Ajax - FC Utrecht 03-10-2010

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Ajax - FC Utrecht 03-10-2010

Bericht door Lionel » zo okt 03, 2010 7:57 pm

Bij hem lijkt het alsof hij er geen zin in heeft...
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Re: Ajax - FC Utrecht 03-10-2010

Bericht door Beloki » zo okt 03, 2010 7:58 pm

Rishi schreef:Bij hem lijkt het alsof hij er geen zin in heeft...
Mwah, dat heb ik altijd met Verthongen. Die had er vandaag overigens ook echt geen zin, volgens mij. Heeft nauwelijks een persoonlijk duel gewonnen, terwijl dat normaal een sterk punt van hem is.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Ajax - FC Utrecht 03-10-2010

Bericht door Lionel » zo okt 03, 2010 8:00 pm

Die heef ook wel eens beter gespeeld ja.

Jol viel me ook tegen trouwens. Had eerder voor een voetballer achterin moeten kiezen voor Demy of Enoh.
IK GELOOF!!!!!!

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Re: Ajax - FC Utrecht 03-10-2010

Bericht door goodfella » zo okt 03, 2010 8:02 pm

Vertonghen, v/d Wiel, wat een stel prutsers vandaag.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ajax - FC Utrecht 03-10-2010

Bericht door 999 » zo okt 03, 2010 8:02 pm

Rishi schreef:Die heef ook wel eens beter gespeeld ja.

Jol viel me ook tegen trouwens. Had eerder voor een voetballer achterin moeten kiezen voor Demy of Enoh.
Wie dan ?.

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Ajax - FC Utrecht 03-10-2010

Bericht door Lionel » zo okt 03, 2010 8:11 pm

Eriksen, Lindgren.

Siem had op zes kunnen spelen. Hij had El Ham op tien kunnen zetten en Luis in de spits kunnen zetten.

Ooijer erin en Urby naar het middenveld..

Zat opties hoor.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ajax - FC Utrecht 03-10-2010

Bericht door 999 » zo okt 03, 2010 8:34 pm

Rishi schreef:Eriksen, Lindgren.

Siem had op zes kunnen spelen. Hij had El Ham op tien kunnen zetten en Luis in de spits kunnen zetten.

Ooijer erin en Urby naar het middenveld..

Zat opties hoor.
Al die jij opnoemt gingen vrolijk mee in het futloos, ideejeloos spel van AJAX.Kijk je kan spelers die het niet hebben in de wedstrijd op een andere plaats gaan zetten ( dat alleen al haalt het beetje automatisme nog meer uit het elftal ) het blijven dezelfde niet in de wedstrijd zittende spelers.

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Ajax - FC Utrecht 03-10-2010

Bericht door Lionel » zo okt 03, 2010 8:40 pm

Urby in de aanval of op het middenveld is een andere speler dan Urby de linksback.
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - FC Utrecht 03-10-2010

Bericht door joey » zo okt 03, 2010 8:47 pm

Zo, net terug van een dagje in de buitenlucht. Ik had van Jol begrepen dat ik me geen zorgen hoefde te maken. Utrecht was eigenlijk alleen in Utrecht zelf een geduchte tegenstander. Dus ik zette vol goede moed de TT aan en wat zag ik? 1-2. :1evil.gif:

Zat er wel een beetje aan te komen, want zoals GangstaRiB terecht schreef: dit seizoen laat Ajax nog weinig zien. Het is allemaal een beetje minder, vooral qua concentratie en inzet. En dan kun je wachten op een zeperd.

