Ajax - FC Twente 15-05-2011
Moderator: mods
Re: Ajax - FC Twente 15-05-2011
Heerlijk gevoel na zo'n seizoen, ongeloofelijk. Allemaal gefeliciteerd met onze club.
Wat een spanning, eerst maar ff de zolder opgeruimd tot vlak voor de match en toen gewoon zitten janken.....
Wat een spanning, eerst maar ff de zolder opgeruimd tot vlak voor de match en toen gewoon zitten janken.....
Laatst gewijzigd door Anonymous op zo mei 15, 2011 5:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ook weer even het belang gezien van Ooijer, even rust nemen, even optreden toen een neefje van hem belaagd werd. Prima aankoop. 

V schreef:ja doc deze is voor jou
Zo is het.

Wow, dat museumplein, het is net zo druk als juli vorig jaar bij oranje. Het is maar goed dat het niet op het leidscheplein is, dan waren er rampen gebeurd.
I think I lost my fucking headache
Man man man, wat een drukte... Hopelijk houdt iedereen zijn koppie erbij...
Maar wat een dag. Wat een wedstrijd! Gewoon kampioen, na ADO had ik dat zeker niet verwacht!
Maar wat een dag. Wat een wedstrijd! Gewoon kampioen, na ADO had ik dat zeker niet verwacht!
- Ajaciedjuh
Schitterende huldiging

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
En helemaal niet over andere clubs gehad. Wij zingen niet helemaal niets in Eindhoven of iets dergelijks. Mooi
I think I lost my fucking headache
Juist, Frank de Boer deed het prima, een goede ambassadeur voor onze club.LucaS schreef:En helemaal niet over andere clubs gehad. Wij zingen niet helemaal niets in Eindhoven of iets dergelijks. Mooi
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Heerlijk die 3e ster... Ajax was gewoon 90 min. beter.. Dit had niemand voorzien. Ik ben zo ontzettend blij. Trouwens een geweldige sfeer op het Museum plein. Hopelijk heeft iedereen geluisterd naar FdB en wordt het volgend jaar weer een feest
Echt waar ik ben zo ontzettend blij...

Echt waar ik ben zo ontzettend blij...
Weer op zoek naar een Interim coach..
AAAAAAAAAJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAXXXXXXX!!!! 

Wat ziet Teletekst 819 er vanavond toch mooi uit...

Precies. Laten we eerst maar eens een paar jaar achter elkaar kampioen worden. Zoals PSV dat een paar jaar geleden deed. Elk jaar Champions League zal flink wat geld opleveren waarmee je financieel gezond kan worden en voorlopig kan blijven.mattie schreef:Hopelijk heeft iedereen geluisterd naar FdB en wordt het volgend jaar weer een feest![]()
![]()
Dan mogen PSV, AZ, FC Twente en Feyenoord maar hopen dat ze kunnen blijven aanhaken.
Had gehoord dat van der Gijp onder een steen is gekropen ...
Blij met de punten ...
Bijna goed, Peter. Wij fietsten op van de zenuwen rond bij de Ronde Hoep. Een keertje op de smartphone van mijn vriendin gekeken. 2-1. De bibbers. Toen, om kwart over vier, al onze moed bij elkaar geraapt. En toen: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Wij hebben midden tussen de weilanden samen een variatie op een polonaise uitgevoerd en het keihard kampioenen staan schreeuwen.Peter schreef:Joey zit nu ergens op een bankje aan Ouderkerk a/d Amstel.![]()

Dat fietsen heeft dus weer gewerkt.

We hebben net een fijne fles champagne opengetrokken.

Iedereen op AT heel erg gefeliciteerd. Ik vind dat we het verdiend hebben. Zoveel jaar van lief en leed. Deze titel is ook een beetje voor ons.
Generaal en Oscarito, bedankt voor de felicitaties.

Het stinkt aan alle kanten!
Dat heb ik ook. Helemaal naar de kloten. 2 halve liters gedronken maar, dus daar ligt het niet aan.999 schreef:Hehe, wat kan moe zijn toch lekker voelen ..
Wie is dat ventje links naast De Zeeuw op die foto die je op de vorige pagina plaatste? Is ie verdwaald?
Jij ook gefeliciteerd!!joey schreef: Iedereen op AT heel erg gefeliciteerd. Ik vind dat we het verdiend hebben. Zoveel jaar van lief en leed. Deze titel is ook een beetje voor ons.
Dit is ook voor vele AT-ers het loon van vele jaren afzien en frustraties. Ook wij waren er week in / week uit bij, jaar in / jaar uit. Onder Blind. Onder Koster. Onder ten Cate. Onder MvB. We zijn een stel freaks. Die nu eindelijk weer eens iets te vieren hebben.
Ik vind dat Ajax deze titel, na vandaag, verdient. We waren in beide competitiewedstrijden beter dan FC Twente.
Theo Janssen was de enige die de uitstraling en prestatie van een kampioen op de mat legde bij die ploeg. Bij ons waren het er een paar meer.
AAAAAAJJJJJJJAAAAAAAAAX
Opluchting hier! Gefeliciteerd iedereen.

Opluchting hier! Gefeliciteerd iedereen.

Laatst gewijzigd door Rachid op zo mei 15, 2011 7:39 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
Geweldig!joey schreef:Wij hebben midden tussen de weilanden samen een variatie op een polonaise uitgevoerd en het keihard kampioenen staan schreeuwen.

- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Man wat een geweldige wedstrijd, ze hebben echt voor elke centimeter gevochten! Ben benieuwd wat studio voetbal en Derksen te melden hebben. Iedereen van harte. Check mijn voorspelling maar even een paar pagina's terug