Vond wel zozo dat Jari steeds NEk zei...

Verder zeker genoten; m.n. de 1e helft. Wat was NEC onthutsend zwak...
Moderator: mods
Ooijerwimpey schreef:Eens. Serero mag daar ook nog bij.Alexander schreef: Enoh, Aissati, Lodeiro, Ozbiliz, Ebicilio en Blind hoop ik in ieder geval niet meer terug te zien. Voor Sulejmani geldt eigenlijk hetzelfde.
Ik geef mezelf elke keer even een pets tegen m'n hoofd als ik eraan denk, de titel is gewoon onmogelijk. Kan toch niet, we spelen het hele seizoen al te slecht. We hebben nog meer geluk nodig dan vorig seizoen.Ajax Rules schreef:Komt nu wel een lekkere serie wedstrijden aan waarin we kunnen inlopen.... Volgende week b.v. als Excelsior - Ajax, PSV - Feyenoord, Twente - Utrecht en AZ - Heerenveen.
Zou mooi zijn als 24 maart tegen PSV Boilesen, Van de Wiel, Janssen, Boerrigter en misschien zelfs wel Sigthorsson terug zijn.
Heb stiekem toch weer een heel klein beetje hoop.
Rishi schreef:Ik roep het al een tijdje. De clubs boven ons zijn ook niét geweldig. Bij Ajax werd het alleen vergroot door de bestuurlijke chaos.
Ajax wordt kampioen. 100%!
Wiel is te lang al uit de roulatie. Laat van Rijn maar staan.Ajax Rules schreef:Komt nu wel een lekkere serie wedstrijden aan waarin we kunnen inlopen.... Volgende week b.v. als Excelsior - Ajax, PSV - Feyenoord, Twente - Utrecht en AZ - Heerenveen.
Zou mooi zijn als 24 maart tegen PSV Boilesen, Van de Wiel, Janssen, Boerrigter en misschien zelfs wel Sigthorsson terug zijn.
Heb stiekem toch weer een heel klein beetje hoop.
Zou wel weer een Houdini-act van de zuiverste plank zijn. Nog erger dan vorig jaar. Dit Ajax kampioen? Ik zou er niet meer minder om juichen hoor, maar wat is dit een zwakke ploeg!Rishi schreef:Ajax wordt kampioen. 100%!
Ajax Rules schreef:Zou wel weer een Houdini-act van de zuiverste plank zijn. Nog erger dan vorig jaar. Dit Ajax kampioen? Ik zou er niet meer minder om juichen hoor, maar wat is dit een zwakke ploeg!Rishi schreef:Ajax wordt kampioen. 100%!
Klopt, maar naast het slechte voetbal vind ik dat we dit seizoen meer pech dan geluk hebben gehad. Wat dat betreft mag het vanaf nu wel eens een tijdje gaan meezitten om dat gelijk te trekkenThijs schreef:Kan toch niet, we spelen het hele seizoen al te slecht. We hebben nog meer geluk nodig dan vorig seizoen.
Arthur schreef:Klopt, maar naast het slechte voetbal vind ik dat we dit seizoen meer pech dan geluk hebben gehad. Wat dat betreft mag het vanaf nu wel eens een tijdje gaan meezitten om dat gelijk te trekkenThijs schreef:Kan toch niet, we spelen het hele seizoen al te slecht. We hebben nog meer geluk nodig dan vorig seizoen.
Wie kent Cees de Wolf nog schreef:We moeten tot PSV thuis de maximale punten halen. Als dan daardoor het zelfvertrouwen en daarnaast de langdurig geblesseerden terug zijn... Dan kán het nog steeds. Idioot maar waar.
Zouden AZ en PSV nog last hebben gehad van de Europese wedstrijd? Of is zoiets een verzinsel?
Ik ook niet hoor....Thijs schreef:Nou kampioen van de armoede of niet, I couldn't care less.
Tja... en zo gaat het onderhand al jaren. Er wordt niet meer gelet op sportieve progressie. Ik wil dat er een keer aan een team/systeem wordt gebouwd waardoor de resultaten volgen. Ajax staat voor een filosofie: aanvallend, technisch verzorgd voetbal en het liefst volgens het 4-3-3 systeem. Ajax zou zo veel baat hebben aan een trainer als Adriaanse of Van Gaal.Thijs schreef:Nou kampioen van de armoede of niet, I couldn't care less.
Of slecht spel en geen kampioen, of slecht spel en wel kampioen. Weet wel waar ik voor kies en waar ik heeeeeeeeel erg blij mee ga zijn.
Maargoed. Gaat niet gebeuren.
Ajax Rules schreef:Ik ook niet hoor....Thijs schreef:Nou kampioen van de armoede of niet, I couldn't care less.
Alhoewel, het zou wel een ander soort ervaring zijn. Als Ajax nu nog kampioen wordt, ben ik vooral heel blij om PSV, Feyenoord op zo'n sneaky manier te frustreren. Maar ik zal zeker niet trots zijn op mijn ploegie. Het blijft een baggerteam, ongeacht wat er verder nog gebeurt dit seizoen.
Bij psv is dat een verzinsel. Gemiddeld minder dan 1.5 punt per uitwedstrijd.Wie kent Cees de Wolf nog schreef: Zouden AZ en PSV nog last hebben gehad van de Europese wedstrijd? Of is zoiets een verzinsel?
Worden ook geen toppers. Hebben wél veel meer recht op een selectieplek volgend seizoen dan bijv. Blind en Lodeiro, die al een aantal seizoenen deel uitmaken van de selectie. En keer op keer door de mand vallen.999 schreef:Je vergeet Koppers, van Rhijn nog Wimpey ..