ADO Den Haag - Ajax 20-03-2011

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: ADO Den Haag - Ajax 20-03-2011

Bericht door Lionel » ma mar 21, 2011 12:04 pm

Feest schreef:Wat een doemdenken en negativiteit. Na Twente - PSV is het gat weer kleiner en moet ik het nog zien.

Bij ADO zit gewoon alles mee.
Tja, het zou nog zeker kunnen. Hopen op een gelijkspel is denk ik het beste..
IK GELOOF!!!!!!

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Re: ADO Den Haag - Ajax 20-03-2011

Bericht door M.. » ma mar 21, 2011 12:19 pm

Rishi schreef:
Feest schreef:Wat een doemdenken en negativiteit. Na Twente - PSV is het gat weer kleiner en moet ik het nog zien.

Bij ADO zit gewoon alles mee.
Tja, het zou nog zeker kunnen. Hopen op een gelijkspel is denk ik het beste..
En dat is het erge.. straks is het gat weer kleiner, krijgen we toch weer hoop en de week erop wordt de titel voor de derde keer dit seizoen verspeelt.
Liever psv kampioen dan dat twente die schaal hier komt ophalen trouwens., dat is inderdaad een nachtmerrie scenario...

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: ADO Den Haag - Ajax 20-03-2011

Bericht door Cruijff » ma mar 21, 2011 12:21 pm

Ach, dan zien we voor het eerst in 7 jaar tijd tenminste weer eens een schaal in de Arena...

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: ADO Den Haag - Ajax 20-03-2011

Bericht door joey » ma mar 21, 2011 12:25 pm

Feest schreef:Wat een doemdenken en negativiteit. Na Twente - PSV is het gat weer kleiner en moet ik het nog zien.

Bij ADO zit gewoon alles mee.

Nee, niet mee eens, het ligt aan Ajax zelf.

We hebben zogenaamd een gemakkelijk programma. Maar zo spelend als de laatste drie wedstrijden is alles lastig.
Het stinkt aan alle kanten!

T82
Berichten: 1783
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:27 pm
Locatie: Breda

Re: ADO Den Haag - Ajax 20-03-2011

Bericht door T82 » ma mar 21, 2011 12:32 pm

M schreef:Liever psv kampioen dan dat twente die schaal hier komt ophalen trouwens., dat is inderdaad een nachtmerrie scenario...
Vorig jaar al meegemaakt bij NAC. Is geen aanrader kan ik je vertellen. Maar toch alsnog liever dan PSV kampioen. Die krijgen dan namelijk ook een complex. Zijn we niet de enige meer.

Gebruikersavatar
Ride
Berichten: 1141
Lid geworden op: ma feb 07, 2011 9:32 am
Locatie: Hoorn
Contacteer:

Re: ADO Den Haag - Ajax 20-03-2011

Bericht door Ride » ma mar 21, 2011 12:45 pm

T82 schreef:
M schreef:Liever psv kampioen dan dat twente die schaal hier komt ophalen trouwens., dat is inderdaad een nachtmerrie scenario...
Vorig jaar al meegemaakt bij NAC. Is geen aanrader kan ik je vertellen. Maar toch alsnog liever dan PSV kampioen. Die krijgen dan namelijk ook een complex. Zijn we niet de enige meer.
PSV kampioen kan ik niet aan... dan maar Twente.
Desnoods verliezen we de laatste wedstrijd als zelfs de 2e plek niet haalbaar is. Nemen wij wel die beker... alweer...
Vakkie 129

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: ADO Den Haag - Ajax 20-03-2011

Bericht door LucaS » ma mar 21, 2011 12:46 pm

Cupfighters! :ajaxscarf.gif:
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: ADO Den Haag - Ajax 20-03-2011

Bericht door 999 » ma mar 21, 2011 12:47 pm

joey schreef:
Feest schreef:Wat een doemdenken en negativiteit. Na Twente - PSV is het gat weer kleiner en moet ik het nog zien.

Bij ADO zit gewoon alles mee.

Nee, niet mee eens, het ligt aan Ajax zelf.

We hebben zogenaamd een gemakkelijk programma. Maar zo spelend als de laatste drie wedstrijden is alles lastig.
Tuurlijk ligt het aan AJAX zelf.Al die jaren ligt het aan AJAX zelf, aan de spelers nog het meest.Verliezen kan ALTIJD, maar de manier waarop.Ik ben het met de Boer wel een beetje eens, al was zijn ingeving om Chivanitch van stal te halen natuurlijk van de zotte, maar dan nog.Hoeveelste keer is dat nu dat deze selectie het zo laat afweten ?.Steeds als het er op aan komt zijn ze niet thuis, fysiek niet, mentaal niet, maar ook kwa voetbalintelligentie niet.

Steeds hetzelfde liedje jaar in jaar uit.En dat voor het grootste gedeelte ook nog eens met dezelfde spelers.

