AJAX - VVV Venlo 20-02-2011

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Daily Blind

Re: AJAX - VVV Venlo 20-02-2011

Bericht door Daily Blind » zo feb 20, 2011 7:55 pm

Rishi schreef:De rest is natuurlijk ook gegroeid he. En Pantelic was prut.

Enoh moet eruit. Die fokt heel het elftal op. Gaf weer een prachtige assist op de nieuwe Kanu :excited.gif: :excited.gif:
Als Pantelic prut is ben ik benieuwd wat El Hamdaoui is!?!

Dramatische pot weer van deze prutser.

Lionel

Bericht door Lionel » zo feb 20, 2011 8:05 pm

Hij scoorde de winnende... Daarnaast hadden zat spelers kunnen scoren in de ruimte die vrijkwam als hij uit de spits wegliep.

Er is nog genoeg op hem aan te merken hoor maar zonder hem is het echt armoe hoor.
IK GELOOF!!!!!!

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » zo feb 20, 2011 11:11 pm

Baggerpotje, al viel het begin van de wedstrijd wel mee. Ik verbaas me wel als ik hier teruglees dat Sulejmani terecht gewisseld werd en drama was; in ons vakkie (115) waren het al snel met elkaar eens: hij was de enige die een beetje gevaar wist te stichten. Als we zo tegen Anderlecht gaan voetballen, is plaatsing voor de achtste finales nog niet eens een zekerheidje. Het leek wel of ze niet naar voren wílden. Ik heb voornamelijk gebrei gezien; van links, naar rechts, naar achter, naar links, naar rechts, naar achter, naar links...

Anita en Vertonghen vielen me in positieve zin op. Anita is vooralsnog in mijn ogen (binnen) deze selectie de beste linksback en moet de voorkeur verdienen boven Blind.

Het afscheid van Suarez viel me eigenlijk ook een beetje tegen. We hebben wel eens beter van spelers afscheid genomen, al was het vuurwerk op Zuid wel aardig. Was overigens opvallend dat Blind de speech deed. Zag Van de Boog het even niet zitten na alle commotie?

Enfin. Snel vergeten die wedstrijd.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Lionel

Bericht door Lionel » zo feb 20, 2011 11:13 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Baggerpotje, al viel het begin van de wedstrijd wel mee. Ik verbaas me wel als ik hier teruglees dat Sulejmani terecht gewisseld werd en drama was; in ons vakkie (115) waren het al snel met elkaar eens: hij was de enige die een beetje gevaar wist te stichten. Als we zo tegen Anderlecht gaan voetballen, is plaatsing voor de achtste finales nog niet eens een zekerheidje. Het leek wel of ze niet naar voren wílden. Ik heb voornamelijk gebrei gezien; van links, naar rechts, naar achter, naar links, naar rechts, naar achter, naar links...

Anita en Vertonghen vielen me in positieve zin op. Anita is vooralsnog in mijn ogen (binnen) deze selectie de beste linksback en moet de voorkeur verdienen boven Blind.

Het afscheid van Suarez viel me eigenlijk ook een beetje tegen. We hebben wel eens beter van spelers afscheid genomen, al was het vuurwerk op Zuid wel aardig. Was overigens opvallend dat Blind de speech deed. Zag Van de Boog het even niet zitten na alle commotie?

Dat gebrei kwam natuurlijk ook omdat VVV natuurlijk geen moment over de middenlijn durfde te komen.

Verder ben ik het met je eens. Het afscheid vond ik ook niet echt bijzonder.. Maar het is dan ook geen Jari ofzo...
IK GELOOF!!!!!!

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » zo feb 20, 2011 11:16 pm

Rishi schreef:Dat gebrei kwam natuurlijk ook omdat VVV natuurlijk geen moment over de middenlijn durfde te komen.
Dat ook. Maar vooral omdat Ajax in een bedroevend laag tempo speelde.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » ma feb 21, 2011 12:07 am

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Baggerpotje, al viel het begin van de wedstrijd wel mee. Ik verbaas me wel als ik hier teruglees dat Sulejmani terecht gewisseld werd en drama was; in ons vakkie (115) waren het al snel met elkaar eens: hij was de enige die een beetje gevaar wist te stichten. Als we zo tegen Anderlecht gaan voetballen, is plaatsing voor de achtste finales nog niet eens een zekerheidje. Het leek wel of ze niet naar voren wílden. Ik heb voornamelijk gebrei gezien; van links, naar rechts, naar achter, naar links, naar rechts, naar achter, naar links...

Ik ben het volledig met je eens, ik vond Sullie ook verreweg de beste man, snapte ook totaal niet dat ie werd gewisseld. Anita was ook mijn motm, Vertonghen speelde ook zeer solide maar hoefde zich niet al te veel in te spannen vandaag.

Zuidema

Bericht door Zuidema » ma feb 21, 2011 8:44 am

WP_LeGeNd schreef:Ik ben het volledig met je eens, ik vond Sullie ook verreweg de beste man, snapte ook totaal niet dat ie werd gewisseld. Anita was ook mijn motm, Vertonghen speelde ook zeer solide maar hoefde zich niet al te veel in te spannen vandaag.
Ik snapte die wissel eigenlijk ook niet. Zó slecht was Sulejmani toch niet bezig?

Alhoewel er natuurlijk nog wel enkele zaken voor verbetering vatbaar zijn. Vooral de wisselwerking met Vd Wiel vind ik erg stroef verlopen. Als ik die 2 mekaar wat passief en doelloos aan de zijlijn het balletje zie toetikken, zonder te gaan voor een combinatie met dynamiek, staan bij mij de meters in het rood. Ook het moment van opkomen van Vd Wiel mag wel wat slimmer gekozen worden als Sulejmani naar binnen draait. Dat zijn opkomen ook echt dynamiek en verrassing heeft (denk aan Trabelsi indertijd). En als Vd Wiel wel eens vrij kwam aan de zijlijn, ging Sulejmani toch vaak weer in de trechter zijn heil zoeken. Terwijl je juist dan over de vleugel zou moeten openen.

Genoeg zaken dus om bij te schaven. Desnoods eerst met aanwijzingen van de kant. Maar een wissel? Van de aanvaller waar wat mij betreft de meeste dreiging vanuit ging? Nou, nee. Sulejmani oogde zelf ook behoorlijk verongelijkt. Die zal zich zeker afgevraagd hebben waar ie dat nou aan "verdiend" had. Hopelijk kan FdB hem dat als een goede coach duidelijk maken. En ik ben er eigenlijk ook wel benieuwd naar. Sulejmani toont eindelijk, eindelijk wat tekenen van structureel herstel. Een wissel na een redelijke partij zal niet echt bijdragen tot het voortzetten van dat herstel.

Ride
Contacteer:

Bericht door Ride » ma feb 21, 2011 9:31 am

Rishi schreef:
Verder ben ik het met je eens. Het afscheid vond ik ook niet echt bijzonder.. Maar het is dan ook geen Jari ofzo...
Precies... hij kreeg het afscheid wat een doelpuntenmaker die na 3,5 jaar zijn hielen licht krijgt.

Niet te emo over doen... ook met hem zijn we geen kampioen geworden.. wel 1x bijna :ajaxscarf.gif:

Respect voor hem maar een afscheid zoals Jari of Danny Blind kregen...

Dacht het niet
Vakkie 129

Kowalczyk
Moderator English Section
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » ma feb 21, 2011 4:07 pm

Tjonge - dit was een saaie wedstrijd.

En koud.

Is verder weinig over te zeggen: saai en koud, dat was het.

Doei.

K.
Still alive...

Plaats reactie