Tegen wie speelt NEK vanavond ?.banjavi schreef:999 schreef:Ach, vooralsnog speelt ie op een hoger nivo dan jij ooit zal halen ...banjavi schreef:Je kan aan alles zien dat MU er geen zin in heeft. Als die even 5 minuten aan zetten staat het 0-2...
En Koppers is geen pispaal... als hij lekker bij Ajax wil blijven.. prima... maar bij NEC hoef ik hem niet zo nodig te hebben... totaal geen meerwaarde.
hahahaha... dat is wel het slechtste argument ooit bedacht. :)
Maar ok... ook jij moet je commentaar tegenwoordig maar voor je houden dan.
Iedereen trouwens hier...
Zie je... Ajax staat (na aandringen van MU) al weer achter... het stelt echt geen moer voor.
Ajax - Manchester United 16 februari 2012 19.00
Moderator: mods
Re: Ajax - Manchester United 16 februari 2012 19.00
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Man UTD speelt een tempo hoger de 2e helft. Boilisen komt erin. Leuk voor hem.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ik kan dat! ;) Graag wisselen met Lodeiro s.v.p.999 schreef:Dat jij dat van die afstand kan zien ...Starring schreef:Klopt, de Deen oogt ook niet echt bepaald okselfris moet ik zeggen...
Ach ja, Manchester zou sowieso komen, bij Ajax vloeien de kracht weg om druk vooruit te blijven zetten na een aanval.
Laatst gewijzigd door Starring op do feb 16, 2012 8:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
AFCA!
Ach, we zien toch precies datgene gebeuren wat we voor de wedstrijd hadden verwacht ...
Blij met de punten ...
Boilesen.
Nou Koppers, hopelijk waren dit je laatste minuten in Ajax 1.

Nou Koppers, hopelijk waren dit je laatste minuten in Ajax 1.

Die Eriksen heeft toch ook geen schot in zijn benen ...
Blij met de punten ...
[/quote]Tegen wie speelt NEK vanavond ?.[/quote]
Ik begin nog meelij met je te krijgen...
Wat heeft NEK te maken met het slechte niveau van Ajax??
Dit is echt redenatie van "een kinderhand is snel gevuld"... je moet uitkijken dat je niet te snel op een Feyenoorder gaat lijken hoor... "wij spelen Europees, dus wij zijn goed".
Ik begin nog meelij met je te krijgen...
Wat heeft NEK te maken met het slechte niveau van Ajax??
Dit is echt redenatie van "een kinderhand is snel gevuld"... je moet uitkijken dat je niet te snel op een Feyenoorder gaat lijken hoor... "wij spelen Europees, dus wij zijn goed".
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Jawel hoor. Alleen te weinig rendement.
IK GELOOF!!!!!!
Ach... ga jij er maar eens staan.. :)999 schreef:Die Eriksen heeft toch ook geen schot in zijn benen ...
Zouk wel willen ( Maar wie ben ik om te roepen dat speler x of y niet in ( eender welk ) elftal thuishoort ) ..banjavi schreef:Ach... ga jij er maar eens staan.. :)999 schreef:Die Eriksen heeft toch ook geen schot in zijn benen ...
Blij met de punten ...
Die Eriksen heeft toch ook geen schot in zijn benen ...
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Van Rhijn rechtsachter en Anita op 6, voorlopig maar handhaven.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ik ben Banjavi en mag best de hoop uitspreken dat deze Koppers nooit bij NEC terecht komt... net zoals ik de hoop mag uitspreken dat Pastoor snel vertrekt...999 schreef:Zouk wel willen ( Maar wie ben ik om te roepen dat speler x of y niet in ( eender welk ) elftal thuishoort ) ..banjavi schreef:Ach... ga jij er maar eens staan.. :)999 schreef:Die Eriksen heeft toch ook geen schot in zijn benen ...
Dus dat dat allemaal met elkaar heeft te maken... geen idee echt.
Goh Erisen is ook al twintig 

Blij met de punten ...
Ik ben 999 en ik mag best vermelden dat jij nooit op zulk een nivo zal spelen ..banjavi schreef:Ik ben Banjavi en mag best de hoop uitspreken dat deze Koppers nooit bij NEC terecht komt... net zoals ik de hoop mag uitspreken dat Pastoor snel vertrekt...999 schreef:Zouk wel willen ( Maar wie ben ik om te roepen dat speler x of y niet in ( eender welk ) elftal thuishoort ) ..banjavi schreef: Ach... ga jij er maar eens staan.. :)
Dus dat dat allemaal met elkaar heeft te maken... geen idee echt.

Blij met de punten ...
Banjavi, als ik ooit miljardair ben koop ik NEC en mag jij daar linksback spelen;-)
IK GELOOF!!!!!!
- Ajaciedjuh
Het zo mooi zijn als we nog 1-1 kunnen maken. Goed voor het zelfvertrouwen tov de competitie.
Miljoentje of vier is meer dan genoeg voor heel Nec ..
Blij met de punten ...
Ik vraag me af wat het verband is met het feit dat ik niet kan voetballen en dat ik meld dat ik hoop dat Koppers niet bij NEC hoeft te komen wat mij betreft...Ik ben 999 en ik mag best vermelden dat jij nooit op zulk een nivo zal spelen ..
- Ajaciedjuh
Lukoki 

Vandaar dat jullie Cillissen voor 3.5 gekocht hebben natuurlijk.. :).. verstandige keus ook...999 schreef:Miljoentje of vier is meer dan genoeg voor heel Nec ..
Iedereen zijn mening.Je kent de mijne ...banjavi schreef:Ik vraag me af wat het verband is met het feit dat ik niet kan voetballen en dat ik meld dat ik hoop dat Koppers niet bij NEC hoeft te komen wat mij betreft...Ik ben 999 en ik mag best vermelden dat jij nooit op zulk een nivo zal spelen ..
Blij met de punten ...
Jij constateert dat ik niet zo goed kan voetballen... nou, vind ik een heel prima constatering. Maar je suggereert dat ik daarom de kwaliteiten van Koppers niet mag beoordelen en zeggen wat ik van hem vindt. Dat vind ik dan weer vreemd...999 schreef:Iedereen zijn mening.Je kent de mijne ...banjavi schreef:Ik vraag me af wat het verband is met het feit dat ik niet kan voetballen en dat ik meld dat ik hoop dat Koppers niet bij NEC hoeft te komen wat mij betreft...Ik ben 999 en ik mag best vermelden dat jij nooit op zulk een nivo zal spelen ..
Nee, ik zeg dat ie vooralnog op een hoger nivo staat te ballen dan jij ooit zal doen.En dat komt allemaal voort omdat men spelers hier steeds wel heel gemakkelik neersabeld, terwijl juist Koppers in deze wedstrijd weinig fout deed ...banjavi schreef:Jij constateert dat ik niet zo goed kan voetballen... nou, vind ik een heel prima constatering. Maar je suggereert dat ik daarom de kwaliteiten van Koppers niet mag beoordelen en zeggen wat ik van hem vindt. Dat vind ik dan weer vreemd...999 schreef:Iedereen zijn mening.Je kent de mijne ...banjavi schreef:
Ik vraag me af wat het verband is met het feit dat ik niet kan voetballen en dat ik meld dat ik hoop dat Koppers niet bij NEC hoeft te komen wat mij betreft...
Blij met de punten ...