Voor de rest: wat een stralende dag. Ik heb genoten van bos en hei. :headbang.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: Ajax - FC Utrecht 03-10-2010

Bericht door FlaFlu » zo okt 03, 2010 9:06 pm

Scherrer schreef:
generaal schreef:Siem de Jong blijft toch wel een fantastische speler. Samen met z'n broertje en KJH toch een behoorlijke afvaardiging van mijn middelbare school :biggthumpup.gif: .
De Jong fantastisch? Hahahahaha. Die jongen is al weken dra-ma-tisch. En dan ook écht héél slecht, hè. Compleet onzichtbaar. Verbijsterend dat hij nog niet op de tribune is beland.
Vergeet De Zeeuw niet. Als die nu niet een paar weken op de tribune terecht komt, dan gaat het onder Jol niet meer gebeuren.

Het middenveld van Ajax is gewoon minder dan dat van Twente en PSV. Vond ik voorafgaand aan het seizoen al. De Zeeuw en Enoh overschatten zichzelf schromelijk en De Jong mist teveel om bij een club als Ajax op 10 te spelen.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Ajax - FC Utrecht 03-10-2010

Bericht door peter » zo okt 03, 2010 9:17 pm

Ajax mist een echte sterkhouder op het middenveld. Twente heeft Janssen en PSV heeft Afellay. Voor de rest is het aardig aan elkaar gewaagd, want Woutje Brama en Engelaar is echt van subtopniveau.

Gebruikersavatar
Laudrup
Berichten: 3484
Lid geworden op: zo jan 11, 2004 2:11 pm

Re: Ajax - FC Utrecht 03-10-2010

Bericht door Laudrup » zo okt 03, 2010 9:43 pm

Het ontbreekt aan creativiteit. Niemand die een mannetje durft/kan passeren. Schrijnend.
15 mei 2011.

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Re: Ajax - FC Utrecht 03-10-2010

Bericht door Beloki » zo okt 03, 2010 10:30 pm

Bakkal proberen te halen in de winterstop? Mooie, technische speler met spelinzicht. Zit bij psv op de tribune.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Ajax - FC Utrecht 03-10-2010

Bericht door Lionel » zo okt 03, 2010 10:34 pm

Klopt. Al heb ik ook mijn twijfels bij hem.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13846
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Ajax - FC Utrecht 03-10-2010

Bericht door Jinne » zo okt 03, 2010 10:34 pm

Dan moet er wel eerst een club komen die zin heeft in De Zeeuw.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Mr. Ajax
Berichten: 14587
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Ajax - FC Utrecht 03-10-2010

Bericht door Mr. Ajax » zo okt 03, 2010 10:54 pm

Bakkal vind ik een goede speler, zou een leuke toevoeging zijn, maar hij is niet de middenvelder die we nodig hebben. Eentje met techniek, overzicht, en vooral persoonlijkheid. Eentje die sterk is in de passing. Hopen dat Eriksen en Lodeiro zich goed (en snel) kunnen ontwikkelen.

Verder ligt het niet alleen aan het middenveld, maar eerder aan Jol in mijn ogen. AJAX speelt nog altijd, net als de afgelopen (pakweg) 10 seizoenen, zonder enig (tactisch) idee. Ze doen maar wat. Dat doet me nog het meest pijn. Een ploeg als Twente speelt met een duidelijk idee, iedere speler weet precies wat zijn taak is en houdt zich ook daaraan. Ze spelen als een team. Het AZ van Adriaanse/Van Gaal had dat ook. En zo ga je als team ook met veel meer zelfvertrouwen een wedstrijd in.


Ik zou de komende wedstrijden met het volgende middenveld spelen:

---Lindgren---Enoh---Eriksen---


Ik zou Bonevacia ook vaker aan het werk willen zien. Is een speler die technisch goed is en een drang naar voren heeft. Ook qua passing zit het volgens mij wel goed bij hem. En Jozefzoon is wat mij betreft voorlopig Sulejmani voorbijgestreefd in depikorde.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ajax - FC Utrecht 03-10-2010

Bericht door 999 » zo okt 03, 2010 11:00 pm

En wat gaat Bakkel dan toevoegen ?.Gaat hij het elftal bij de hand nemen ?.Gaat hij de regisseur op het middenveld worden ?.Dus ook niet ...

