over voetbal gaan.

Deze keer alleen de samenvatting gezien (volgens velen ook voldoende gezien het commentaar) en daar zat wel wat gepruts in. Maar de 1-0 van De Jong was wel een plaatje zoals hij die aannam en het doelpunt van Fischer zat er ook wel aardig in. Verder zag het veld er inderdaad beroerd uit.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Dit gaat toch over voetbal?Bert schreef:Het zal ook een keer over voetbal gaan.
Frank de Boer vond dat ze een fantastisch positiespel op de mat hebben gelegd... Dat heeft toch te maken met voetbal?
IK GELOOF!!!!!!
-
Wat het slechte veld betreft: is een goed argument, maar wordt er niet een tegenstelling gecreëerd, want die velden waren een paar jaar geleden echt niet beter, ook toen werd er, als Ajax op bezoek kwam, niet gerold enz. juist om het veld er zo slecht mogelijk te lagen bij liggen. Dat zal nu ook wel gebeuren. De vraag is of het slechte veld toen wel als argument werd geaccepteerd.
De revolutie was er toch om het voetbal aantrekkelijker te maken, weer het Ajax-voetbal, zou het niet zo kunnen zijn dat liefhebbers van dat voetbal teleurgesteld zijn? Diegenen krijgen nu te horen dat er meer punten worden gehaald o.i.d., terwijl dat weer niet de bedoeling was (Kan wel het gevolg zijn van goed voetbal)
Wat mij betreft worden er meer spelers opgesteld die de bal naar voren willen verplaatsen, spelers die een actie durven ondernemen, i.p.v. spelers elkaar de bal toespelen op eigen helft. De B1 speelt nu al meer ballen naar voren dan in het begin van de competitie, misschien komen de acties ook nog, ze zijn op de goede weg (de weg van een paar jaar geleden?
of regent het dan weer klachten?)
Nee, dat zie ik niemand consequent doen, tenzij iemand een wedstrijd "niet om aan te zien" vond (Vitesse thuis bijvoorbeeld) Kijk gewoon naar de wedstrijdtopics, naar wat posters tijdens de wedstrijd menen te zien, ook tegen VVV kwam ik weer het bericht tegen "slechtste wedstrijd ooit".Er loopt nog een andere discussie: alles slecht praten. Zó slecht gaat het niet met Ajax onder FdB.
De revolutie was er toch om het voetbal aantrekkelijker te maken, weer het Ajax-voetbal, zou het niet zo kunnen zijn dat liefhebbers van dat voetbal teleurgesteld zijn? Diegenen krijgen nu te horen dat er meer punten worden gehaald o.i.d., terwijl dat weer niet de bedoeling was (Kan wel het gevolg zijn van goed voetbal)
Om het spel van Ajax op te hangen aan deze twee voetballers, vind ik vreemd. Sigthorsson heeft zestien wedstrijden in 1 1/2 jaar gespeeld, waarvan één wedstrijd volledig (augustus 2012, tegen AZ) Fischer heeft er twaalf competitiewedstrijden op zitten, waarvan ongeveer de helft de hele wedstrijd gespeeld. Ebecilio had ook de drang naar voren, wel 38 wedstrijden in Ajax 1, meer dan beide heren samen.En wanneer bijv. Fischer en Sigthorsson geen enorme drang naar de goal hebben, dan weet ik het effe niet meer...
Wat mij betreft worden er meer spelers opgesteld die de bal naar voren willen verplaatsen, spelers die een actie durven ondernemen, i.p.v. spelers elkaar de bal toespelen op eigen helft. De B1 speelt nu al meer ballen naar voren dan in het begin van de competitie, misschien komen de acties ook nog, ze zijn op de goede weg (de weg van een paar jaar geleden?

Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".