KNVB moet eens gaan snijden in de HCE. 10, max. 12 ploegen. Ploegen als De G. en feyenoord hebben er niets te zoeken.
Zelfs Eriksen's rollertjes zijn Waterman te machtig.

Moderator: mods
Laudrup schreef:YESSSSS wat ben ik hier blij mee. Goed voor die jongen!
Helemaal met Scherrer eens, Vertongen speelde woensdag erg sterk, vond 'm vandaag ietsje minder.Scherrer schreef:Nee, ik heb dezelfde wedstrijd gezien. Met een geweldig sterke Vertonghen.Peter schreef:Dan heb jij een andere wedstrijd gezien, want waar Alderweireld een goede pot speelde, was het Vertonghen die een paar keer stond te schutteren. Vooral in de eerste helft was hij betrokken bij hachelijke momenten.Scherrer schreef:[
Uh, nee, hij was zeer sterk.
Gaat weer naar z'n museum. Goed gevuld ondertussen!Scherrer schreef:Haha, die Suarez pakt ook altijd als een blij klein kind de bal van de scheids als hij een hattrick heeft gemaakt.
Zeik toch niet. Hij gaf zelf al aan dat hij er gek van werd dat hij nog niet had gescoord. Dus dan maakt het niet uit hoe het gebeurt, als het maar gebeurt. Mentale opsteker voor die jongen. En daarom ben ik blij met dat doelpunt. Mag dat? Oh nee, je mag op dit forum niet positief en enthousiast zijn!wimpey schreef:Laudrup schreef:YESSSSS wat ben ik hier blij mee. Goed voor die jongen!![]()
Rollertje met links, geschatte snelheid 51,63 per uur. Het is dat Waterman er staat.
Eriksen zal fysiek en mentaal moeten groeien. Wat ie tegen Kiev deed, kon echt niet. Hij was een parodie op een topatleet en topvoetballer.
0-5, op 40%.![]()
Leuk, die HCE. Bijna in slaap gevallen.
Jozefzoon kan ook gewoon op links hoor, was gewoon niet zo gelukkig vandaag. Mooi dat 'ie z'n minuutjes pakt.Giacomo Puccini schreef:Ik heb genoten van deze wedstrijd. Het plezier straalde er van af, lekker ongedwongen. Het amateurisme straalde van De Graafschap af, maar dat valt Ajax niet aan te rekenen. Zulke wedstrijden moet je gewoon met 5-0 winnen en zo geschiedde.
Wel een beetje vreemd dat Jozefzoon op links moest spelen. Deed dan ook niks goed. Jol had Sulejmani en Jozefzoon gewoon op hun eigen plek moeten laten spelen.
Haha inderdaad, hij stond er bij alsof 'ie net een jointje had gerookt.Peter schreef:Dat filmpje in de uitzending over Purrel Frankel was hilarisch. Moet je vanavond anders maar eens op letten hoe hij 'staat' bij de vrije trap van Urby.
Welnee, dat kan wel eens gebeuren. We moeten ons eerder druk maken om een gelijkspel thuis tegen Willem 2 ofzo.goodfella schreef:Zo zuur van die 2-2 in Groningen. Daar ga ik nog vaak aan terugdenken dit seizoen.
Aan de ene kant heb ik dat ook. Aan de andere kant, nu PSV vandaag ineens onverwacht 2 punten laat liggen in De Haag, kan ik het resultaat uit Groningen wel weer nuanceren. Want in Eindhoven zullen ze wellicht ook nog wel eens aan vandaag terugdenken.goodfella schreef:Zo zuur van die 2-2 in Groningen. Daar ga ik nog vaak aan terugdenken dit seizoen.
Zeker mag dat wel, het IS gewoon mooi voor die jongen. Misschien dat ie nu weer zijn jeugd-moyene gaat halen.Laudrup schreef:[Zeik toch niet. Hij gaf zelf al aan dat hij er gek van werd dat hij nog niet had gescoord. Dus dan maakt het niet uit hoe het gebeurt, als het maar gebeurt. Mentale opsteker voor die jongen. En daarom ben ik blij met dat doelpunt. Mag dat? Oh nee, je mag op dit forum niet positief en enthousiast zijn!
Je moet wel goed lezen . M.i. had hij er helemaal niet in gemoeten in een poging om Mickey op zijn oude mentale niveau te krijgen. We hebben allemaal Urby heel veel zien spelen. Hoe hij het vandaag doet, doet er niet toe, zeker niet tegen de Graafschap. Het is de mogelijke toekomsten van Urby tegenover Mickey. Hoe Urby het achteraf deed vandaag is irrelevant.El Clavo schreef:Je hebt het niet gezien, maar Urby moet er wel uit? Hij speelde anders prima vanmiddag!