Je zal het hiermee moeten doen.En deze spelers zullen er toch onderhand van bewust moeten worden dat met een flutinstelling als vandaag, met zo'n gebrek aan werklust, coaching enz. je er nooit komt.Natuurlijk, bij andere clubs ( buitenland ) lopen betere spelers rond.Maaar die wedstrijden die ik daar zie in de top ontbreek het in 99,9% van die wedstrijden nooit aan inzet, de wil om te winnen, de concentratie vanaf minuut 1.En niet zoals vandaag bij dit AJAX een houding van " het komt toch wel goed ".Maar dan nog .. Wat bezielt een Suarez om zo'n aktie te maken ?.Welke kronkel zit er dan in je hoofd ?.De scheids ziet het toch niet ?.Wij zijjn AJAX en komen daarmee weg ?.

En zo'n Enoh, die voor de zo veelste keer zijn man uit zijn rug laat lopen.Dan kan je nog zoveel creativiteit in je elftal hebben maar tegen zulke fouten is dat ook niet opgewassen.Gewoon simpel uit je rug laten komen.Verrek doe jij ook mee ?.

En daar wordt dan week in week uit op getraind, op gewezen.En dan toch steeds weer om de zoveel wedstrijd het " vergeten " .Daar snap ik dus niks van.Als je dat bij een buitenlandse topclub doet zit je minmaal vijf weken op de tribune.

Waar komt dat toch steeds vandaan.Als dit AJAX ook maar ( niet dat dat nu super was, maar toch ) half zo tegen Utrecht speelt als men tegen Milaan deed dan ligt er gewoon 3 keer de bal in het netje.

Jol bouwt al regelmatig zekerheidjes in om dit geklungel te voorkomen, en toch steeds weer de fout in.

Maar ook voorin.Kijk, we hebben geen kwaliteit ala Barcelona voorin lopen, maar ik mag van Suarez en El. H, Sulejmani, Siem de Jong en de rest van de spelers tochwel wat meer verwachten dan 1 keer per wedstrijd een geslaagde combinatie.Of als je de gehele wedstrijd te kijk wordt gezet omdat Utrecht je gewoon met dubbele dekking uit je spel haalt, dat je dan eens want anders probeert ?.Maar nee, blijven volharden in je kansloze akties.Ga g.v.d eens effe nadenken over wat je op dat moment aan het doen bent .......

Mr. Ajax
Berichten: 14587
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Ajax - FC Utrecht 03-10-2010

Bericht door Mr. Ajax » zo okt 03, 2010 11:13 pm

999 schreef:En wat gaat Bakkel dan toevoegen ?.Gaat hij het elftal bij de hand nemen ?.Gaat hij de regisseur op het middenveld worden ?.Dus ook niet ...

Zeg ik wat anders dan?


Ik zie dat Bayern weer heeft verloren trouwens. Als ik heel ff mag dromen hoop ik toch echt dat Van Gaal daar ondanks zijn recente contractverlenging ontslagen wordt en lekker bij ons aan de slag gaat. Het liefst al in de winterstop! :ajaxscarf.gif: :blush.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ajax - FC Utrecht 03-10-2010

Bericht door 999 » zo okt 03, 2010 11:14 pm

Mr. Ajax schreef:
999 schreef:En wat gaat Bakkel dan toevoegen ?.Gaat hij het elftal bij de hand nemen ?.Gaat hij de regisseur op het middenveld worden ?.Dus ook niet ...

Zeg ik wat anders dan?


Ik zie dat Bayern weer heeft verloren trouwens. Als ik heel ff mag dromen hoop ik toch echt dat Van Gaal daar ondanks zijn recente contractverlenging ontslagen wordt en lekker bij ons aan de slag gaat. Het liefst al in de winterstop! :ajaxscarf.gif: :blush.gif:

Heb ik jou gequoted dan ?.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - FC Utrecht 03-10-2010

Bericht door joey » ma okt 04, 2010 8:29 am

999 schreef:En wat gaat Bakkel dan toevoegen ?.Gaat hij het elftal bij de hand nemen ?.Gaat hij de regisseur op het middenveld worden ?.Dus ook niet ...

