Daar heb ik nog best de nodige informatie over AR, zal even reageren bij Betrouwbaar Transfernieuws of eigenlijk het PSV topic... Want er speelt nog wel wat op de achtergrond.Ajax Rules schreef:@Cruijff; is het nog steeds zeker dat Maher naar Ajax komt?wimpey schreef:Ik ben wel met je eens dat het met Siem daar voorin lekker loopt. Hij kan dat, dat weten we. 2 keer kampioen met hem in de spits. Hij mist als halfspeler m.i. de snelle voeten. Alleen zie ik momenteel geen 'vervanger' op het middenveld. Want vertel me effe wie daar i.p.v. Siem moet spelen. Serero?
Om in te gaan op de quote van wimpey: Siem moet inderdaad spelen van FdB. Hij is nu de aanvoerder, maar toen hij dat nog niet was zette Frank hem ook altijd direct op het lijstje.
Echter marcheerde het met Siem op het middenveld 9 van de 10 keer niet, als hij in de spits staat is hij van grote waarde van het middenveld dan wanneer hij dáár loopt. Als spits sleurt hij, scoort hij, hij wint duels, hij pikt vaak goede ballen op, hij kaatst goed, hij schakelt snel om. Staat hij een linie terug, dan oogt hij op veel punten net te traag.
Kolbein is soms bedroevend onzichtbaar, best een aardige kopper, maar tegen bepaalde opponenten wint hij 0 duels. Hij is ongelukkig in veel momenten, kan fysiek gezien topsport als het tegenzit waarschijnlijk nieteens aan en de dagen dat hij wel fit is rent hij als een dolle stier telkens naar posities van het veld waar hij helemaal niet behoort te komen...