Wat teksten van Alderweireld in de T. vandaag.
Alderweireld schreef:„We missen ze”, kon Toby Alderweireld na afloop ook niet om Suarez en Emanuelson heen. „Urby had kwaliteiten die we nu niet meer in de selectie hebben, om over Luis maar te zwijgen. Die besliste duels in zijn eentje, scoorde altijd en overal”, zei de Belg. „Je kunt het nooit bewijzen, maar met hen denk ik dat we kampioen waren geworden.”
Weer geem keiharde zelfkritiek, nee wijzen naar andere dat het dan wel goed zou hebben gekomen.Gemakshalve vergetend dat we met Suarez ook geen kampioen zijn geworden.

Praten in algemeen heden inplaats van zelf het boetekleed aantrekken.
Alderweireld schreef:Alderweireld schakelde direct terug naar de harde realiteit. „Ik had ook het vertrouwen dat we met dit team ver konden geraken . Maar dan moet je op de beslissende momenten wel meer ballen tonen.”
Zelfbeklag
Alderweireld schreef: „We verdienden de voorsprong”, aldus Alderweireld. „Dan hadden we wat makkelijker kunnen voetballen.”
En dat hoor je bijna van elke speler bij dit AJAX op het moment dat men weer de mist in gaat ..

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: ADO Den Haag - Ajax 20-03-2011

Bericht door LucaS » ma mar 21, 2011 12:51 pm

En zeiekn over Suarez en Emanuelson (of all people) moet ie ook niet. PSV is Afellay en Reis kwijtgeraakt en Twente speelt vaker zonder dan met Ruiz
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: ADO Den Haag - Ajax 20-03-2011

Bericht door Ajaciedjuh » ma mar 21, 2011 12:51 pm

Natuurlijk is een Ajax met Maarten, Urby, Suarez (en zelfs El H. :1evil.gif: ) een veel beter team, maar het is vooral ook een jong team. Daarbij hoort wisselvalligheid. Ik vind het nog steeds een onnodige en onterechte nederlaag gisteren.

Gezien het wedstrijdbeeld, kansen, had Ajax gewoon moeten winnen. Maar nogmaals, de kansen benutten en het gestuntel in de verdediging is ook (gebrek) 'kwaliteit'.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: ADO Den Haag - Ajax 20-03-2011

Bericht door 999 » ma mar 21, 2011 12:54 pm

Dat is AJAX dus niet, een veel beter TEAM.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: ADO Den Haag - Ajax 20-03-2011

Bericht door Ajaciedjuh » ma mar 21, 2011 12:57 pm

Sportwereld schreef:Middenvelder ADO: Wij gaan op jodenjacht
Lex Immers (links) naast Charlton Vicento en John van den Brom (uiterst rechts) op de bar in het supportershome van ADO

UPDATE DEN HAAG - ADO Den Haag-speler Lex Immers heeft zich na het thuisduel met Ajax (3-2 zege) van gisteren misdragen in het supportershome. De middenvelder zong daar het in Den Haag populaire "We gaan op jodenjacht." en voegde de Ajacieden een aantal scheldwoorden en ziektes toe. Verschillende supporters namen het incident op met hun mobiele telefoons.
© anp
De Hagenees liet zijn gezicht in het spelershome zien om de overwinning te vieren. Ook medespeler Charlton Vicento trainer John van den Brom en assistent Maurice Steijn waren van de partij, meldt De Telegraaf.

Immers, die een tatoeage van de Haagse ooievaar op zijn rug heeft en vroeger tot de harde kern van ADO-supporters behoorde, vroeg tijdens het feest om de microfoon. Op de bar zong hij het in Den Haag populaire "We gaan op jodenjacht". Daarna voegde hij Ajacieden een aantal scheldwoorden en ziektes toe. Vicento danste vrolijk mee.

Vorig jaar werd Ajacied Jan Vertonghen door de KNVB voor één wedstrijd geschorst, omdat hij tijdens de huldiging voor de bekerwinst de microfoon pakte en Feyenoord beledigde.
Op Sportwereld staat ook het filmpje. Ik ben benieuwd of ze dezelfde straf krijgen dan Vertonghen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Justin
Berichten: 2074
Lid geworden op: di sep 23, 2003 5:14 pm
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: ADO Den Haag - Ajax 20-03-2011

Bericht door Justin » ma mar 21, 2011 12:58 pm

Immers misdraagt zich een beetje.

Ben wel benieuwd wat de KNVB hier aan doet.

EDIT: zie dat Ajaciedjuh mij net voor was. Ach, hebben jullie tenminste de link naar YouTube.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: ADO Den Haag - Ajax 20-03-2011

Bericht door Bert » ma mar 21, 2011 12:59 pm

Misschien ligt het aan mij, maar wat mij betreft verdien je voor zijn Hamas-teksten een wat hogere straf dan Vertonghens teksten.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Re: ADO Den Haag - Ajax 20-03-2011

Bericht door Feest » ma mar 21, 2011 1:01 pm

Bij 4 wedstrijden of meer zou hij de wedstrijd tegen Twente missen. :hypocrite.gif:

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: ADO Den Haag - Ajax 20-03-2011

Bericht door Lionel » ma mar 21, 2011 1:04 pm

Zie het nog gebeuren ook..
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Re: ADO Den Haag - Ajax 20-03-2011

Bericht door generaal » ma mar 21, 2011 1:07 pm

Wat een tuig blijft het toch ook.