Je zal het hiermee moeten doen.En deze spelers zullen er toch onderhand van bewust moeten worden dat met een flutinstelling als vandaag, met zo'n gebrek aan werklust, coaching enz. je er nooit komt.Natuurlijk, bij andere clubs ( buitenland ) lopen betere spelers rond.Maaar die wedstrijden die ik daar zie in de top ontbreek het in 99,9% van die wedstrijden nooit aan inzet, de wil om te winnen, de concentratie vanaf minuut 1.En niet zoals vandaag bij dit AJAX een houding van " het komt toch wel goed ".Maar dan nog .. Wat bezielt een Suarez om zo'n aktie te maken ?.Welke kronkel zit er dan in je hoofd ?.De scheids ziet het toch niet ?.Wij zijjn AJAX en komen daarmee weg ?.

En zo'n Enoh, die voor de zo veelste keer zijn man uit zijn rug laat lopen.Dan kan je nog zoveel creativiteit in je elftal hebben maar tegen zulke fouten is dat ook niet opgewassen.Gewoon simpel uit je rug laten komen.Verrek doe jij ook mee ?.

En daar wordt dan week in week uit op getraind, op gewezen.En dan toch steeds weer om de zoveel wedstrijd het " vergeten " .Daar snap ik dus niks van.Als je dat bij een buitenlandse topclub doet zit je minmaal vijf weken op de tribune.

Waar komt dat toch steeds vandaan.Als dit AJAX ook maar ( niet dat dat nu super was, maar toch ) half zo tegen Utrecht speelt als men tegen Milaan deed dan ligt er gewoon 3 keer de bal in het netje.

Jol bouwt al regelmatig zekerheidjes in om dit geklungel te voorkomen, en toch steeds weer de fout in.

Maar ook voorin.Kijk, we hebben geen kwaliteit ala Barcelona voorin lopen, maar ik mag van Suarez en El. H, Sulejmani, Siem de Jong en de rest van de spelers tochwel wat meer verwachten dan 1 keer per wedstrijd een geslaagde combinatie.Of als je de gehele wedstrijd te kijk wordt gezet omdat Utrecht je gewoon met dubbele dekking uit je spel haalt, dat je dan eens want anders probeert ?.Maar nee, blijven volharden in je kansloze akties.Ga g.v.d eens effe nadenken over wat je op dat moment aan het doen bent .......
Dus het is allemaal de schuld van de spelers? Moet een trainer niet zorgen voor behoorlijk positiespel?
Het stinkt aan alle kanten!

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - FC Utrecht 03-10-2010

Bericht door Mano » ma okt 04, 2010 9:39 am

je mag toch wel van spelers verwachten dat ze zich inzetten en tijdens de wedstrijd nadenken????

een coach geeft ze opdrachten mee en zet de poppetjes neer, maar in het veld moeten de spelers het toch echt zelf doen...
Dit Ajax kan niet zelf nadenken dus zodra een tacktiek niet werkt, hebben we een probleem.
dan is het alle ballen op Suarez en hopen op een geniaal moment.
Die momenten wisselt ie af met doodlopende rushes....
dat dien je te accepteren, hoort bij zijn spel en daarom zit hij nog bij Ajax en niet bij een topclub in de primera division.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - FC Utrecht 03-10-2010

Bericht door joey » ma okt 04, 2010 10:05 am

Ik doel hierop:
Op Telegraaf.nl noemde Martin Jol de zege van FC Utrecht volkomen verdiend. "FC Utrecht heeft het goed gedaan. Natuurlijk snap ik niet waarom Suarez met een handsbal een strafschop veroorzaakt. Hij snapt dat zelf ook niet. Voor die tweede strafschop gingen we ook weer in de fout. Dan sta je binnen 15 minuten met 2-0 achter. Na rust hebben we er alles aan gedaan. Maar dat doelpunt wilde maar niet vallen. FC Utrecht verdedigde ook goed. Uiteindelijk scoort De Jong dan nog in blessuretijd. Maar toen was het al te laat."
Dit is een wel heel zwakke analyse. Ik kan er he-le-maal niets mee.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ajax - FC Utrecht 03-10-2010

