Twente speelde trouwens luizenvoetbal zeg. 35% balbezit.Trab schreef:Heerlijke overwinning. We doen weer mee!

Moderator: mods
Twente speelde trouwens luizenvoetbal zeg. 35% balbezit.Trab schreef:Heerlijke overwinning. We doen weer mee!
En liet Chadli 2 keer vrij inkoppen. Aantal keren makkelijk balverlies. Het hield vandaag m.i. niet over.Ajaciedjuh schreef:Blind speelt nu Tadic weer uit de wedstrijd.Prima weer.
Inderdaad. Ajax heeft geduldig gespeeld. Misschien iets te geduldig, maar je moet niet in het mes willen lopen van Twente net als PSV vorig jaar. Gelukkig zijn we beloond. Vond Toby ook de beste man aan Ajax kant. Van Rhijn ook weer sterk en Blind kwam in de 2e helft ook een paar goed door. Nu die Galacticos even van de mat spelenwimpey schreef:
Twente speelde trouwens luizenvoetbal zeg. 35% balbezit.
Daar moet je niet Ajax voor aankijken.Marillion schreef:Blij met de drie punten. Maar wat een slaapverwekkende vertoning.
.
Hmmm, IK heb de indruk dat dat vooral voor AT-er Demosthenes geldt.Demosthenes schreef: (IK weet dat AT-ers nu giftig worden!)
Het verhaal is alweer aangepast.wimpey schreef:Hmmm, IK heb de indruk dat dat vooral voor AT-er Demosthenes geldt.Demosthenes schreef: (IK weet dat AT-ers nu giftig worden!)
Ja, kritiek op het spel is uit den boze, dat had ik niet begrepen. Mourinho zat op de tribune, las ik, nou die zal met angst en beven de wedstrijd tegen Ajax tegemoet zien na de galavoorstelling van gisteren. Droom maar verder over de successen van dit Ajax.InnerHarbour schreef:Het verhaal is alweer aangepast.wimpey schreef:Hmmm, IK heb de indruk dat dat vooral voor AT-er Demosthenes geldt.Demosthenes schreef: (IK weet dat AT-ers nu giftig worden!)
De laatste die ik herinneren is bij Vitesse uit 2 seizoenen geleden. Toevallig ook Eriksen toen als matchwinner.Arthur schreef:Voor mijn gevoel is het heel lang geleden dat we met 1-0 hebben gewonnen. Klopt dat?
Het heeft wel wat om in een topwedstrijd met bar weinig kansen toch een overwinning uit het vuur te slepen.
Bij Ajax is het toch vaak zo dat ze óf dik winnen óf gewoon niet.