Edit: ligt het nou aan mij, of is Charlton Vincento misschien wel de eerste neger die op een bar meerdere keren de Hitlergroet brengt?

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: ADO Den Haag - Ajax 20-03-2011

Bericht door Duke » ma mar 21, 2011 1:43 pm

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Re: ADO Den Haag - Ajax 20-03-2011

Bericht door Jeroen126 » ma mar 21, 2011 1:44 pm

Bertje schreef:Misschien ligt het aan mij, maar wat mij betreft verdien je voor zijn Hamas-teksten een wat hogere straf dan Vertonghens teksten.
Helemaal mee eens, maar ik weet niet hoe het met de strafmaat zit. Maakt het uit hoe grof een provocatie is, of gaat het om de provocatie an sich?

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: ADO Den Haag - Ajax 20-03-2011

Bericht door Ajaciedjuh » ma mar 21, 2011 2:00 pm

VI schreef:KNVB onderzoekt antisemitisch gezang van Immers

21/03/2011 13:01

De aanklager betaald voetbal van de KNVB is een onderzoek gestart naar Lex Immers. De middenvelder van ADO Den Haag misdroeg zich na afloop van het duel met Ajax (3-2). In het supportershome van de club zong hij haatdragende liederen over de Amsterdammers.

Samen met coach John van den Brom en Charlton Vicento klom de ADO-middenvelder op een tafel waar ze uitgebreid toegezongen werden door de eigen aanhang. Nadat de oefenmeester was vertrokken, bleef Immers staan. Hij was vervolgens de gangmaker van enkele liedjes met een pittige antisemitische tekst.

Diverse filmpjes, gemaakt met mobiele telefoons door ADO-fans, doken maandagochtend her en der op internet op. Ajacied Jan Vertonghen beledigde vorig seizoen na de gewonnen bekerfinale tegen Feyenoord de opponent uit Rotterdam met beledigende teksten. De Belgische verdediger moest voor dat vergrijp drie wedstrijden toekijken.
Raar dat alleen een onderzoek naar Immers wordt gedaan.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

GangstaRiB
Berichten: 16901
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: ADO Den Haag - Ajax 20-03-2011

Bericht door GangstaRiB » ma mar 21, 2011 2:07 pm

Alderweireld moet trouwens lekker z'n mond gaan houden want die was tegen Spartak én ADO met afstand de slechtste (nou ja.. samen met VD Wiel dan..) van Ajax. Hij mist Urby en Suarez... tja.. zo gaat dat nou eenmaal in de voetballerij. Er moeten andere mensen opstaan, dat zou Toby ook kunnen zijn..... maar zoals hij speelde tegen ADO... :excited.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: ADO Den Haag - Ajax 20-03-2011

Bericht door joey » ma mar 21, 2011 2:11 pm

Alderweireld heeft groot gelijk. Nu krijgt de directie een bonus, maar hij kan naar zijn bonus fluiten.

Alle spelers zullen er zo over denken. Behalve Cvitanich misschien.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: ADO Den Haag - Ajax 20-03-2011

Bericht door Toppie » ma mar 21, 2011 2:11 pm

Ajaciedjuh schreef:
VI schreef:KNVB onderzoekt antisemitisch gezang van Immers

21/03/2011 13:01

De aanklager betaald voetbal van de KNVB is een onderzoek gestart naar Lex Immers. De middenvelder van ADO Den Haag misdroeg zich na afloop van het duel met Ajax (3-2). In het supportershome van de club zong hij haatdragende liederen over de Amsterdammers.

Samen met coach John van den Brom en Charlton Vicento klom de ADO-middenvelder op een tafel waar ze uitgebreid toegezongen werden door de eigen aanhang. Nadat de oefenmeester was vertrokken, bleef Immers staan. Hij was vervolgens de gangmaker van enkele liedjes met een pittige antisemitische tekst.

Diverse filmpjes, gemaakt met mobiele telefoons door ADO-fans, doken maandagochtend her en der op internet op. Ajacied Jan Vertonghen beledigde vorig seizoen na de gewonnen bekerfinale tegen Feyenoord de opponent uit Rotterdam met beledigende teksten. De Belgische verdediger moest voor dat vergrijp drie wedstrijden toekijken.
Raar dat alleen een onderzoek naar Immers wordt gedaan.


Het immers zijn probleem :hypocrite.gif:

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: ADO Den Haag - Ajax 20-03-2011

Bericht door Lionel » ma mar 21, 2011 2:16 pm

Er staat : nadat de oefenmeester was vertrokken..
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: ADO Den Haag - Ajax 20-03-2011

Bericht door Duke » ma mar 21, 2011 2:45 pm

De Belgische verdediger moest voor dat vergrijp drie wedstrijden toekijken.
:excited.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Plaats reactie