Bericht door 999 » ma okt 04, 2010 10:20 am

joey schreef:
999 schreef:En wat gaat Bakkel dan toevoegen ?.Gaat hij het elftal bij de hand nemen ?.Gaat hij de regisseur op het middenveld worden ?.Dus ook niet ...

Je zal het hiermee moeten doen.En deze spelers zullen er toch onderhand van bewust moeten worden dat met een flutinstelling als vandaag, met zo'n gebrek aan werklust, coaching enz. je er nooit komt.Natuurlijk, bij andere clubs ( buitenland ) lopen betere spelers rond.Maaar die wedstrijden die ik daar zie in de top ontbreek het in 99,9% van die wedstrijden nooit aan inzet, de wil om te winnen, de concentratie vanaf minuut 1.En niet zoals vandaag bij dit AJAX een houding van " het komt toch wel goed ".Maar dan nog .. Wat bezielt een Suarez om zo'n aktie te maken ?.Welke kronkel zit er dan in je hoofd ?.De scheids ziet het toch niet ?.Wij zijjn AJAX en komen daarmee weg ?.

En zo'n Enoh, die voor de zo veelste keer zijn man uit zijn rug laat lopen.Dan kan je nog zoveel creativiteit in je elftal hebben maar tegen zulke fouten is dat ook niet opgewassen.Gewoon simpel uit je rug laten komen.Verrek doe jij ook mee ?.

En daar wordt dan week in week uit op getraind, op gewezen.En dan toch steeds weer om de zoveel wedstrijd het " vergeten " .Daar snap ik dus niks van.Als je dat bij een buitenlandse topclub doet zit je minmaal vijf weken op de tribune.

Waar komt dat toch steeds vandaan.Als dit AJAX ook maar ( niet dat dat nu super was, maar toch ) half zo tegen Utrecht speelt als men tegen Milaan deed dan ligt er gewoon 3 keer de bal in het netje.

Jol bouwt al regelmatig zekerheidjes in om dit geklungel te voorkomen, en toch steeds weer de fout in.

Maar ook voorin.Kijk, we hebben geen kwaliteit ala Barcelona voorin lopen, maar ik mag van Suarez en El. H, Sulejmani, Siem de Jong en de rest van de spelers tochwel wat meer verwachten dan 1 keer per wedstrijd een geslaagde combinatie.Of als je de gehele wedstrijd te kijk wordt gezet omdat Utrecht je gewoon met dubbele dekking uit je spel haalt, dat je dan eens want anders probeert ?.Maar nee, blijven volharden in je kansloze akties.Ga g.v.d eens effe nadenken over wat je op dat moment aan het doen bent .......
Dus het is allemaal de schuld van de spelers? Moet een trainer niet zorgen voor behoorlijk positiespel?
Vertel mij dan wat Jol aan die twee fouten had kunnen doen ?.Wat als er voldoende wordt getraind op positiespel maar Enoh ( de Zeeuw en de rest) er de hele wedstrijd er met de pet naar gooien.En over positiespel gesproken, Suarez trekt zich nooit iets aan van positiespel.EL. H. ook niet.Dan zit je al met de gebakken peren.En natuurlijk, als ik Jol was geweest had ik anders gewisseld, maar omdat ie dat dus niet doet mogen de rest spelers er de klote van geven ?.Of dacht jij nu echt dat Jol tegen de spelers heeft gezegd doe maar rustig aan ?, slap beginnen ? en loop er de kantjes maar af ?.Of jongens vandaag doen we drie keer goedleggen van de bal ook al kunnen we hem in een keer spelen ?.Tig momenten gezien, en dan stond iedereen positioneel goed.Zeg mij maar wat je als trainer dan moet doen langs de kant ..

Vervolgens ga je natuurlijk roepen dat AJAX afhankelijk is van de bevliegingen van Suarez.Tja, Barca zonder Messie scheelt een slot op een borrel, zelfde telt voor Chelsea en Drogba, B.M. en Robben, M.U zonder Roony.

Ik ga niet zeggen dat het positiespel van AJAX supertop is.Maar zo dramatisch als je het steeds wil doen voorkomen is het dus ook niet.

Daarbij, als je terug gaat in de geschiedenis, AJAX heeft het altijd moeilijk tegen tegenstanders die vanuit de verdediging met een 0 - 2 voorsprong konden voetballen.Er zijn maar weinig jaartallen geweest dat dat niet zo was.

Kijk je de wedstrijd er nog eens op na, iets wat velen hier dus NOOIT doen, dan zie je dus AJAX ook zijn KANSEN heeft gehad.Waarbij het steeds hetzelfde liedje is dat als de betreffende spelers effe wat beter uit hun doppen kijken er gewoon veel meer uit te halen is ( iets wat ook al tig jaar het geval is ).Een Suarez die diep in de zestien twee keer hardstikke vrij staat maar waar Sulejmani toch kiest voor kansloze afstandschoten ( worden ook nog eens geblokt ).Diezelfde Suarez die bleef volharden in akties waarvan de meesten de mist ingingen.Een EL. H. die zich aanbied maar de bal bijna nooit in zijn voeten krijgt gespeeld.Heeft niks met positiespel te maken, maar met het zien van de medespeler.Maar ook b.v. een Ericson die drie keer de bal aanneemt ( in een vrijstande positie ) en in principe alleen maar hoeft door te draaien zodat ie de vrijstaande Siem de Jong of Urby aan kan spelen maar kiest voor een balletje terug.En zo kan ik nog wel even doorgaan .. allemaal voorbeelden .. Nu jij nog, want het enige wat ik van jou steeds hoor is dat zelfde regeltje hierboven ..

Afijn, misschien kan jij mij ook nog eens vertellen waarom Suarez die handsbal maakt ?.Van Enoh weten we nu onderhand wel die ie af en toe zijn man uit zijn rug laat lopen ..

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Ajax - FC Utrecht 03-10-2010

Bericht door Lionel » ma okt 04, 2010 10:28 am

Als iemand er met de pet naar gooit moet je diegene wisselen.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Ajax - FC Utrecht 03-10-2010

Bericht door peter » ma okt 04, 2010 10:31 am

joey schreef:Ik doel hierop:
Op Telegraaf.nl noemde Martin Jol de zege van FC Utrecht volkomen verdiend. "FC Utrecht heeft het goed gedaan. Natuurlijk snap ik niet waarom Suarez met een handsbal een strafschop veroorzaakt. Hij snapt dat zelf ook niet. Voor die tweede strafschop gingen we ook weer in de fout. Dan sta je binnen 15 minuten met 2-0 achter. Na rust hebben we er alles aan gedaan. Maar dat doelpunt wilde maar niet vallen. FC Utrecht verdedigde ook goed. Uiteindelijk scoort De Jong dan nog in blessuretijd. Maar toen was het al te laat."
Dit is een wel heel zwakke analyse. Ik kan er he-le-maal niets mee.
Een analyse die mijn moeder ook kan geven, hoor. Het is niet nodig, maar soms zou ik wel eens een 'echte' analyse willen lezen van Jol. Waarom ging het nou niet goed in de eerste 35 minuten en waarom wisselde hij Enoh en Alderweireld? Zou een keer aardig zijn als we ook eens een beeld krijgen wat Jol voor ogen heeft, want dit seizoen is het allemaal niet veel. Ik zie geen lijn in ons spel.

Plaats reactie